globalmoto_kveten





Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 11:30 | Nahoru | #1
Ty už to řešíš tak dva roky ne? To bych se z toho asi posral
Benzín se používá k ochlazování kdy systém není schopen zajistit dostatečně efektivní chlazení. U atmosférických motorů to bylo obvykle při překročení nějakých otáček, u turbo-motoru se to většinou dělá jako x-tý vstřik benzínem pro ochlazení. čili bych si v prvé řadě našel dobrého prověřeného montážníka, řekl mu co jsem si vybral za auto a on by ti řekl co ti tam namontuje a v jakém režimu to pojede.

(reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 11:37 | Nahoru | #2

No06 píše: Ty už to řešíš tak dva roky ne? To bych se z toho asi posral
Benzín se používá k ochlazování kdy systém není schopen zajistit dostatečně efektivní chlazení. U atmosférických motorů to bylo obvykle při překročení nějakých otáček, u turbo-motoru se to většinou dělá jako x-tý vstřik benzínem pro ochlazení. čili bych si v prvé řadě našel dobrého prověřeného montážníka, řekl mu co jsem si vybral za auto a on by ti řekl co ti tam namontuje a v jakém režimu to pojede.



no řešil jsem to před časem, ale splašil jsem plechovku, co mám dlouhodobě půjčenou.Teď je to zase aktuální a myslim, že když se v tom udělá trošku jasno, je to přínosný téma i pro ostatní, když se člověk snaží ušetřit,kde se dá...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist