globalmoto_kveten





Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 11:27 | Nahoru | #1
Bludevil> Máš recht, zas tak do detailu jsem to nepočítal, ale v Tvém případě se to rozhodně vyplatí, "o tom žádná". U mě s nájezdem nekolik tis. km do roka by to bylo horší a kor, když většina cest je tak 10 - 20km, leckdy i kratší. Jen několikrát (v poslední době spíš párkrát) do roka jedu do štádlu, nebo ke Kolínu a tam se spotřebou v průměru 6.5l/100km těžko říct, zda by se přestavba vyplatila. A zásah do ECU by asi moc levný nebyl (motor Hyundai 1399ccm DOHC, čtyřbodovka, atmosféra, r. 2006).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 11:46 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Bludevil> Máš recht, zas tak do detailu jsem to nepočítal, ale v Tvém případě se to rozhodně vyplatí, "o tom žádná". U mě s nájezdem nekolik tis. km do roka by to bylo horší a kor, když většina cest je tak 10 - 20km, leckdy i kratší. Jen několikrát (v poslední době spíš párkrát) do roka jedu do štádlu, nebo ke Kolínu a tam se spotřebou v průměru 6.5l/100km těžko říct, zda by se přestavba vyplatila. A zásah do ECU by asi moc levný nebyl (motor Hyundai 1399ccm DOHC, čtyřbodovka, atmosféra, r. 2006).


Souhlas, u tebe by ten smysl byl... no menší.
Ale jak to myslíš se zásahem do ECU? Co bys chtěl měnit?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist