v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...
LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...
Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...
Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?
díky za objasnění
1 reakcí na tento příspěvek dnešní systémy LPG
Nemyslim si že tohle bude zrovna nějakej extra moderní motor s přímým vstřikem.Říkal, že měl plnou nádrž plynu a když vyjel zbytek benzínu, auto přestalo jet, přesto, že plynu měl ještě dost.
Tak na takovej systém bych se rovnou vys...
mari píše: no mluvil jsem s chlápkem, co má LPG ve Fiatu Ulysse ve 2.O-litru a tomu to k plynu bere ještě cca + 10% benzínu, kvůli chlazení.
Nemyslim si že tohle bude zrovna nějakej extra moderní motor s přímým vstřikem.Říkal, že měl plnou nádrž plynu a když vyjel zbytek benzínu, auto přestalo jet, přesto, že plynu měl ještě dost.
Tak na takovej systém bych se rovnou vys...
Jinak ty se ptáš asi na tohle: http://www.autolpg.cz/montaze-lpg-do-motoru-fsi-tsi-gdi-31.html