prosím o rady.
gsx-r
Chtěl bych pořídit. Zná někdo historii této 750? popřípadě poraďte na co se zaměřit při prohlídce.
Cena je celkem nízko, což mě trošku děsí, ale zas to k němu nemám daleko, tak se možná rozjedu na ni mrknout.
EDIT:
Ještě přemýšlím o téhle gsxr , zná ji někdo? Jen vím, že ji má asi 7let a jezdila a brzdila moc dobře na to jak je starý. Už toho bylo napsáno dost o těhle motorech. Ale přesto, se mi stále tyhle starý gsxra líbí.
Naposledy editováno 05.06.2015 12:59:07
Já koupil mojeho za 35, a myslím že je to ta nejlepší technika, co můžeš za takové směšné peníze získat... stříkačka, obrácené vidle, tlumič řízení, atd...
Sice už trošku papá olej, a občas musíš něco opravit, ale jinak paráda svezení..
Naposledy editováno 15.10.2013 19:39:24
1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R
Proto se ptám na tohle starý gsxrko. Chtěl bych opět po 4letech dřepění na prdeli a snění vyrazit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
ale těch 10tis. se dá už někdy pujčit, od rodiny, kamošů, ne? A splácet to třeba 5-6 měsíců...
Ale určitě víš že následný provoz je taky pěkně drahý.. za dvě sezony můžeš klidně překročit pak cenu motorky třeba..
1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R
1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
Bludevil píše: Hlavně tenhle motor: gsx-r 750 W, tj. lehce překopaný starý spolehlivý sacs, ale s dodatečně naroubovaným vodním chlazením, je co jsem pátral nejméně spolehlivý motor, co se do gsx-r 750 kdy dával... Důkazem budiž to, že jak já, tak kámoš máme každej jeden tenhle motor zadřenej. Fakt je ten motor hodně choulostivej, doporučuju mnohem více toho SRADa.
Jen tak mimochodem, já jsem viděl i spoustu sradů 750 zadřených na klice - včetně toho mýho bývalýho motoru. Čim to, že to tak padá? U mě to teda bylo docela jasný - odešel mi kohoutek na benzín a do oleje mi natekl benzín, a i když jsem to docela rychle odhalil a do opravení závady nejezdil, tak se mi pak motor přidřel na klice. Kvůli takovéhle blbosti zničenej motor :-/. Ale co ti ostatní sradi? Viděl jsem jich hrozně moc na prodej dílů a všude bylo "motor zadřený na klice"... Jinak motorka mě pořád celkem baví, co se týká jízdy na ní.
Naposledy editováno 16.10.2013 09:27:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
petr.machy píše: Jen tak mimochodem, já jsem viděl i spoustu sradů 750 zadřených na klice - včetně toho mýho bývalýho motoru. Čim to, že to tak padá? U mě to teda bylo docela jasný - odešel mi kohoutek na benzín a do oleje mi natekl benzín, a i když jsem to docela rychle odhalil a do opravení závady nejezdil, tak se mi pak motor přidřel na klice. Kvůli takovéhle blbosti zničenej motor :-/. Ale co ti ostatní sradi? Viděl jsem jich hrozně moc na prodej dílů a všude bylo "motor zadřený na klice"... Jinak motorka mě pořád celkem baví, co se týká jízdy na ní.
Máš pravdu, srady na to citlivé zjevně jsou. Protože jak jinak než- můj první motor ve sradu kleknul na klice
Ani nevím co s ním bylo, resp. proč to bylo. Koupil jsem srada, v zimě, takže se jezdit nedalo, jen jsem po ose dojel z bazaru 70km domu. No a za tři měsíce první vyjížďka a během 150km zadřeno. Ale bazar se zachoval skvěle a zdarma mi tam dali jinej motor. Nicméně to, že srady na kliky jsou háklivé, je zjevně pravda.
A co se týče jízdy na sradovi: srad je už moderní motorka se vším všudy (myslím tím vstřikovacího srada). Jen slabší brzdy. Ale můj názor je, že mnohem modernější supersporty ti pro použití na silnici nedaj skoro nic navíc. Tudíž pokud někdo chce levného a moderně se chovajícího sporta na silnici, srad je asi nejlepší volba.
Naposledy editováno 16.10.2013 09:38:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R
Naposledy editováno 16.10.2013 11:57:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
petr.machy píše: SuperSic58> A když podtlak zase není (motor chcípne) pak se má zavřít a přestat pouštět. To se u mě bohužel nestalo a teklo to dal přes karby, ventily a pístní kroužky až do oleje
jak by to bylo možné že by to celé proteklo,když kohout je níže než karburátory?
proto je tam to čerpadlo
Ten kdo prodává v zimě většinou potřebuje prachy a dá se dost utržit ze slevy.
Tohle je vrak tak na nedělní svezení nebo místo babety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R
Kovi píše: jak by to bylo možné že by to celé proteklo,když kohout je níže než karburátory?
proto je tam to čerpadlo
To sice je, ale stačí abys měl třeba 2/3 nádrže a už máš hladinu benzínu docela vysoko - výš, než je plováková hladina v karbu. Koukl jsem na "olej" a bylo ho tam víc, než ti ukáže oko. Myslím, že jsem ho vypustil tehdy přes 4 litry namísto 2,8 litru. Když jsem pak sundal vanu, byly na dně šponky z šál a klika byla už hodně chycená a jedna šála totál vydrolená. Nevím to jistě, ale myslím si, že tohle byla na 90% ta příčina zadření :-/
Naposledy editováno 16.10.2013 23:10:12