globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poraďte GSX 750 R
 
15.10.2013 v 18:22
Zdar,
prosím o rady.
gsx-r

Chtěl bych pořídit. Zná někdo historii této 750? popřípadě poraďte na co se zaměřit při prohlídce.
Cena je celkem nízko, což mě trošku děsí, ale zas to k němu nemám daleko, tak se možná rozjedu na ni mrknout.

EDIT:
Ještě přemýšlím o téhle gsxr , zná ji někdo? Jen vím, že ji má asi 7let a jezdila a brzdila moc dobře na to jak je starý. Už toho bylo napsáno dost o těhle motorech. Ale přesto, se mi stále tyhle starý gsxra líbí.

Naposledy editováno 05.06.2015 12:59:07
Předchozí
1 2
Následující

poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 18:46 | Nahoru | #1
Dost podezdřelá cena omrkni to a uvidíš

poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 19:19 | Nahoru | #2
Na té ceně nic podezřelého není,vždyt to je 95.Je to stará těžká motorka.Jestli ti můžu poradit tak si radši 10000kč došetři a kup nějakýho srada 750.Jsou tady kolem 35 a třeba ti někdo ještě nějakou kačku sleví.Ten srad je podvozkově někde úplně jinde a je určitě i lehčí a už kvůli dílům je jich všude mrak a podle mně je to dobrá mašina za ty prachy...

poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 19:20 | Nahoru | #3
To radši tohle..Srad 750

poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 19:38 | Nahoru | #4
JJ, taky můžu doporučit spíš toho srada...

Já koupil mojeho za 35, a myslím že je to ta nejlepší technika, co můžeš za takové směšné peníze získat... stříkačka, obrácené vidle, tlumič řízení, atd...

Sice už trošku papá olej, a občas musíš něco opravit, ale jinak paráda svezení..

Naposledy editováno 15.10.2013 19:39:24

1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 19:43 | Nahoru | #5
dívám se i na rady, ale ty jsou jak píšeš o 10-20tis dražší. Kdybych byl při penězích, tak pořídím fz8 nebo z750, ale než bych na tyhle našetřil, tak budou za 50tis a starý 15let.
Proto se ptám na tohle starý gsxrko. Chtěl bych opět po 4letech dřepění na prdeli a snění vyrazit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 20:08 | Nahoru | #6
PremeT_woe> Tak jestli fakt nedáš víc dohromady, tak zkus i tudle noo..
ale těch 10tis. se dá už někdy pujčit, od rodiny, kamošů, ne? A splácet to třeba 5-6 měsíců...

Ale určitě víš že následný provoz je taky pěkně drahý.. za dvě sezony můžeš klidně překročit pak cenu motorky třeba..

(reakce na) poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 20:24 | Nahoru | #7
oioi01> Pár strojů už jsem měl, ted několik měsíců pauza, tak zhruba vím co obnáší nějaký ty spotřební věci.

poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 20:39 | Nahoru | #8
hmm....vyser se nato přes zimu setri co to pujde !a pak si třeba neco malo pujča kup motorku -ne totalni vrak .

1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 20:49 | Nahoru | #9
Tak tohle je při nejlepším r.v. 1993, od 94 bylo nižší světlo s parkovačkou uvnitř, horní výztuha zadní kyvky, děrovaný kotouče na předku se šestipístkama, jiná barevná kombinace, (r.v. 94 měla ještě modře elox. na předních vydlích, 95 už je zase elox.neměla)tahle motka je papírově 95 jenže modelově ani náhodou a ani ve snu. Nebrat nebrat

(reakce na) poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 21:27 | Nahoru | #10
11.5.> Díky moc za odpověď. Někde jsem měl celkový vývoj 750, ale ted ho nemůžu najít.

poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 21:46 | Nahoru | #11
mám to někde taky ale v práci na kompu, já tu motku jezdil proto vím co a jak, vždy než něco koupím tak hodně hledám, studuji a trnu hrůzou co si kdo dovolí vydávat za mňamku a přitom je to blivajz od babici a šmakuláda

poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 22:16 | Nahoru | #12
Tk když bude to ala rok 95 v dobrym stavu, tak proč ne? Podle fotek poznáš hovno, to chce vidět, poslechnout a svézt se a podle toho se rozhodnout a třeba vyšašit i slevu. Ale spíš bych šetřil přes zimu a na jaře koupil něco novějšího. Něco jinýho by bylo, pokud by byl starej olejovzduch pro tebe srdeční záležitost Ty mašiny maj svoje kouzlo a jsou to nezmaři.

poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 22:17 | Nahoru | #13
Tohle byla první silná mašina na které jsem jel GSXR 750 1993 Jak tady píšou,pokud nemáš tak radši 10-15 došetři na nějakýho Sradocha.Co jsem tady četl tak na tu dobu to bylo podvozkově velmi slušné.Vždyt bude stejně zima...

poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 22:17 | Nahoru | #14

poraďte GSX 750 R

15.10.2013 v 23:45 | Nahoru | #15
Jo, to je podle mě adekvátní cena, max. bych za to dal 20 tyček, větší cenu to nemá...

1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 08:38 | Nahoru | #16
Hlavně tenhle motor: gsx-r 750 W, tj. lehce překopaný starý spolehlivý sacs, ale s dodatečně naroubovaným vodním chlazením, je co jsem pátral nejméně spolehlivý motor, co se do gsx-r 750 kdy dával... Důkazem budiž to, že jak já, tak kámoš máme každej jeden tenhle motor zadřenej. Fakt je ten motor hodně choulostivej, doporučuju mnohem více toho SRADa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 09:27 | Nahoru | #17

Bludevil píše: Hlavně tenhle motor: gsx-r 750 W, tj. lehce překopaný starý spolehlivý sacs, ale s dodatečně naroubovaným vodním chlazením, je co jsem pátral nejméně spolehlivý motor, co se do gsx-r 750 kdy dával... Důkazem budiž to, že jak já, tak kámoš máme každej jeden tenhle motor zadřenej. Fakt je ten motor hodně choulostivej, doporučuju mnohem více toho SRADa.



Jen tak mimochodem, já jsem viděl i spoustu sradů 750 zadřených na klice - včetně toho mýho bývalýho motoru. Čim to, že to tak padá? U mě to teda bylo docela jasný - odešel mi kohoutek na benzín a do oleje mi natekl benzín, a i když jsem to docela rychle odhalil a do opravení závady nejezdil, tak se mi pak motor přidřel na klice. Kvůli takovéhle blbosti zničenej motor :-/. Ale co ti ostatní sradi? Viděl jsem jich hrozně moc na prodej dílů a všude bylo "motor zadřený na klice"... Jinak motorka mě pořád celkem baví, co se týká jízdy na ní.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:27:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 09:36 | Nahoru | #18

petr.machy píše: Jen tak mimochodem, já jsem viděl i spoustu sradů 750 zadřených na klice - včetně toho mýho bývalýho motoru. Čim to, že to tak padá? U mě to teda bylo docela jasný - odešel mi kohoutek na benzín a do oleje mi natekl benzín, a i když jsem to docela rychle odhalil a do opravení závady nejezdil, tak se mi pak motor přidřel na klice. Kvůli takovéhle blbosti zničenej motor :-/. Ale co ti ostatní sradi? Viděl jsem jich hrozně moc na prodej dílů a všude bylo "motor zadřený na klice"... Jinak motorka mě pořád celkem baví, co se týká jízdy na ní.


Máš pravdu, srady na to citlivé zjevně jsou. Protože jak jinak než- můj první motor ve sradu kleknul na klice
Ani nevím co s ním bylo, resp. proč to bylo. Koupil jsem srada, v zimě, takže se jezdit nedalo, jen jsem po ose dojel z bazaru 70km domu. No a za tři měsíce první vyjížďka a během 150km zadřeno. Ale bazar se zachoval skvěle a zdarma mi tam dali jinej motor. Nicméně to, že srady na kliky jsou háklivé, je zjevně pravda.
A co se týče jízdy na sradovi: srad je už moderní motorka se vším všudy (myslím tím vstřikovacího srada). Jen slabší brzdy. Ale můj názor je, že mnohem modernější supersporty ti pro použití na silnici nedaj skoro nic navíc. Tudíž pokud někdo chce levného a moderně se chovajícího sporta na silnici, srad je asi nejlepší volba.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:38:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 09:53 | Nahoru | #19
Bludevil> Mě by právě zajímalo, do jaké míry je to způsobený zanedbanou údržbou a do jaké míry je to nějakou konstrukční chybou. Skoro si myslim, že to prostě po nějakých km začne žrát olej a lidi si to neohlídaji a zadřou to. Chtělo by to někoho, kdo má na sradovi poctivých pár desítek tisíc km aby sdělil svoje dojmy. Já si asi srada nechám, dokud se mi nerozpadne pod prdelí . Jízda se na tom pořád užít dá.

poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 11:00 | Nahoru | #20
je to první voda GsXr 750 1992+.měl jsem všechny od 88-srad.je pravda,že po modelu 91 to bylo zklamání ale ve finále to nebyla špatná motorka.

1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 11:07 | Nahoru | #21
SRAD nemá žádnej kohout, tam je čerpadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 11:10 | Nahoru | #22
SuperSic58> OK, já řikám kohout, ve skutečnosti je to podtlakovej ventil, který se má otevřít, když v sání vznikne podtlak. A když podtlak zase není (motor chcípne) pak se má zavřít a přestat pouštět. To se u mě bohužel nestalo a teklo to dal přes karby, ventily a pístní kroužky až do oleje

1 reakcí na tento příspěvek poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 11:52 | Nahoru | #23
Tk takovej podtlakovej ventil jsem měl třeba na karburátorový gsxf a tam čerpadlo nebylo. Takže u toho srada to muselo protéct i přes čerpadlo ne? Jde taky o to, jestli je to jen čerpadlo podavací nebo nějaký tlakový, jak bejvá u stříkaček..

Naposledy editováno 16.10.2013 11:57:49

(reakce na) poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 12:39 | Nahoru | #24
SuperSic58> U toho SRADa 1997 je ještě karbec, takže to je jenom podávací, jak je to u 1998 a 1999 to netušim - kvůli vstřikovačům už to asi nějakej tlak mít musí . Každopádně proteklo to skrz celou palivovou soustavu až do oleje, koukl jsem že je nějak moc "oleje" a průser byl na světě .

poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 12:45 | Nahoru | #25
Vrak na dojeti za opravy daš 3x tolik kup si srad nebuď blbej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 17:24 | Nahoru | #26

petr.machy píše: SuperSic58> A když podtlak zase není (motor chcípne) pak se má zavřít a přestat pouštět. To se u mě bohužel nestalo a teklo to dal přes karby, ventily a pístní kroužky až do oleje



jak by to bylo možné že by to celé proteklo,když kohout je níže než karburátory?
proto je tam to čerpadlo

poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 17:41 | Nahoru | #27
Díky moc za postřehy a rady. Nemám to k němu daleko, tak se na ni možná zajedu podívat. O srad je lepší to je jasný, ale zas bych radši šel do kawy zx7r. Je mi jasný, že je před zimou a v v zimě se dá jezdit hodně omezeně jen kromě bubráka, tomu je to jedno.

poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 19:38 | Nahoru | #28
No když si vezmu, že jsem v zimě chtěl prodat 636 ninju rok 2002 v celkém dobrém stavu za 35 tisíc, investice nové gumy takže na 40 by se člověk dostal a nikdo to nechtěl... Tak mi věř, došetři těch 15-20 tisíc a v zimě se něco najdi. A bude to mašina i o 7 let mladší.
Ten kdo prodává v zimě většinou potřebuje prachy a dá se dost utržit ze slevy.

Tohle je vrak tak na nedělní svezení nebo místo babety

poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 19:46 | Nahoru | #29
gsxr r.v. 1991 je jasná volba. jen dávej bacha na stav.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte GSX 750 R

16.10.2013 v 23:08 | Nahoru | #30

Kovi píše: jak by to bylo možné že by to celé proteklo,když kohout je níže než karburátory?
proto je tam to čerpadlo



To sice je, ale stačí abys měl třeba 2/3 nádrže a už máš hladinu benzínu docela vysoko - výš, než je plováková hladina v karbu. Koukl jsem na "olej" a bylo ho tam víc, než ti ukáže oko. Myslím, že jsem ho vypustil tehdy přes 4 litry namísto 2,8 litru. Když jsem pak sundal vanu, byly na dně šponky z šál a klika byla už hodně chycená a jedna šála totál vydrolená. Nevím to jistě, ale myslím si, že tohle byla na 90% ta příčina zadření :-/

Naposledy editováno 16.10.2013 23:10:12
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist