bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdílné ceny olejů
15.10.2013 v 12:42
Zdar borci, liju do svý KTMky olej CASTROL Power 1 Racing 4T 10W50 a když jsem se nedávno jen tak ze srandy díval na ceny tady na netu tak mě to trochu zaskočilo. Oleje v litrovkách se pohybujou od 160 - 400 Kč což nechápu jak ten samej olej může být až tak jednou drahej.
Z jakých shopů jste spokojeni s olejem? Dobrou cenu má např. motoline.cz
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 21:11 | Nahoru | #121

standamz píše: O Audi moc nevím, ty neděláme. Děláme VW, Seat, Škoda a Hjůndaj.



Mno a vysledek ? Jak moc se vraci 1.2TSI 77kW, 1.6 TDI 77kW a obdooby u Hundaje ? Kdyz uz tu mame odborniky od fochu :)

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 21:17 | Nahoru | #122
standamz> jj chapu my vse krome hyundai a jeste porsche a bentley

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 21:19 | Nahoru | #123
HornisGSX> Nee ja ho jentak neprodam, hledal jsem vhodnej obrazek. JInak tohle je multivvan, tusim topmodel kterej se od urcityho roku delal v nemecku (aspon myslim) a proto je to snad jedinej kterej tolik nerezne.

Takze motoricky doporucuju 112 cdi. S timhle motorem by to litalo vklidu i 180, doporucena maximalka 160 o moc vic stim nejezdim.
Pokud nesezenes multivan tak pocitej stim ze je vevnitr hluk, zkousel jsem odhlucneni bitumenovym lakem ,dodatecnejma kobercema atd, trochu to pomohlo ale proste jak jedes 160, pust si muziku a nepocitej stim ze uslysis cloveka ze zadnich sedacek bez rvani .
Spotreba 8-12 podle toho jak to skrtis, Ex je schopna stim jezdit za 8l ja vetsinou za 10.
Blbe to topi na nohy, proste dole na nohy je zima , bez bufika to netopi, odzkouset bufika.!!!
Udajne se tomu sere central, me se to za 7 let a cca 100tkm nestalo, krom pripadu kdy jsem mel mokrej ovladac od snehu a cely auto se me zamklo i s klicema v zapalovani a nahozenym motorem
Jiz zminovanej problem s podfukovanim vstriku, a omezenym prostorem pod kapotou (motor je zasunutej takze klasicky vyndavani vstriku kdy povesis auto za vstrik se neda pouzit) ale reseni existuje , chce to dobrej vytahovak na vstriky (vim kdo ho ma)

No a nejvetsi slabina to auto rezne, kdyz prijdes do bazaru uvidis tam pravdepodobne krasne auto ktere ma na sobe jednu dve dubinky. (proste ho nekdo olakoval) za par let bude skrz lak prorezlo. Proste ty kokoti spanelsky to snad lakovali na rezavej plech, kdyz to opravis obrousit na cistej plech, odrezovac, klasicky prelakovani do 1 roku je videt ze je to pod lakem znova do dvou let se to loupe (kdyz to stoji venku).

Tot slabiny, pred rokem jsem se rozhodoval jestli narvat prachy do tlumicu,kontroly a serizeni vstriku nebo to poslat do sveta a koupit neco jinyho. Vezl jsem brachovi skrin na Vysocinu a tak nejak jsem se pri te nocni jizde nedokazal predstavit, ze bych vo ten pocit s vitem prijit. Takze jsem do nej narval asi 30 litru opet olakoval dvere a jezdim, nelituju.

1. posez: pripadas si jako v BUSu, pouzitelnej tempomat, humpolacky rizeni zadnej posilovac pro slecinky kterej se ti rozkejve kdyz prejedes nerovnost..

2. Krasnej nastup turba, okolo 3 tis otacek to tam tak nezne hviiiizda.

3. Prostor: kdyz vyndas sedacky (bacha vazej asi 200 kg) dostanes tam mozna i 2 motorky
pri pouziti 2 predni sedacky + 3 vzadu udelas vzadu patro na kterym se vyspej 2 lidi, ja tam spal i za jizdy.

4. Jezdeni v zime, byl jsem zvedavej jak to bude jezdi v zime. Kdyz nekdu pred 4 rokama napadlo pres nejakej svatek asi 50 cm snehu a nam neupravili ulici, a s filcou jsem se ani nevyhrabal, na vito jsem ani nedaval retezy, vyjel jsem ulici ujezdil a pak tu filcku zaprahnul a vytahnul z ty 50cm zaveje. Kdyz na to das retezy je to skoro terenni auto, v 4x4 to musi byt super.

5. Nebojte uz posledni bod: pozitek z jizdy, jezdil jsem starym transporterem i novym, s malym tranzitem i velkym tranzitem, ten pocit z jizdy je nesrovnatelnej.

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 21:20 | Nahoru | #124
Ozzy_> Hele kdyz uz jsme tak u Hyundai. Jak je na tom i20 ? Ja ze matka mela gotze a to byl tedy dost desnej pokus o auto a ted si chce prozmenu koupit i20

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 21:25 | Nahoru | #125
Ozzy_> No jak jsem už psal výše, čím novější motor, tím horší. Myslím tím spolehlivost. 1.2 tsi, to už je ikona. Ten motor by nebyl tak špatnej, pokud by subdodavatel nešetřil na materiálu řetězu. Takže auto přijede na výměnu oleje, většinou kolem 30 tisíc km, naleješ novej olej a už to vrčí. No a pak už je jenom" pane, ehmmm, musíme vám půjčit náhradní auto, protože..... Ale fabrika se k tomu staví celkem chlapsky, zatím všechny co jsme dělaly a to i pozáručí, tak zaplatila.
1.6 CR nám zatím problémy nedělají, ale je to možná dáno i tím že jsme na malém městě a tady je trohu jiná kupní síla než ve velkém městě a proto k nám ty CR motory jezdí řídčeji.
No a Hyundai srovnatelné motory s TSI nemá a u dieselů je to ta klasika: EGR, vysokotlaká čerpadla atd. Má to jen jediný háček, a to že co stojí u koncernu 1 000 kč u Hjondé stojí 3 000.

Naposledy editováno 17.10.2013 21:36:49

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 22:46 | Nahoru | #126
Takze nejlepsi 1.6 TD :( Sem cekal. A nebo holt obycejnou atmosferu 1.6 od toyoty / opelu ?

Ach jo :(

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 22:49 | Nahoru | #127
Ozzy_> Na školení nám tvrdily že už je řetěz od určitého VINu vpořádku. Ale to se ukáže až časem. Jinak s tím nmotorm se jezdí poměrně pěkně.

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 22:56 | Nahoru | #128

standamz píše: Ozzy_> Na školení nám tvrdily že už je řetěz od určitého VINu vpořádku. Ale to se ukáže až časem. Jinak s tím nmotorm se jezdí poměrně pěkně.



Jak se s tema motorama jezdi vim, mame oboji ve sluzebnich golfech. Resim jestli neco vydrzi ... za rok/dva me ceka nakup, a ze bych si koupil neco jinyho nez sockaauto s jednou z techdle motorizaci si moc neumim predstavit.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 23:09 | Nahoru | #129
Proste ty stare naftaky mely neco do sebe :) do nedavna jsem mel Toledo 1.9 TD 55kw bylo to po taxikarovi takze tezko rict kolik melo puvodne najeto ale ja ho daval bratrankovi na dojezdeni pri stavu tachometru 480tis km, ted to ma neco lehce pres 550tis a stale jezdi a jezdi. Starty v mrazech lepsi jak kdejaky novy naftak :) Ja si koupil Golfa 4 TDI PD 85kw, spotreba super az na to ze loni me praskla hlava a mechos prisel na to ze byly rozpadle i vstrikovace takze hlava+4 vstriky a prace vysla na skoro 30tis kc, potom se rozletel intercooler, nedavno odeslo tandemove cerpadlo nafty. Takze asi cim novejsi naftak tim vic pochu :D Nemet v tom uz tolik penez a nebyt to 6ti kvalt ve vybave Highline tak se ho uz davno zbavim. Jinak ja jsem pouzival Castrol Edge 5w40 turbodiesel a presel jsem na Mogul 5w40 PD. Po vymene za mogul se motor podstatne ztisil...Ted nezbyva nez doufat ze i dobre maze :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 23:54 | Nahoru | #130
zdravim

dozvedel jsem se ze na foru motorkari.cz se probiraji temata nejen ohledne aut ale i caju a pracich prostredku...nevite nekdo nahodou kde se da v praze sehnat uzenej lapsang?je to cerny caj...diky
ps: jo a pak jeste shanim jar expert,ale na nadobi,ne na podlahu.diky

Naposledy editováno 17.10.2013 23:57:33

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

18.10.2013 v 06:54 | Nahoru | #131

bramboroking píše: zdravim

dozvedel jsem se ze na foru motorkari.cz se probiraji temata nejen ohledne aut ale i caju a pracich prostredku...nevite nekdo nahodou kde se da v praze sehnat uzenej lapsang?je to cerny caj...diky
ps: jo a pak jeste shanim jar expert,ale na nadobi,ne na podlahu.diky


Jo a taky par spendliku a lokomotiv!
Kdyz se tady bez problemuuu a mazani vlakna resi vetsi nasazení.zraloku ve Stredozemnim mori, TAK WO CO GOW!
Edit:
Ty zraloci kvuli tomu, aby bastili imigranty a panove typu Fockewulf se necitili uspineny od cernejch

Naposledy editováno 18.10.2013 06:56:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

18.10.2013 v 08:15 | Nahoru | #132

standamz píše: Ozzy_> Na školení nám tvrdily že už je řetěz od určitého VINu vpořádku. Ale to se ukáže až časem. Jinak s tím nmotorm se jezdí poměrně pěkně.



Bohužel tomu tak není

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

18.10.2013 v 09:12 | Nahoru | #133

DucS píše: Bohužel tomu tak není



Ty seš opravář? Tak to už rozumim těm názorům a srovnáním oleje v servisu a řízku v hospodě..

2 reakcí na tento příspěvek Rozdílné ceny olejů

18.10.2013 v 09:50 | Nahoru | #134
Nečetl jsem to celé...ale zamyslete se nad tímhle..vážně myslíte, že každý výrobce si udělá vlastní základ oleje?? Udělá se jeden ten se ve velkých barelech prodává jednotlivým výrobcům, ty si do toho přidaj svý aditiva, nalije do svých nádobek a prodává pod svojí značkou, ale základ je v 95% stejný a zbytek se liší jen v tom co do toho nasypu za aditivia..

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

18.10.2013 v 17:50 | Nahoru | #135

Kafi píše: Nečetl jsem to celé...ale zamyslete se nad tímhle..vážně myslíte, že každý výrobce si udělá vlastní základ oleje?? Udělá se jeden ten se ve velkých barelech prodává jednotlivým výrobcům, ty si do toho přidaj svý aditiva, nalije do svých nádobek a prodává pod svojí značkou, ale základ je v 95% stejný a zbytek se liší jen v tom co do toho nasypu za aditivia..


No ono je to trochu jinak. Základové oleje dělá několik firem, ale aditiva dělají na světě dvě firmy, no a nikomu neřeknou jaké je složení. Olejářská firma zadá požadavky a dostane výsledek, který rozmíchá s základovým olejem.

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

18.10.2013 v 18:52 | Nahoru | #136

Kafi píše: Nečetl jsem to celé...ale zamyslete se nad tímhle..vážně myslíte, že každý výrobce si udělá vlastní základ oleje?? Udělá se jeden ten se ve velkých barelech prodává jednotlivým výrobcům, ty si do toho přidaj svý aditiva, nalije do svých nádobek a prodává pod svojí značkou, ale základ je v 95% stejný a zbytek se liší jen v tom co do toho nasypu za aditivia..



Oleje se dělí do tříd I-V (zjednodušeně minerál až plná syntetika). A rafinérka která je dělá je schopná je namíchat v libovolnym složení, podle toho jakej olej chce. A samozřejmě se dost lišej.

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

19.10.2013 v 09:19 | Nahoru | #137

bramboroking píše: MaraVFR>

vidm to jeste kapanek jinak...podle me nebude problem v kvalite oleje...lidi co stim kseftujou dobre vi,ze s pasovanym zbozim je to zlatej dul ale nesmi bejt problem v kvalite...benzin,nafta a olej byl vzdy nejlepsi kseft na pasovani a na to jak obrat stat o dph...takze ty levne oleje to bude jako na oko,ze to maji primo od legalniho zdroje ale pritom to je pasung a bez dph...pockejte az bude nejaka afera ze nejakej gang pochytaji(vetsinou sou napojeny na politiky a lidi typu Mrazek a Krejcir)a uvidite jak najednou levnej olej nebude

a pohadky jako ze na benzince je drazsi o 300 procent z toho duvodu ze platej najem nebo ze jsou to idioti kteri se neumi dostat k legalnimu zdroji a maji to pres 3 subjekty...to sezere tak maximalne podplacena COIKA nebo celni policie


Rozdílné ceny olejů

19.10.2013 v 10:40 | Nahoru | #138
*nuclearB* >

Rozdílné ceny olejů

19.10.2013 v 19:55 | Nahoru | #139
Ono je to s tými olejmi do motorek tak, že keď má v niektorom shope olej cenu vyššiu ako je obvyklé, tak okrem mazania motora je vhodný aj na smažení.

Rozdílné ceny olejů

20.10.2013 v 08:12 | Nahoru | #140
by mě zajímalo jak se tedy pozná origo od falza?
já kupuji castrol power racing 10w50 z netu za necelých 200 kč/litr a v kamenné prodejně chtějí za litr kolem 350 kč! což je kurva rozdíl. samozřejmě kdyby z netu byla jistota že je to nějaká polská sračka (ještě mě nikdo nepřesvědčil že to tak je), peníze nebudu řešit a koupim olej z kamenného obchodu za dvojnásobnou cenu. ale pak ještě nastává otázka kdo je dodavatel do toho kamenného obchodu, aby to nekupovali z netu za poloviční cenu (stejně jako dosud já), mohou mít ještě slevu ve vetšim množství a na prodejně našponujou onu cenu jak za "origo" olej.
takže jednoduchá otázka - mám balení z netu (cca 200 kč/litr) a balení z kamenného obchodu (cca 350 kč/litr) a kdo rozezná kterej je kterej? hm?

Rozdílné ceny olejů

20.10.2013 v 10:20 | Nahoru | #141
Edit: Beru zpet, odloupl jsem spatnou vrstvu

Naposledy editováno 20.10.2013 10:21:44
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc alternativní umístění SPZ KTM EXC 450 Racing Buřina1112 3 23.4.2024 v 09:23 DrDNA01
Hydraulická spojka KTM EXC 450 Racing Šíma668 3 3.4.2024 v 15:06 assassin
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
KTM 450 EXC 2014 - Ukazatel rezervy KTM 450 SX, KTM EXC 450, KTM 450 SMC, KTM 450 SX-F, ... Lutrak 4 5.10.2023 v 20:04 Lutrak


TOPlist