2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
Jinak máš recht, ten padačák bude na GS500 lepší, jak "hříbky". Před léty jsem tu na fóru zahlédl, že někdo i na zakázku vyráběl právě tyto rámy, hlavně na chopper/cruiser. Snad to byl Bartus , ale těžko říct, zda by měl i na Tvou mašinu a v jaké ceně. Ale každopádně bys tam ten rám měl dát, jelikož chrání hlavně škeble (víka karteru) a vpravo, pod tím malým kulatým víčkem (s nápisem "SUZUKI") je držák s vybavovacími cívkami a tyto častokrát při pádu utrpí újmu. Někdy cívky odcházejí i "věkem", projeví se to vynecháváním, nebo i úplným výpadkem jednoho z válců, hlavně po ohřátí motoru. Celkem typická závad u GS500. Pod levou škeblí je zase alternátor a ten také nemusí náraz přežít (nalepené magnety na bubnu (rotoru) se utrhnou, rozstříští a jejich kusy rozmlátí i stator.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
nebo http://www.motomoto...500-e-1998-2009.html
;)