globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

12.10.2013 v 21:20 | Nahoru | #1

FishX3 píše: NJN mohu napsat jen spokojenost s obsluhou v BC jak v praze , tak v Mostě...... taky jsem tam nechal ca 15t ale bohužel kvalitu obchodu poznáte právě když jde do tuhého a jestliže mi někdo každou pohyblivou část hadrů definuje jako spotřební a jak se o tom začne psát, začne on kolem sebe kopat a vyhrožovat namísto snahy to co nejdříve smést ze stolu... muzu mít 1000 super zamestnancu ale pokud jim nakážu nesmysly, nemají šanci to kompenzovat...být manažer, asi bych se zamyslel nad politikou společnosti ...tedy pokud bych byl chytrý manažer

Přesně tak, v dnešní době je třeba si zákazníka vážit, snažit se zákazníky získávat a ne je zastrašovat a dělat z nich blbce...Takhle tu hoši na trhu dlouho nebudou, nájem na místech kde mají prodejny+platy zaměstnanců+odvody za ně to stojí kurva peněz a to nemluvě o DPH pro náš zlodějský stát To se pak živnostník musí opravdu hodně moc snažit aby přežil a obchodní politika jakou zde někteří popisují je cesta ke zdárnému konci

Naposledy editováno 12.10.2013 21:53:11

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 11:46 | Nahoru | #2

JohnyBaroch píše: Přesně tak, v dnešní době je třeba si zákazníka vážit, snažit se zákazníky získávat a ne je zastrašovat a dělat z nich blbce...Takhle tu hoši na trhu dlouho nebudou, nájem na místech kde mají prodejny+platy zaměstnanců+odvody za ně to stojí kurva peněz a to nemluvě o DPH pro náš zlodějský stát To se pak živnostník musí opravdu hodně moc snažit aby přežil a obchodní politika jakou zde někteří popisují je cesta ke zdárnému konci

svata pravda,zivnostnik by si mel zakaznika vazit, to na prvnim miste..ale nekteri stezovate,kteri jsou rozhorceni ze prodavacka je extravagantni a nema casopis je usmevne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist