předchozí téma bylo na popud "??" smazáno
http://www.motorkari...ft=150743&fid=34
Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.
Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
FishX3 píše: NJN mohu napsat jen spokojenost s obsluhou v BC jak v praze , tak v Mostě...... taky jsem tam nechal ca 15t ale bohužel kvalitu obchodu poznáte právě když jde do tuhého a jestliže mi někdo každou pohyblivou část hadrů definuje jako spotřební a jak se o tom začne psát, začne on kolem sebe kopat a vyhrožovat namísto snahy to co nejdříve smést ze stolu... muzu mít 1000 super zamestnancu ale pokud jim nakážu nesmysly, nemají šanci to kompenzovat...být manažer, asi bych se zamyslel nad politikou společnosti ...tedy pokud bych byl chytrý manažer
Přesně tak, v dnešní době je třeba si zákazníka vážit, snažit se zákazníky získávat a ne je zastrašovat a dělat z nich blbce...Takhle tu hoši na trhu dlouho nebudou, nájem na místech kde mají prodejny+platy zaměstnanců+odvody za ně to stojí kurva peněz a to nemluvě o DPH pro náš zlodějský stát To se pak živnostník musí opravdu hodně moc snažit aby přežil a obchodní politika jakou zde někteří popisují je cesta ke zdárnému konciNaposledy editováno 12.10.2013 21:53:11
JohnyBaroch píše: Přesně tak, v dnešní době je třeba si zákazníka vážit, snažit se zákazníky získávat a ne je zastrašovat a dělat z nich blbce...Takhle tu hoši na trhu dlouho nebudou, nájem na místech kde mají prodejny+platy zaměstnanců+odvody za ně to stojí kurva peněz a to nemluvě o DPH pro náš zlodějský stát To se pak živnostník musí opravdu hodně moc snažit aby přežil a obchodní politika jakou zde někteří popisují je cesta ke zdárnému konci
svata pravda,zivnostnik by si mel zakaznika vazit, to na prvnim miste..ale nekteri stezovate,kteri jsou rozhorceni ze prodavacka je extravagantni a nema casopis je usmevne