globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 07:53 | Nahoru | #1
enusim2> a tebe nenasralo že jsi koupil něco co mělo sedět a nesedělo? Nemluvě o tom že jsi tím taky strávil nějaký čas a projel nějaký km. Já to mám třeba do brna do BC 40km takže ty reklamace co jsem měl (a nejadnalo se o levný zboží) mě docela přišly draho.
Takže jak jsem již jednou psal v BC ani síťku na helmu

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 07:58 | Nahoru | #2

Mat píše: enusim2> a tebe nenasralo že jsi koupil něco co mělo sedět a nesedělo? Nemluvě o tom že jsi tím taky strávil nějaký čas a projel nějaký km. Já to mám třeba do brna do BC 40km takže ty reklamace co jsem měl (a nejadnalo se o levný zboží) mě docela přišly draho.
Takže jak jsem již jednou psal v BC ani síťku na helmu

ano nastvany jsem,a jsem treba nastvany ze v tom samem mi menili vloni gumu vc ventilku a ventilek mi malem upadl uprostred madarska a to nemluvim o tom ze se clvoek muze diky tomu zabit..ale zase delam v obchode a vim ze se clvoek obcas splete.ale pokud to mas hodne daleko tak bohuzel no...ja hraju na el kytaru a kupoval jsem 40km ode mne aparat za 40tisic a bohuzel tam za prvni pulrok byl asi 5x skrz servis a porad se neco sralo, ano kdybych nebyl skrt a nechtel usetrit 5000 tak si ho koupim primo v jihalve. takze se opet muzu mlatit dohlavy jen aj ze tam jak debil jezdim pac sem chtel usetrit, ale na druhou stranu prijedu tam a tam velice ochotni lide co mi to opravi vymeni atd..a poslouchat argumenty ze to je divne ze na to hraje Langerova a Janda z Olympiku, ale ze zrovna me se to sere. jednou za cas ten cerny petr na nekoho padne...ale jak jsem psal, je kazdeho vec co kde a jak nakupuje a je spokojeny, verim ze se najdou lidi tady na m.cz co maji moto cinu a jsou spokojeny..ale pozoruj jak se tu zvrhlo par prispevku skrz cenzuru atd,pritom zadna cenzura neni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist