globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

10.10.2013 v 16:41 | Nahoru | #1

Alarm píše: Čau,

já nebudu hodnotit BC, ale ze zákona je záruka 24 měsíců. Odvolání na to, že je to běžným opotřebováním je chybná. Příklad: odřu si kombinézu a půjdu reklamovat- To je skutečně nesmysl. Pokud je zip nefunkční, je na pováženou, zda jsou funkční celé kalhody (nejdou do bot, tlačí, zatíká do nich, neplní ochrannou funkci atd. tzn. toto všechno má vliv na jejich použití. Už to tady nekdo psal. Kalhoty v žádném případě nepřebírat. Musí to řešit soudní znalec a soud a pokud prohrají, jako že jsem přesvědčen, že v tomto případě prohrají můžeš žádat náklady na znalce, kterého jsi si vzala a k tomu tzv. účelně vynaložené náklady na reklamaci (např: dopravné) Jinak reklamace se v tomto případě neřeší dle obchodního (to jsou firmy), ale dle občanského zákoníku. Být tebou nenechal bych to být, protože všechny velké firmy spoléhají na to, že do toho nikdo nepůjde. Nehledě na to, že soudní znalec bude stát tolik jako minimálně nové kalhoty a byli by šílení, aby do toho šli. Hodně štestí



Ale ona už to má VYŘEŠENÝ !!! Z protekce jí ten zip vyměnili....

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

10.10.2013 v 16:49 | Nahoru | #2

parezi píše: Ale ona už to má VYŘEŠENÝ !!! Z protekce jí ten zip vyměnili....



sorry, to jsem nevěděl

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

10.10.2013 v 16:50 | Nahoru | #3

parezi píše: Ale ona už to má VYŘEŠENÝ !!! Z protekce jí ten zip vyměnili....



Což může být i důvod, proč to vlákno zmizelo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist