globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

2 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

10.10.2013 v 12:31 | Nahoru | #1
Teda to čumím, kolik lidí má s BC negativní zkušenosti... Vypadá tom, že asi všichni :)

Alespoň co se týče reklamací. Ale až tehdy se ukáží kvality obchodu... Prodat umí každý. Ale zajistit zákazníkový kvalitní služby po prodeji už taková sranda nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

10.10.2013 v 12:37 | Nahoru | #2

eriq píše: Teda to čumím, kolik lidí má s BC negativní zkušenosti... Vypadá tom, že asi všichni :)

Alespoň co se týče reklamací. Ale až tehdy se ukáží kvality obchodu... Prodat umí každý. Ale zajistit zákazníkový kvalitní služby po prodeji už taková sranda nebude.



ja bych to tak cerne nevidel, holt ne kazdy je spokojeny zakaznik a jelikoz je BC "supermarket" a maji dost zakazniku tak holt je i procento nespokojenych,a pokud si nekdo koupi levnou helmu a ojezdi ji a pak mu nevrati penize a povazuje to za duvod tam nepachnout tak nevim jestli je chyba spis v nenaplnenem ocekavani od zbozi... jinak pokud ty jsi ta holcina s SV tak bych to upravil na pravou miru jak to bylo doopravdy a ne polopravdu

Naposledy editováno 10.10.2013 12:43:49

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

10.10.2013 v 20:33 | Nahoru | #3

eriq píše: Teda to čumím, kolik lidí má s BC negativní zkušenosti... Vypadá tom, že asi všichni :)

Alespoň co se týče reklamací. Ale až tehdy se ukáží kvality obchodu... Prodat umí každý. Ale zajistit zákazníkový kvalitní služby po prodeji už taková sranda nebude.



V BC v Jihlavě sem koupil boty,konkrétně Steel a po cca 3 týdnech se odlepila podrážka. Následovala reklamace kterou výrobce uznal a bota byla opravena. trvalo další 3 týdny a bota se rozlepila zas. Opět reklamace a opět oprava. Když se toto stalo po třetí tak sem žádal vrácení peněz a peníze sem dostal. Nevím jak jinde,ale v Jihlavě sem nezaznamenal negativní pohled prodavaček na reklamaci. Spíš naopak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist