globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

10.10.2013 v 12:25 | Nahoru | #1
Já mám s BC špatnou zkušenost, co se týče reklamací..
Koupil jsem si helmu Caberg, zanedlouho jsem zjistil, že hledí nesedí a fouká do ní.
Reklamace uznána, ale žádné vrácení peněz, pouze výměna.
Tak jsem si šel vybrat jinou a zjistil jsem, že všechny vystavený jsou šmejdy.
Takže jedině vybrat jinou, samozřejmě dražší Shoei, kterou bych sehnal o tisíce
levněji a doplatit to..

Od tý doby jsem se tam neukázal..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

10.10.2013 v 12:31 | Nahoru | #2

Petta píše: Já mám s BC špatnou zkušenost, co se týče reklamací..
Koupil jsem si helmu Caberg, zanedlouho jsem zjistil, že hledí nesedí a fouká do ní.
Reklamace uznána, ale žádné vrácení peněz, pouze výměna.
Tak jsem si šel vybrat jinou a zjistil jsem, že všechny vystavený jsou šmejdy.
Takže jedině vybrat jinou, samozřejmě dražší Shoei, kterou bych sehnal o tisíce
levněji a doplatit to..

Od tý doby jsem se tam neukázal..


dalsi zakaznik :D koupi si neco co se mu nezda,prodejce vyjde vstric,nabidne vymenu za jine a jsi nespokojeny :D
nevim cim prodejce udelal chybu? mel te nechat (nevim jak dlouho) v helme a pak ze se ti nezda ze fouka plexi vic nez by sis predstavoval tak ti dat penize a rict dekuji prijdte zase? a je to o kusu,do meho caberga fuci,do bejvalky vubec...az si koupim helmu za 15tis ktera je deklarovana jako extra ticha a top atd tak to budu resit,ale u helmy---hadam kolik cca 2000-4000?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist