globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.


Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 08:14 | Nahoru | #241

Míra píše:
Když si koupíš Hyundai,tak nemůžeš chtít kvalitu Mercedesa.



haha, prý "kvalita" Mercedesu

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 08:18 | Nahoru | #242
fockewulf> pravda doby 190E sou dááávno pryč

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 11:42 | Nahoru | #243

FishX3 píše: Bohužel ani značka není zárukou, i když tam máš šanci na menší problém a že si značka dá víc bacha jak se bude chovat ke klientům...

jak je to se znackou a kvalitou jsem se osobne ted presvedcil an dovole kdyz sem mel defekt kvuli materialu od autorizovaneho a draheho servisu,kam bych si ja dal motorku s ucelem, ze si za kvalitu priplatim..takze mas pravdu, znacna neni vzdy kvalita.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 11:46 | Nahoru | #244

JohnyBaroch píše: Přesně tak, v dnešní době je třeba si zákazníka vážit, snažit se zákazníky získávat a ne je zastrašovat a dělat z nich blbce...Takhle tu hoši na trhu dlouho nebudou, nájem na místech kde mají prodejny+platy zaměstnanců+odvody za ně to stojí kurva peněz a to nemluvě o DPH pro náš zlodějský stát To se pak živnostník musí opravdu hodně moc snažit aby přežil a obchodní politika jakou zde někteří popisují je cesta ke zdárnému konci

svata pravda,zivnostnik by si mel zakaznika vazit, to na prvnim miste..ale nekteri stezovate,kteri jsou rozhorceni ze prodavacka je extravagantni a nema casopis je usmevne

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 17:43 | Nahoru | #245
Před časem jsem řešil také reklamaci - prodejcem neuznáno. Zašel jsem na Českou obchodní ispekci - výsledek 0. Takže jsem navštívil právníka, poslal jim napřed dopis, kde je upozornil na špatný postup při řešení reklamace a požadoval výměnu, nebo peníze. Odmítli...
Podal na ně žalobu k soudu, soud si vyžádal znalecký posudek (když si ho necháš udělat ty tak za něj zaplatíš ty) na základě ZP bylo rozhodnuto, že je zboží vadné a reklamace měla být uznána. Dotyčný obchodník zaplatil veškeré soudní výlohy, znalecký posudek i náklady právníka. Vyšlo mu to 3x tak draho než kdyby to vyřešil po dobrém.

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 18:53 | Nahoru | #246

PM1945 píše: Před časem jsem řešil také reklamaci - prodejcem neuznáno. Zašel jsem na Českou obchodní ispekci - výsledek 0. Takže jsem navštívil právníka, poslal jim napřed dopis, kde je upozornil na špatný postup při řešení reklamace a požadoval výměnu, nebo peníze. Odmítli...
Podal na ně žalobu k soudu, soud si vyžádal znalecký posudek (když si ho necháš udělat ty tak za něj zaplatíš ty) na základě ZP bylo rozhodnuto, že je zboží vadné a reklamace měla být uznána. Dotyčný obchodník zaplatil veškeré soudní výlohy, znalecký posudek i náklady právníka. Vyšlo mu to 3x tak draho než kdyby to vyřešil po dobrém.



Ano přesně tak se to má dělat nenechte si srát na hlavu jakmile jeden dva soudy prohrají tak se začnou chovat lépe a rozmyslí si neuznat oprávněnou reklamaci

2 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 19:17 | Nahoru | #247
eriq
A teď ještě tu verzi jak to skutečně bylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 20:20 | Nahoru | #248

otajs-ZX9R píše: eriq
A teď ještě tu verzi jak to skutečně bylo



No a co přesně chceš slyšet?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 20:26 | Nahoru | #249
eriq> třeba to, že na heurece pod nickem kuratko333 píšeš takovouhle sračku?

kuratko333
, 0b

přidáno 10. října 2013

Dobrý den,

jak byste vysvětlili množství negativních ohlasů na váš obchod, které se objevují na motorkářských fórech?

Např. Motorkari.cz

http://www.motorkari.cz...

Diskuzi na tema bikers crown je tam více, tato je aktuální, a celkem mě odrazuje od nákupu :-/

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 20:37 | Nahoru | #250
A z čeho usuzuješ, že jsem tohle psal já???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 20:41 | Nahoru | #251
eriq> Protože nejsem uplně blbej?...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 21:17 | Nahoru | #252

_PAvlikK__ píše: eriq> Protože nejsem uplně blbej?...



Tak asi i v tomhle se pleteš ;)

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 21:42 | Nahoru | #253
_PAvlikK__> Ja hlavně vubec nepochopil co se tu snažíš citovat...nějak mi furt uniká informace

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 22:11 | Nahoru | #254

eriq píše: Tak asi i v tomhle se pleteš ;)


dobra odpoved

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 22:31 | Nahoru | #255
otajs-ZX9R>
že jsem se ptal tý zodpovědný vedoucí a bylo mě to řečeno drobet jinak

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 22:34 | Nahoru | #256

otajs-ZX9R píše: otajs-ZX9R>
že jsem se ptal tý zodpovědný vedoucí a bylo mě to řečeno drobet jinak



druhej si tu zas odpovídá sám sobě .... kuwa hoši ...trochu kultury do toho dejte

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 22:44 | Nahoru | #257

otajs-ZX9R píše: otajs-ZX9R>
že jsem se ptal tý zodpovědný vedoucí a bylo mě to řečeno drobet jinak


takze? copak pani vedouci povidala? nebo je to tajny?

3 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

14.10.2013 v 23:06 | Nahoru | #258
slečna No, že to tu není podaný, tak úplně přesně jak to proběhlo
Ale tak to autorka ví sama ne

Naposledy editováno 14.10.2013 23:08:07

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 06:59 | Nahoru | #259
otajs-ZX9R>

tak to prosím uveď na správnou míru ;)

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 07:11 | Nahoru | #260

otajs-ZX9R píše: slečna No, že to tu není podaný, tak úplně přesně jak to proběhlo
Ale tak to autorka ví sama ne



Hele buď se vymáčkni, nebo mlč - tenhle způsob komunikace nech 13ti letejm netykavkám.

Naposledy editováno 15.10.2013 07:11:44

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 09:27 | Nahoru | #261

Džanek píše: Ja sem prece nerekl, ze na vyrobni vady se nevztahuje garance.. Na ty predevsim,ale lidi se ohaneji zakonem ze dva roky a bla bla bla, ale pritom drtiva vetsina nevi co se tam vubec pise. Nejlepsi sou firmy,ktery si mysli, ze maji zaruku 2 roky.. a ono ejhle vsecko je jinak jelikoz je to drobnej majetek do 40tis,kterej se po roce odepisuje takze z logiky plyne jen rocni garance. S pany s Coi sem mel tu cest se setkat parkrat a taky sme si popovidali a tim to koncilo.. A kdyz bys za mnou prisel po roce a pul pouzivani (A BYL BYS FIRMA) s tim, ze chces uplatnovat garanci tak bych se dlouho zamyslel jesti ti garanci uznam pac "ze zakona" mam na to pravo. Rikam ze garance jsou velmi osemetna vec a nejde ji pausalizovat na vse a to co pisu mam overeno 7mi letou praxi.


Honzi mícháš jabka s hruškama. V tomhle případě, firma pravděpodobně nevystupuje jako běžný spotřebitel, ale jede se dle obchodního zákoníku, nikoliv dle občana a pro vztah podnikatel-podnikatel platí jen záruka, jaká se domluví při koupi (smluvní), nikoliv ta dvouletá,co platí pro vztah podnikatel-spotřebitel... A zde popisovanej případ u BC je právě podnikatel-spotřebitel, tj. úplně něco jiného než to co popisuješ ty.

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 11:53 | Nahoru | #262
Kdysi jsem měl problém se spacákem a reklamaci mi neuznali, tak jsem zavolal na COI-ku,popsal jim problém a poprosil je o radu, jak dál postupovat. Poradili, a poradili dobře. Nechce se mi to celé pročítat, pokud jsi ještě nedošla k nějakému závěru zavolej tam a hned víš na čem jsi.
COI Brno: 545125939
Dle mého zips na kombinéze nemůže být spotřebák. Po 30 dnech máš nárok na vrácení peněz a tečka.
Obchodník je jen zprostředkovatelem mezi kupujícím a výrobcem. Pokud výrobce neuzná reklamaci, obchodník tu informaci jen předá kupujícímu. Obchodník nerozhoduje o výsledku reklamace!!!

Naposledy editováno 15.10.2013 11:57:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 13:40 | Nahoru | #263

otajs-ZX9R píše: slečna No, že to tu není podaný, tak úplně přesně jak to proběhlo
Ale tak to autorka ví sama ne


Bych se docela divil kdyby v BC byli tak blbí a řekli jo jasně takhle to bylo my tady vyjebáváme s lidma normálně

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 18:32 | Nahoru | #264

James031 píše: Bych se docela divil kdyby v BC byli tak blbí a řekli jo jasně takhle to bylo my tady vyjebáváme s lidma normálně


Olajs je zástupce BC? Pokud ano , tím spíš by měl něco kloudnýho napsat ...něco co obsahuje informace - postoj BC k čemukoli co se zde propírá

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 19:06 | Nahoru | #265

Kov píše: Obchodník je jen zprostředkovatelem mezi kupujícím a výrobcem. Pokud výrobce neuzná reklamaci, obchodník tu informaci jen předá kupujícímu. Obchodník nerozhoduje o výsledku reklamace!!!



Bohuzel nemas pravdu. Obchodnik je za jistych okolnosti pouze zprostredkovatelem, ale pokud nechce utracet za postovny a posilani zbozi k vyrobci, tak obchodnik ma pravo tu reklamaci zamitnout a je to podle zakona v poradku. Takze vyrobce v tom nemusi hrat zadnou roli.

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 20:16 | Nahoru | #266
abych pravdu řekl tak se některým prodejcům ani nedivím že se nechovají podle představ zákazníka.Spousta lidí využívá kamenné obchody jen jako zkušebnu a pak si to na netu koupí levněji.Mě osobně se tento přístup zákazníků hodně příčí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 20:28 | Nahoru | #267

XTeZeto píše: abych pravdu řekl tak se některým prodejcům ani nedivím že se nechovají podle představ zákazníka.Spousta lidí využívá kamenné obchody jen jako zkušebnu a pak si to na netu koupí levněji.Mě osobně se tento přístup zákazníků hodně příčí.



no ale takovy zakaznik asi tezko bude neco v te prodejne reklamovat, ten uz tam svoje penize nechal

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 20:52 | Nahoru | #268

Veverčák píše: no ale takovy zakaznik asi tezko bude neco v te prodejne reklamovat, ten uz tam svoje penize nechal

ten kdo je tam nechal,tak má právo reklamovat.

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

15.10.2013 v 21:10 | Nahoru | #269
Trochu OT...

co znamená číslovka vedle názvu tématu v TOP "Zamítnutí reklamace - nejmenovaný obchod (36)<<" ?

Já jen, že včera tam bylo 65

a jinak se nenechte rušit

Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

16.10.2013 v 10:23 | Nahoru | #270
Koukám, že jméno obchodu se nám tu opět objevilo ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist