globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co to může být? Pomoc
3.10.2013 v 23:07
Zdarec. Dneska při svižnější jízdě se mi stávala zvláštní věc. Měl jsem zařazený například 3. rychlostní stupeň, 9000 otáček, nepřidával jsem nějak extra rychle plyn a z ničeho nic mi vyskočily otáčky na nějakých 13000 otáček. Takže se ptám čím to může být?

Dále otázka pro lidi co měnili origo výfuk za nějaký jiný. Elektro motorek v krabičce pod sedlem řidiče se mi nepozdává. Je to ta krabička kde akorát vedly lanka z přívěry u origo výfuku. K laďáku jsem dostal takový patent, který se namontoval jako nějaký doraz na osu, která se otáčela a ovládala lanka (ty tam ale samozřejmě nejsou). Je to tam z důvodu aby se nehlásalo FI. Nicméně mi včera po jízdě vyskočila chyba FI a ničím jiným to podle mě není.
Chci se zeptat, zda se u tohoto modelu dá ta chyba vymazat aby nesvítilo FI.

Moc díky za rady a minimálně jedním kolem na asfaltu v tomhle chladném počasí... Docela to klouže.

1 reakcí na tento příspěvek Co to může být? Pomoc

3.10.2013 v 23:28 | Nahoru | #1
To vyskakování otáček vypadá na prokluzující spojku. V horším případě by mohly být ometené zuby převodových kol, ale to by dělalo jen na jeden konkrétní kvalt (na kterém jsou zuby poškozené) a také by se projevilo slyšitelným rachtáním zubů. Jestli nic nerachtá a otáčky vyběhnou hlavně při vyšších kvaltech a kor při prudkém otevření plynu, je spojka zralá na opravu.

S tím servem těžko říct, mohly jen zahaprovat kontakty v konektorech. Mašina snad má konektor pro samodiagnostiku, kdy jeho propojením spustíš diagnostický režim, kdy kontrolka FI "vybliká" určité číslo a v příručce pak podle čísla dohledáš, o jakou chybu jde. Vymazat paměť chyb ale asi půjde jen přes připojení na diagnostiku (mít odpovídající kabel a laptop s potřebným SW).

(reakce na) Co to může být? Pomoc

3.10.2013 v 23:57 | Nahoru | #2
J.M.K.> Uvažoval jsem ještě že to vyskakování otáček nahoru může mít spojitost právě s tím servem, protože mi to začalo dělat až dnes po tom, co jsem zjistil tu indikaci FI. Předtím to bylo všechno v pohodě. Každopádně tu chybu a její vymazání nechám na autor. servisu.
Snad to nebude ta prokluzující spojka.

Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 05:36 | Nahoru | #3

1 reakcí na tento příspěvek Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 05:38 | Nahoru | #4
Nevim jak u tveho rocniku. U meho se lze dostat do dealerskeho rezimu pridrzenim tlacitka mode v zakladnim zobrazeni budiku (celkove km). Po trech vterinach ti to zobrazi kod chyby.

Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 05:40 | Nahoru | #5
Abych nezapoměl. Pamět chyb to nemá, tudíž chceš-li zjistit kod chyby, musí ti blikat FI

Naposledy editováno 04.10.2013 05:45:06

Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 07:45 | Nahoru | #6
Řek bych,že prokluzování dělá spojka. Takže pružiny+lamely a přeměřit plechy. S tou FI Bych udělal diagnostiku,poté postupoval dál.

Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 07:51 | Nahoru | #7
nebo treas najel na opravovanej flek na silnici, kterej vic klouzal a trosku se protocilo zadni kolo

Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 08:03 | Nahoru | #8
já bych to taky viděl na spojku

1 reakcí na tento příspěvek Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 08:08 | Nahoru | #9
Vylitnuti otáček spojka nebo převodovka, jestli to vylitne opravdu razantně a uz na trojku tak na 5-6 by to klouzalo neustale kdyby to byla spojka - takže spis převodovka. Neni z popisu jasne jestli to děla jen na jeden kvalt.

Fi - zjistit kód chyby z diag, to ze to muže dělat jen servo neni pravda, to muže dělat spousta veci.

1 reakcí na tento příspěvek Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 08:10 | Nahoru | #10
Zalezi jak se to projevilo. Spatne zarazeny kvalt a vyskocil by znamenalo znovu zaradit, a pokud by klouzala spojka tak se to projevuje ve vetsich otackach cca bych to videl okolo 11000.
Nekdo pri demontazi or. vyfuku nechava servo pod sedlem nekdo dava oblbovaci krabicku.

Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 08:43 | Nahoru | #11
Kdybys chtěl levnější variantu toho eliminatoru, tak mam schema obvodu. Zatim ale nebyl čas ho zkonstruovat..

(reakce na) Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 10:08 | Nahoru | #12
Rebel83> U mě jsem se do dealerského nedostal.

(reakce na) Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 10:16 | Nahoru | #13
assassin> Jo vylítlo to fakt rychle. Prostě z ničeho nic jako kdybych měl hozený neutrál nebo zmáčklou spojku a rychle vytočil motor. 9000 a z ničeho nic kravál a přes 13000 toček.
Je pravda, že mi to FI začalo svítit až po tom, co se mi uvolnil výfuk v objímce a svody byly rozpojené....tak až potom se to zobrazilo až jsem nastartoval motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 10:19 | Nahoru | #14
Zx-10RCarlos> Já dostal takovou oblbovací píííí*ovinu která se dala místo origo šestihranu který tahal za lanka.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 10:45 | Nahoru | #15

maree píše: Zx-10RCarlos> Já dostal takovou oblbovací píííí*ovinu která se dala místo origo šestihranu který tahal za lanka.




Tak toto jsem ještě neviděl. Třeba instalací Akrapa odstraníš přívěru úplně tak stačí demontovat lanka

(reakce na) Co to může být? Pomoc

4.10.2013 v 10:56 | Nahoru | #16

Rebel83 píše: Tak toto jsem ještě neviděl. Třeba instalací Akrapa odstraníš přívěru úplně tak stačí demontovat lanka



Mám tam lauf od Scorpionu a ti k tomu dávají tohle no.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist