Téma: Oprava elektromotoru
 
3.10.2013 v 16:46
Obracím se na Vás, protože vím, že je to tu samý odborník na všechno. Takže mi určitě poradíte s mým problémem.

Potřebuju opravit tendle motorek, originál je nekřesťansky drahej. Problém toho motorku je, že má prošoupaný komutátor až na podkladní izolant. Nenapadá někoho způsob, jak ten komutátor opravit? Například zpět nanést měď, či cokoliv. Fotka není nicmoc, snad dodám lepší


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru

7.10.2013 v 07:47 | Nahoru | #1

PEPAFJR píše: prackarr> Jináč pro Tebe to udělám i když asi zbytečně. Co vše ovlivňuje opotřebení komutátoru.

- prach
- špatně udělané a nebo neexistující odsávání prachu od komutátoru
- provozní teplota
- provoz částečný či trvalý
- pravidelná kontrola
- tvrdost mědi na komutátoru
- zátěž
- přítlak pružin či pér
- proudová hustota uhlíku
- přípustná obvodová rychlost uhlíku
- odpor uhlíku
- sražené hrany komutátoru
- špatně zvolený průměr komutátoru či konstrukce
a zrovna na ventilátory se mají používat tvrdé typy uhlíků s brusnou a lešticí schopností.
a můžu pokračovat dál, třeba úhel sklonu uhlíků ke komutátoru atd.
myslím,že za dalších 22 let to pochopíš.

-



no možná na tom něco bude. Protože, u tohodle auta je prachová zátěž opravdu enormní. Horší prachové podmínky snad už ani nemůžou být

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru

7.10.2013 v 08:36 | Nahoru | #2

markus píše: no možná na tom něco bude. Protože, u tohodle auta je prachová zátěž opravdu enormní. Horší prachové podmínky snad už ani nemůžou být



co to je vlastně za stroj? já pod Mitsubishi Canter našel lehký náklaďák se skříní,něco jako běžné IVECA rok 2006 a výš....,ale ty to s tou prašností popisuješ jako nějaký nakladač v kamenolomu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist