Trošku mi uniká olej mezi zadním kolem a hruškou kardanu ale docela zvláštním způsobem. Při normálním ježdění nikde nic, ať jezdím předpisově krátký trasy nebo delší i vyššíma rychlostma (v rámci možností motorky) po okreskách. Ale když jedu tak 30 a víc km po dálnici (130-150km/h tachometrových) tak po zastavení na zadní kolo ukápne pár kapek oleje. Zatím to není nic dramatickýho, po odšroubování šroubu na kontrolu hladiny není vidět že by oleje ubylo, je ho tam pořád dost ale chtěl bych to řešit dřív než se z toho stane problém.
A teď k otázce, proč to teče jenom při dlouhodobější jízdě vyšší rychlostí? Špatný gufero by snad teklo pořád.
K otazce presne nevim, protoze jezdim mesto - dalnice - mesto a kontrolovat za jizdy jsem se neodvazil, ale na dalnici jsou nejvetsi otacky kardanu, tim padem nejvetsi tlak, takze verim, ze to bude tect nejvic prave tam a treba pri stani v garazi mi to neteklo vubec.
Naposledy editováno 02.10.2013 10:06:18
Dobre nebyl jsem linej....ted je to Syntrax
Naposledy editováno 02.10.2013 13:34:48
1 reakcí na tento příspěvek Unik oleje
1 reakcí na tento příspěvek Unik oleje
Sem este chtel ze 10w 60 byla psana uz i do maly Brevy...
Naposledy editováno 02.10.2013 14:00:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
Redguy píše: Je dost pech, ze to zere takhle drahy oleje. Do motoru novejch MG je snad taky predepsanej 10W-60 za cca 800/litr. Ja leju do prevodovky a kardanu 80W-90 za zlomek ceny, stejne to furt nekudy tece ven
Fuj, kde jsi k te cenovce dosel?
Kupuju agip a je něco pres 300litr
miguel323 píše: No láce to neni to je fakt,ale ten kardan ma umyslne takovejdle olej....snasi vyssi zatizeni a teploty....80w 90 je do nej malo....dyt jsou ho tam cca 2 deci..
80W 90 staci, preci jenom nemam maximalku 300, navic sira v novejch olejich mi udajne rozpousti bronzovy pouzdra v prevodovce, ale to jsem jen nekde pochytil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
dva_hrnce píše: Fuj, kde jsi k te cenovce dosel?
Kupuju agip a je něco pres 300litr
Kaštról ma skoro nejdrazsi oleje a pritom kvalita nikde. Do motoru leju Valvoline 20W50 za 150, stejne menim po 3.000km, tak nema cenu utracet za zazraky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
Redguy píše: Kaštról ma skoro nejdrazsi oleje a pritom kvalita nikde. Do motoru leju Valvoline 20W50 za 150, stejne menim po 3.000km, tak nema cenu utracet za zazraky.
Je fakt ze v Sušici mi tam lili castrol a ten byl teda snad okolo 6kil za litr, mozna vic, uz jsem to radeji zapomnel.
Ale tomu jsem udělal rychle konec a beru z netu ten Agip za poloviční cenu.
A v Radotine mi tam nalil tusim taky agip, ale 20w50 a ten ani nevim kolik stal, musel bych se podívat..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
dva_hrnce píše: Je fakt ze v Sušici mi tam lili castrol a ten byl teda snad okolo 6kil za litr, mozna vic, uz jsem to radeji zapomnel.
Me tam nalili Castrol do vseho a cena u vsech oleju cca 750 za litr. Horsi ale bylo, ze z prevodovky jsem ho vylil po oprave strhnuteho zavitu asi za tyden, z motoru pri loveni upadle merky za 2 tydny a z kardanu pri vymene gufera za mesic, takze cca 3 tisice za novej olej v prdeli behem mesice. A to se vyplati
Od ty doby leju ty levny (ale kvalitni) s mensim rozsahem teplot a hned jsou vymeny veselejsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
Edit: U té převodovky a strhlého závitu to je jasné, že je na výměnu, ale do motoru a kardanu bych to nalil z5
Naposledy editováno 02.10.2013 15:06:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
Redguy píše: Me tam nalili Castrol do vseho a cena u vsech oleju cca 750 za litr. Horsi ale bylo, ze z prevodovky jsem ho vylil po oprave strhnuteho zavitu asi za tyden, z motoru pri loveni upadle merky za 2 tydny a z kardanu pri vymene gufera za mesic, takze cca 3 tisice za novej olej v prdeli behem mesice. A to se vyplati
Od ty doby leju ty levny (ale kvalitni) s mensim rozsahem teplot a hned jsou vymeny veselejsi
Jo tak to chápu
Asi přejdu aspon co se motoru týká na tvuj systém, stejně zacla Brevka trosku baštit kdyz ji honím, tak častější výměnou nebudu muset resit hlídání a dolívání.
Vzhledem k tomu ze nemam centrální stojan, tak v jednom člověku ani nezkontroluju kolik tam toho je, tohle nemaj moc dobře vyřešený
Naposledy editováno 02.10.2013 15:07:22
Joxa píše: Redguy> Proč jsi ty oleje nevypustil do čisté nádoby a pak šup s nima zpět. Když se tam ani pořádně neohřály, proč je vyhazovat?
Edit: U té převodovky a strhlého závitu to je jasné, že je na výměnu, ale do motoru a kardanu bych to nalil z5
Ten motorovy jsem nalil zpatky, ackoliv jen na chvili, protoze jsem pak potreboval kvuli necemu sundat hlavu a ackoliv jsem ji vycistil, stejne v ni byl prach a bordel, takze jsem to jednou jizdou proplachnul a olej vymenil. V prevodovym byly po oprave zavitu spony, ten sel jasne ven a v kardanu je toho 2 deci, s tim se mi srat nechtelo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
dva_hrnce píše: Jo tak to chápu
Asi přejdu aspon co se motoru týká na tvuj systém, stejně zacla Brevka trosku baštit kdyz ji honím, tak častější výměnou nebudu muset resit hlídání a dolívání.
Vzhledem k tomu ze nemam centrální stojan, tak v jednom člověku ani nezkontroluju kolik tam toho je, tohle nemaj moc dobře vyřešený
Muj system je menit po 3.000 km, protoze nemam olejovy filtr, takze je mnohem lepsi menit casteji levnejsi olej.
Hladinu kontroluju sroubovakem, protoze tu upadlou merku jsem doloval pres vypustak magnetem asi 2 hodiny a jestli by mi tam mela spadnout znova, tak uz bych to rozkopal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
Jak se ti ji povedlo ulomit?
Oil filtr mám, ale taky je tam přístup jak k penězům.
Už plánuju dát do garaze na strop kočku abych si moh moto veset, protože jinak se na tom nedá skoro nic pořádně udělat..
1 reakcí na tento příspěvek Unik oleje
Hele a místo zadní brzdy je tam motor, stačí podřadit a brzdí to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
2 reakcí na tento příspěvek Unik oleje
At vám kucí ty krásný stroje jezděj....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
dangsx1100g píše: A to,že ti to teče při delší a rychlejší jízdě je tim že se to víc zahřívá a díky tomu se zvýší tlak kterej unikne přes načatý gufero
To zní rozumně, jenom si říám jestli by nebylo lepší vymyslet odfuk než dokola měnit gufera, pokud se tam dělá přetlak (jako že asi jo) tak ani nový gufero to podle mě dlouho neudrží.
dva_hrnce píše: Jo tak to chápu
Asi přejdu aspon co se motoru týká na tvuj systém, stejně zacla Brevka trosku baštit kdyz ji honím, tak častější výměnou nebudu muset resit hlídání a dolívání.
Vzhledem k tomu ze nemam centrální stojan, tak v jednom člověku ani nezkontroluju kolik tam toho je, tohle nemaj moc dobře vyřešený
No u mojí brevy je měrka umístěná tak že náklon se moc neprojevuje, když podložím bočák kusem dřeva tak se dostanu do přijatelnýho náklonu kdy už je poznat jestli je oleje dost.
dva_hrnce píše: Jo tak to potom chápu, aspoň vím na co se mám připravit
Hele a místo zadní brzdy je tam motor, stačí podřadit a brzdí to
On má smallblock, nevím jak velký brevy ale ta malá motorem zase tak moc nebrzdí.
miguel323 píše: Vy ale máte storky....já s malou Brevičkou najezdil přez 40t km a jediny co jsem dělal byly oleje a spojková lamela......Moje Guzzinka byla super....zato sem si pořídil starý BMW f650 st....krásnej nezhoněnej kousek s pěknými kilometry a na tom už sem se vyřádil...Výpušták jsem vytáhl i se závitem...Prosakovalo těsnění pod hlavou /voda/,gripy topily-netopily,přemístění regulátoru kůli přehřívání,další závit v držáku vačkových hřídelů../helicoil/no nenudí mě....eště že se v tom rád vrtám...
At vám kucí ty krásný stroje jezděj....
Co si s ní dělal že ti po 40ti odešla spojka? Na anglických (nebo spíš US) fórech je spojka na malé Brevě považovaná za věčnou, četl jsem příspěvky několika lidí s najetejma 60t mil a furt původní spojkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
Jinak ťuk ťuk nic zatim, akorat elektrika si občas žije vlastním životem, ale nic co by mělo vliv na funkci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
Jakej smallblock? Na tu dobu to je poradnej macek, tady byli lidi vyhoukany z trindy Jawy
Motorem se brzdi dobre, ale musi na to bejt clovek pripravenej, protoze s prevodovkou se musi opatrne a po-ma-lu, jinak z toho lezou rany jak kdyz spadne z letadla kovadlina
Asi me v zime ceka repase prevodovky a spojky, to bude raneeeeec, to me poser.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Unik oleje
Redguy píše: Odfuk by byl asi dobrej, protoze jen co jsem vymenil gufero, tak mi zacal rosit kontrolni sroub. Nemuzu ho moc pritahovat, protoze je tam slabej hlinikovej zavit a nechci to strhnout, takze jsem medeny tesneni vymenil za gumovy, ale stejne to sem tam sakne. V manualu jsem se docet, ze to dela, kdyz je tam toho oleje moc, ale ja ho tam mam akorat.
Jakej smallblock? Na tu dobu to je poradnej macek, tady byli lidi vyhoukany z trindy Jawy
Motorem se brzdi dobre, ale musi na to bejt clovek pripravenej, protoze s prevodovkou se musi opatrne a po-ma-lu, jinak z toho lezou rany jak kdyz spadne z letadla kovadlina
Asi me v zime ceka repase prevodovky a spojky, to bude raneeeeec, to me poser.
Tak po delsi jizde dokud bude kardan jeste teplej povol napousteci srou aby ti pretlak usel. Tak by se ti tam uz nemel za tepla tvorit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Počítadlo kilometrů - STK Moto Guzzi Breva 750 | sanstefan | 14 | 22.4.2024 v 20:33 Pedl |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Sháním Moto Guzzi Breva 750 Moto Guzzi Breva 750 | jincom | 13 | 30.12.2023 v 09:28 jincom |
MOTO guzzi hlučná rychlostka na 5 s... Moto Guzzi Breva 750 | hrosik777 | 11 | 23.8.2023 v 22:05 MarioV2 |
Svítí mazání při vypnutém klíčku... Moto Guzzi Breva 750 | Clostridia | 7 | 18.8.2021 v 20:50 kerut |