pesastor píše: Dovi> nevim jak u bawa, ale u Guzzi me sucha spojka a kardan prezijou!
Nemám důvod o tom pochybovat - je to tím, že s Guzzinou jezdíš po silnicích, jenže spousta lidí s Gěesama jezdí lehčí či těžší offík, výjezdy a sjezdy, spojkování, brodění, bahýnko atd., a to pak dostává spojka i koncák zabrat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C
A kdybys měl cestu okolo Ústí, dej vědět a dáme si pivo (stejně tak Peacemaker).
Karchee píše: Dovi> Děkuji za dobrou radu. Já jsem se (dá se říct definitivně) rozhodl pro BMW, nevím, čím to je, prostě se mi líbí ten nekonvenční styl, kvalita a jméno této značky. Tvoje úvaha se shoduje s úvahami ostatních a proto jsem rád, že mi sem napsalo tolik lidí, nejspíš zkušených motorkářů a poskytlo svoje rady. Myslím, že dám na Tvoje rady (a vlastně i rady ostatních) a budu se koukat po menším obsahu a s největší pravděpodobností z toho bude F650GS nebo CS Scarver Dám určitě vědět, pro co jsem se rozhodl.
A kdybys měl cestu okolo Ústí, dej vědět a dáme si pivo (stejně tak Peacemaker).
Peťa je strašně hodnej a pohodovej kluk od nás z jižní Moravy , a se svým Scarverem přebývá často i v Praze, rukama mu prošlo už spousta motorek různých typů a jistě by Ti dobře poradil i ohledně Scarvera - jeho výhody (pro člověka bez ambicí na off-road) jsou minimálně tři (co mě tak napadají):
1.
Jednak bývá levnější než terénnější GS s řetězem - možná i proto, že je nejnižší z řady Dakar-GS-CS, že má jako sekundár méně obvyklý řemen a hlavně asi i proto, že je tak škaredej, až je krásnej...
2.
Jezdí se na něm jenom po silnici, takže natrefíš spíš na zachovalé kousky. Toho ozubeného řemenu se netřeba bát, z praxe je známo, že vydrží několikanásobně déle než řetěz.
3.
Před sedlem je místo nádrže "blicí kyblík", do kterého dáš doklady, svačinu, pití apod., čili je to jedna z mála motorek (mimo skútry) bez nutnosti nějakých brašen nebo batohu na zádech apod.
P.S.
Píšeš, že jsi vyšší postavy, a Scarver Ti proto už možná přijde malý.
Je docela možný, že to bude (pro Tebe) jeho nejzásadnější nevýhoda.
Naposledy editováno 29.09.2013 15:41:40
1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C
1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C
Pro začátek bych ale ale fakt vzal něco mezi 25 až 50kW výkonu, po tisícovce km už budeš ovládat motorku a ne ona tebe. Na rovinu - na Káčku mám po roce najeto něco přes 10 tisíc km (na motorkách celkem tak 50 tisíc, na autech hodně přes milion) a až teď koncem sezóny začínám mít ten super pocit, že ta mašina poslouchá mě a ne já ji
nezačal bych na Hayabuse (já bych na ní ani nekončil...), ale vybral co se mi líbí..., buď si zvykneš a zamiluješ nebo vyměníš...každej typ má něco(časem jich můžeš pořídit víc)...když píšeš o tom GS...já bych osobně sáhl po větší ségře...je to maximálně univerzální....Káčko je podle mě na začátek palba...
1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C
Co vlastně chci? Chci jezdit v pohodě, těšit se na to, že motorku ovládám a že můžu jezdit a užívat si svobody. A nechci se bát, že mi ujede zpod zadku. Takže výlety na pohodu, žádné závodění, žádný terén. Být součástí motorkářské komunity Asi tak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké náplně do K1200R r.v:08 BMW K 1200 R | Dýmovnice | 27 | 20.10.2023 v 13:54 puffybodie |
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Repas spojkového koše BMW K 1200 R | Dýmovnice | 4 | 5.9.2023 v 12:57 Robu |
BMW R 1200 C BMW R 1200 C | ten_na_rudem_koni | 3 | 31.8.2023 v 06:23 ThomasDRZ |
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | StB | 19 | 18.8.2023 v 21:53 StB |