globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K1200R nebo R1200C
Ahoj všem. Jsem začínající motorkář a jako takový si teprve vybírám motorku, na které bych chtěl jezdit. Vždy jsem si myslel, že jsem na choppery, ale po jízdách v motoškole a hlavně u Mirka Lisého jsem zjistil, že to nebude tak jednoznačné. Dle spousty recenzí, co jsem přečetl jsem se rozhodl, že jinou než BMW kupovat nechci. Nyní jsem dospěl ke stavu, že se rozhoduji mezi dvěmi modely: K1200R a R1200C. Jelikož jsou to dost odlišné modely, prosím hlavně ty, co tyto motorky jezděj nebo je jezdili, aby mi poradili pro a proti. Jsem vyšší postavy, sílu mám, nebojím se náklonu, ale už mi není 20 (a ani 25 ), takže si jízdu chci užívat a ne dělat vylomeniny. A víceméně, oblečení a vše kolem bych chtěl právě přizpůsobit vybranému modelu. Budu rád za jakoukoli konstruktivní radu. Díky. Karchee
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 12:54 | Nahoru | #31

pesastor píše: Dovi> nevim jak u bawa, ale u Guzzi me sucha spojka a kardan prezijou!


Nemám důvod o tom pochybovat - je to tím, že s Guzzinou jezdíš po silnicích, jenže spousta lidí s Gěesama jezdí lehčí či těžší offík, výjezdy a sjezdy, spojkování, brodění, bahýnko atd., a to pak dostává spojka i koncák zabrat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 13:54 | Nahoru | #32
Dovi> Děkuji za dobrou radu. Já jsem se (dá se říct definitivně) rozhodl pro BMW, nevím, čím to je, prostě se mi líbí ten nekonvenční styl, kvalita a jméno této značky. Tvoje úvaha se shoduje s úvahami ostatních a proto jsem rád, že mi sem napsalo tolik lidí, nejspíš zkušených motorkářů a poskytlo svoje rady. Myslím, že dám na Tvoje rady (a vlastně i rady ostatních) a budu se koukat po menším obsahu a s největší pravděpodobností z toho bude F650GS nebo CS Scarver Dám určitě vědět, pro co jsem se rozhodl.
A kdybys měl cestu okolo Ústí, dej vědět a dáme si pivo (stejně tak Peacemaker).

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 14:08 | Nahoru | #33

Karchee píše: Dovi> Děkuji za dobrou radu. Já jsem se (dá se říct definitivně) rozhodl pro BMW, nevím, čím to je, prostě se mi líbí ten nekonvenční styl, kvalita a jméno této značky. Tvoje úvaha se shoduje s úvahami ostatních a proto jsem rád, že mi sem napsalo tolik lidí, nejspíš zkušených motorkářů a poskytlo svoje rady. Myslím, že dám na Tvoje rady (a vlastně i rady ostatních) a budu se koukat po menším obsahu a s největší pravděpodobností z toho bude F650GS nebo CS Scarver Dám určitě vědět, pro co jsem se rozhodl.
A kdybys měl cestu okolo Ústí, dej vědět a dáme si pivo (stejně tak Peacemaker).



Peťa je strašně hodnej a pohodovej kluk od nás z jižní Moravy , a se svým Scarverem přebývá často i v Praze, rukama mu prošlo už spousta motorek různých typů a jistě by Ti dobře poradil i ohledně Scarvera - jeho výhody (pro člověka bez ambicí na off-road) jsou minimálně tři (co mě tak napadají):

1.
Jednak bývá levnější než terénnější GS s řetězem - možná i proto, že je nejnižší z řady Dakar-GS-CS, že má jako sekundár méně obvyklý řemen a hlavně asi i proto, že je tak škaredej, až je krásnej...

2.
Jezdí se na něm jenom po silnici, takže natrefíš spíš na zachovalé kousky. Toho ozubeného řemenu se netřeba bát, z praxe je známo, že vydrží několikanásobně déle než řetěz.

3.
Před sedlem je místo nádrže "blicí kyblík", do kterého dáš doklady, svačinu, pití apod., čili je to jedna z mála motorek (mimo skútry) bez nutnosti nějakých brašen nebo batohu na zádech apod.


P.S.
Píšeš, že jsi vyšší postavy, a Scarver Ti proto už možná přijde malý.
Je docela možný, že to bude (pro Tebe) jeho nejzásadnější nevýhoda.

Naposledy editováno 29.09.2013 15:41:40

K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 14:20 | Nahoru | #34
Jen pro uplnost - kvalita a jmeno znacky..... Kde se delaj maly bawa? V Nemecku uz davno ne!

1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2013 v 16:05 | Nahoru | #35
Ja jsem po roce z F 800 S stále nadšenej, na okresce je jak lasička a krásně zvládá i dálniční přesun, tak popřemýšlej i o této řadě. Také je ještě se montují jen v Německu.

1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 16:58 | Nahoru | #36
nevědět jestli chci naháče nebo čopra...dobrý vyzkoušet co Ti vyhovuje, v tom Ti asi nikdo neporadí, osobně bych začal u té R-kové řady, názorům typu začni na Jawe a pak postupně zvedej objem je podle mě nesmysl...záleží na každém co mu vyhovuje...

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 17:52 | Nahoru | #37
catbob> O té F800S jsem také uvažoval, leč mi přijde už docela sportovní proti tomu, co preferuji osobně Ale asi budu muset vyzkoušet, sednout si na to, projet se na tom. Díky stejně za tip.

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 17:58 | Nahoru | #38
Lála> Díky. Mým cílem ani tak nebylo, abyste mi do neznáma poradili, jestli mi vyhovuje chopper/cruiser nebo naked - to ani není možné, jelikož se neznáme . Spíš jsem chtěl slyšet ty, co znají ty modely, které jsem napsal, aby mi řekli, jak se chovají, na co si dát majzla, případně jestli jejich řízení vyžaduje pro začátečníka příliš mnoho úsilí a tedy se to vyplatí nebo nevyplatí. K pravdě patří, že když jsem seděl na těch několika motorkách, líbilo se mi to Bawo F650GS z hlediska ovladatelnosti mnohem víc než busa, ale na Harley jsem se usmíval. Úplně poprvé jsem vyzkoušel bratrovo Hondu VTX 1300 a přišlo mi to skvělé, tak možná jsem byl zaujatý vůči jiným než chopperům. Nicméně za každou radu díky.

K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 18:27 | Nahoru | #39
Víš co, neřeš to a kup, co se ti líbí, po pár stech kilometrech uvidíš. Motorky mají tu výhodu, že jejich cena moc s věkem neklesá, takže ji prostě po sezóně vyměníš - a to stále dokola, než se trefíš. A nemá cenu moc dumat, dřív než po roce ježdění stejně nezjistíš, kam tě srdce táhne.

Pro začátek bych ale ale fakt vzal něco mezi 25 až 50kW výkonu, po tisícovce km už budeš ovládat motorku a ne ona tebe. Na rovinu - na Káčku mám po roce najeto něco přes 10 tisíc km (na motorkách celkem tak 50 tisíc, na autech hodně přes milion) a až teď koncem sezóny začínám mít ten super pocit, že ta mašina poslouchá mě a ne já ji

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 19:12 | Nahoru | #40
Sete> Čus. Ty se stím fakt nesereš

K1200R nebo R1200C

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2013 v 21:58 | Nahoru | #41
jeden příklad....kamarád jako 1. motorku pořídil Intruder 1800 a další rok se s námi vydal na cestu do Fara (ve 2 a total naloženej...), teď jezdí na GW 1800 a v zatáčkách už mu skoro nestíhám....

nezačal bych na Hayabuse (já bych na ní ani nekončil...), ale vybral co se mi líbí..., buď si zvykneš a zamiluješ nebo vyměníš...každej typ má něco(časem jich můžeš pořídit víc)...když píšeš o tom GS...já bych osobně sáhl po větší ségře...je to maximálně univerzální....Káčko je podle mě na začátek palba...

1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C

1.10.2013 v 23:37 | Nahoru | #42
Čao,taky jsem začínal šestikilem Cagivou,po něm 750 Hondu Afriku,potom 900 Triumph,1000 SV,1300 Yamaha Midnight Star , nakonec BMW K1200R,prostě jsem se honil za obsahem a výkonem a pak zjistíš,že jseš vlastně rád,že jsi přežil,je fakt,že BMW bylo ze všech mašin nejlepší,nejlíp vybavené a i jízdní vlastnosti excelentní,ale návštěva servisu i nejdražší,ale to jaksi patří ke značce no a nakonec jsem minulý rok skončil u Yamahy XT660X /ze zdravotních důvodů / už nejezdím dálky,takže jednoválec a já jsem celkem spokojený.Takže si to hlavně srovnej v hlavě,co chceš a na co to chceš a taky,jestli zbydou nějaké korunky i na doplňky a servis-ani BMW není bez chyb.Já si to bohužel srovnal v hlavě dost pozdě,takže mě to stálo i dost vyhozených peněz.

(reakce na) K1200R nebo R1200C

2.10.2013 v 15:30 | Nahoru | #43
kuchta50> Díky. Hodně přemýšlím i díky této debatě. Je jasné, že jsem upustil od těch strojů, které jsem uvedl při založení této diskuse. Teď přemýšlím nad F650GS anebo F650CS Scarver, případně F800S (ale spíš ty první dva). Ani ta Tvoje XT660X nevypadá a nezní špatně, celkem vychvalovanej stroj. Nejspíš to nebudu honit.
Co vlastně chci? Chci jezdit v pohodě, těšit se na to, že motorku ovládám a že můžu jezdit a užívat si svobody. A nechci se bát, že mi ujede zpod zadku. Takže výlety na pohodu, žádné závodění, žádný terén. Být součástí motorkářské komunity Asi tak.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké náplně do K1200R r.v:08 BMW K 1200 R Dýmovnice 27 20.10.2023 v 13:54 puffybodie
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... wimi 71 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice
Repas spojkového koše BMW K 1200 R Dýmovnice 4 5.9.2023 v 12:57 Robu
BMW R 1200 C BMW R 1200 C ten_na_rudem_koni 3 31.8.2023 v 06:23 ThomasDRZ
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... StB 19 18.8.2023 v 21:53 StB


TOPlist