http://www.e-mosteck...-skoncil-v-nemocnici
2 reakcí na tento příspěvek zjištění rychlosti před nehodou
Policie mi taky řekla, že na motorce byla zařazená 4ka. Jenže po rovině jsem na 4ku jezdil normálně. Navíc mi kamarád se stejným Sv potvrdil, že na 4ku se dá v pohodě jet i 45km/h.. Druhá varianta také může být, že při nárazu jsem si tam 4ku nakopl. Někdo mi říkal, že to policie určuje i podle zařazené rychlosti. Ale to mi přijde jako pěkná ptákovina.
Vlastikcek píše: Budík je digitál. Nevím, jestli i tam zůstává rychlost při nehodě. Policie mi zatím nic neřekla, tak nevím. Ale myslím si, že na budíku asi nic nebude.
Policie mi taky řekla, že na motorce byla zařazená 4ka. Jenže po rovině jsem na 4ku jezdil normálně. Navíc mi kamarád se stejným Sv potvrdil, že na 4ku se dá v pohodě jet i 45km/h.. Druhá varianta také může být, že při nárazu jsem si tam 4ku nakopl. Někdo mi říkal, že to policie určuje i podle zařazené rychlosti. Ale to mi přijde jako pěkná ptákovina.
V digitálním tachometru žádná paměť poslední naměřené rychlosti není. Ale i kdyby byl mechanický, tak stanovení rychlosti dle toho, kde se zasekla rafička, je nesmyslná fáma "made in TV hovno a podobní novináři". Vem tachec, majzni s ním o zeď a stoprocentně pak nebude rafička zaseknutá na nule. Takže je nesmysl, že se tachec musí vždy "zaseknout" na hodnotě, jakou ukazoval v okamžiku nárazu.
O otáčkoměru platí to samé a stanovovat rychlost dle zařazeného kvaltu je taktéž ptákovina. K nežádoucímu přeřazení v momentě nárazu klidně dojít mohlo.