bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro 50/50(polňačky/silnice)
25.9.2013 v 10:42
Zdravím Vás,
chtěl bych poradit jaké enduro koupit. Využívat je budu jak na polňačkách tak i silnice (nejčastěji do Brna, cca 60km dohromady). Mám 75 kg, měřím 171 cm, seděl jsem na XT 660 a stál jsem na špičkách což je problém. BMW GS 650 je prý menší a taky transalp ale zase těžší a možná by se zase víc hodil na ty silnice. Takže co by bylo pro mé účely nejvhodnější 50/50 cesta a polňačky a taky aby to nebylo moc těžký. Nad silničkama jsem zanevřel proto chci něco universálního. S pozdravem Michal

Naposledy editováno 25.09.2013 10:46:31

Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 10:47 | Nahoru | #1
Z Hondy asi jedine Transalp.. Nevim co bereš "těžkým" jinak Tenerko se da snížit.. A 650GS je fakt male :) ale je to super motorka

Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 11:04 | Nahoru | #2
TT 600 nebo XT 600...

Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 11:13 | Nahoru | #3
Tak 171cm bude i ten alp vysokej. Me by hlavne zajimalo jak budes s pomerem 50/50 resit gumy.
Ohledne ty vahy. ty jednobuchy maj tak okolo 180kg alp ma asi 195 ja je obcas svezu na kamaradove xt a rozhodne tam nejakej rozdil v hmotnostech pri jizde nebo manipulaci nesleduju. TO budes vic resit plusy a minusy 1 valce.
UNiverzalni odpoved na tohle tema proste nexistuje.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 12:14 | Nahoru | #4
polnacky a silnice zvladne s prehledem na E-07. Treba

DR650 SE se da pustit docela dolu, na hard teren to neni, ale na polnacky OK

(reakce na) Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 12:23 | Nahoru | #5
KubaLC8> Zvladne a uzije si je rozdil Ja si tedy silnici na e07 neuzivam.

2 reakcí na tento příspěvek Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 13:18 | Nahoru | #6
tak nahod lepsi kompromis na polnacky a silnici

2 reakcí na tento příspěvek Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 13:20 | Nahoru | #7
Tak něco podobného řeším také,ovšem já mám o pár cm méně:160 a to už je docela problém,všude píší výška sedla 800mm a tam jsem v háji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 13:21 | Nahoru | #8
KubaLC8> Nenahodim uz zezacatku rikam ze pokud to chce 50/50 tak jsem zvedavej jak to obuje. Mym kompromisem byly k60, ale bylo to az moc kompromisni, takze z kompromisu vzesel nakup celeho pneuservisu Takze kompromisne volim uz jen tu lenost sundavat kola a prezouvat je podle potreby.

(reakce na) Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 13:23 | Nahoru | #9
Rubi> To nejsi sama to hodne holek. U tech cendur tam hraje roli i vaha.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 13:26 | Nahoru | #10

Rubi píše: Tak něco podobného řeším také,ovšem já mám o pár cm méně:160 a to už je docela problém,všude píší výška sedla 800mm a tam jsem v háji.



potvrzuju, krome vylozene malych motorek - tricker 125/250 je to bez sance

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 13:27 | Nahoru | #11

gugo píše: KubaLC8> Nenahodim uz zezacatku rikam ze pokud to chce 50/50 tak jsem zvedavej jak to obuje. Mym kompromisem byly k60, ale bylo to az moc kompromisni, takze z kompromisu vzesel nakup celeho pneuservisu Takze kompromisne volim uz jen tu lenost sundavat kola a prezouvat je podle potreby.



ja jsem treba rozdil mezi E-07 a K60 moc nepoznal. Ani na silnici ani v terenu

(reakce na) Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 13:33 | Nahoru | #12
KubaLC8> Tak ono se tvrdilo ze na e-07 se zmenila smes, me to dost klouzalo na 07 na k60 si v tomhle smeru nemuzu stezovat. Vohluchnul by clovek z obojiho. A kam me pusti k60 pri motoslalomu se budu divit tuhle sobotu

Rubi> jinak ono by to asi melo reseni , ale ne prilis idealni. Koupit nejaky lehky endurko a to proste na ukor podvozku snizit. Ale bude to bastl..ale kdyby si moc chtela ...

Edit: k tomu kouzalo: na asfaltu mokrym/vlhkym. + Chovani pri rychly jizde 130+

Naposledy editováno 25.09.2013 13:34:51

(reakce na) Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 13:35 | Nahoru | #13
KubaLC8>tak o5-výška sedla 790mm Ale do malorážky se mi stejně nechce.

Enduro 50/50(polňačky/silnice)

25.9.2013 v 16:01 | Nahoru | #14
to je nejaky divny, podivej na profil CSholka, nebo tak nejak.
holcina ma cca metrpade?

1 reakcí na tento příspěvek Enduro 50/50(polňačky/silnice)

26.9.2013 v 06:56 | Nahoru | #15
Obecně vyhoví témeř každý klasický jednoválec,je toho opravdu hodně.Platí,že čím novější rok výroby,tím těžší,měkčí a nižší.Problém je že ty lehčí "hajtry" jsou zase vyšší.
Kromě těch XT se zkus kouknout třeba namátkou na to BMW nebo Aprilii Pegaso,novější ročníky DR,KLR.Každopádně skoro všechny tyhle mašiny se dají popustit na tlumičích o pár cm níže.

(reakce na) Enduro 50/50(polňačky/silnice)

27.9.2013 v 17:55 | Nahoru | #16

KubaLC8 píše: tak nahod lepsi kompromis na polnacky a silnici



Ahoj no já třebas měl na tt 600 s tuto CONTINENTAL TKC 80 Twinduro a 100% spokojenej
předtím tam byly tuto METZELER Enduro 3 Sahara asi bych ti doporučil tutenty M

Naposledy editováno 27.09.2013 17:58:24

(reakce na) Enduro 50/50(polňačky/silnice)

27.9.2013 v 18:02 | Nahoru | #17

Anti píše: Obecně vyhoví témeř každý klasický jednoválec,je toho opravdu hodně.Platí,že čím novější rok výroby,tím těžší,měkčí a nižší.Problém je že ty lehčí "hajtry" jsou zase vyšší.
Kromě těch XT se zkus kouknout třeba namátkou na to BMW nebo Aprilii Pegaso,novější ročníky DR,KLR.Každopádně skoro všechny tyhle mašiny se dají popustit na tlumičích o pár cm níže.


Nebo si nechej upravit - snížit sedlo, pak si kup co se ti zamlouvá a né co je nejnišší. M

Enduro 50/50(polňačky/silnice)

6.10.2013 v 07:44 | Nahoru | #18
Abych lépe specifikoval ty polňačky u nás...jedná se o cesty jako jsou: rozbité alfaltky po kterých jezdí kolchozáci na pole, cesty na loukách takže žádný výjezdy někde v lese mezi stromy a podobnej hard... ... jinak ten alp se mi líbí a taky už ten pohled na ten V-čkovej motor

1 reakcí na tento příspěvek Enduro 50/50(polňačky/silnice)

6.10.2013 v 07:52 | Nahoru | #19
Abych lépe specifikoval ty polňačky u nás...jedná se o cesty jako jsou: rozbité alfaltky po kterých jezdí kolchozáci na pole, cesty na loukách takže žádný výjezdy někde v lese mezi stromy a podobnej hard... ... jinak ten alp se mi líbí a taky už ten pohled na ten V-čkovej motor

(reakce na) Enduro 50/50(polňačky/silnice)

6.10.2013 v 10:57 | Nahoru | #20

michalos90 píše: Abych lépe specifikoval ty polňačky u nás...jedná se o cesty jako jsou: rozbité alfaltky po kterých jezdí kolchozáci na pole, cesty na loukách takže žádný výjezdy někde v lese mezi stromy a podobnej hard... ... jinak ten alp se mi líbí a taky už ten pohled na ten V-čkovej motor



na to ti staci cokoliv co se i tvari jako enduro. Jestli je to tvuj zacatek na moto, tak doporucim nejakej dvouvalec.

Enduro 50/50(polňačky/silnice)

11.10.2013 v 06:59 | Nahoru | #21
Zeptám se trochu mimo diskuzi. Jaké pneumatiky se na XT 660 R dávali v roce 2009? Mám zálusk na jedno XT s málo km tak si chci ověřit zda tam jsou původní pneu. Podle DOT jsou pneu z roku 2008 a motorka je z roku 2009. Jsou tam nějaký Metzelery.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X johan6 0 20.12.2023 v 09:21 johan6
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere Laz5 29 13.1.2023 v 21:28 Laz5
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Ventilek u duše, aneb kam s maticí [1, 2] Yamaha XT 660 R, Jawa 650 Classic Sofía 51 6.4.2022 v 14:33 Kalasnikov
Zavzdušnění zadní brzdy XT660 Yamaha XT 660 R JAR111 7 14.2.2022 v 18:33 ALFA70


TOPlist