bmw_r1300gs_cartec





Téma: 300 ZGH + ČTT 2014
 
24.9.2013 v 19:24




Naposledy editováno 01.03.2014 09:43:27

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 10:50 | Nahoru | #301
AKRO> 10 kol v Hořicích to je dobré peklo, někdy by jsi to měl zkusit, chápu že z pozice diváka s kelímkem jsme mrdalové

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 12:59 | Nahoru | #302
AKRO tady pořád připomíná, jak se jezdilo 16 kol

r.77 zajel Nielsen 2:46 min, což bylo 111km/h
r.84 zajel Hangartner 2:33 min, což je 120km/h

a dnes?
Mr.36 2:17 min , což je 135km/h

což je na týhle trati maximum možného
pokud to někdo posune, tak už jen o setiny. max desetiny

i tady je odpověď na to,proč „jenom“ 10 nebo max 12 kol

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 15:53 | Nahoru | #303
Larry> ve ktere tride to zajel ten Nielsen a na jake motorce?

300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 16:30 | Nahoru | #304
Nielsen ten čas zajel 1973 ve 350ccm.
Hangartner 2:34 taky 350ccm v roce 1977.

300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 17:01 | Nahoru | #305
Petridas: Vezmi si program a koukni se kolik jezdců jezdí více tříd, budeš překvapen, protože vyjímkami jsou naopak jezdci jedoucí jednu třídu.

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 18:10 | Nahoru | #306

Larry píše: AKRO tady pořád připomíná, jak se jezdilo 16 kol

r.77 zajel Nielsen 2:46 min, což bylo 111km/h
r.84 zajel Hangartner 2:33 min, což je 120km/h

a dnes?
Mr.36 2:17 min , což je 135km/h

což je na týhle trati maximum možného
pokud to někdo posune, tak už jen o setiny. max desetiny

i tady je odpověď na to,proč „jenom“ 10 nebo max 12 kol


tomuhle přirovnání moc nerozumím, to jako že Nielsen s Hangartnerem nejeli maximum? já myslím, že s tím, co měli, jeli stejnou krev, jako Pearson dnes
zkusím to jinak:
1973 350 ccm Nilsson 16 kol čas 46:24 min
1977 350 ccm Stöliinger 16 kol čas 43:37 min
2013 1000 ccm Pearson 8 kol čas 18:32 min

Naposledy editováno 28.11.2013 20:55:42

300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 18:10 | Nahoru | #307
1. 1963 GUSTAV HAVEL CZ 02:56,2min 105,2km/h 350 JAWA 350 OHC

2. 1964 GUSTAV HAVEL CZ 02:53,4 106,9 350 JAWA 350 OHC

3. 1973 BORGE W.NIELSEN DK 02:46,3 111,5 350 YAMAHA 350

4. 1977 WILLY HANGARTNER CH 02:34,23 120,2 YAMAHA 350

5. 1983 FRANZ LEDERER D 02:33,79 120,6 YAMAHA TZH 375

6. 1984 HERBERT ZWICKL A 02:33,27 121,0 YAMAHA

7. 1985 HERBERT ZWICKL A 02:32,78 121,4 YAMAHA 250

8. 1986 GEROLD FISCHER D 02:30,14 123,5 SUZUKI 500

9. 1998 THOMAS LUCAS D 02:26,038 127,0 APRILIA 250

11. 2000 ROMAN BOČEK CZ 02.25,272 127,6 HONDA 600

12. 2005 JIŘÍ DRAŽĎÁK CZ 02:22,641 130,0 YAMAHA R1

13. 2007 PETR ČERMÁK CZ 02:19,000 133,4 YAMAHA R1

14. 2010 JIŘÍ DRAŽĎÁK CZ 02:18,254 134,1 YAMAHA YZF R1

15. 2013 36 MICHAEL PEARSON GB 02:17,444 134,9 1000 BMW

300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 18:39 | Nahoru | #308
tech 2.46 v 1973 je dobre. dnes jezdi Hatan 2.45 na Yamaze

300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 18:55 | Nahoru | #309
Myslíš Larry, že se některým jezdcům už po třiceti pěti kilometrech což je 7 kol klepou ruce? Pak je to z jejich strany dost mizerná fyzická kondice a jestli takoví jezdci nejsou nakonec nebezpeční ostatním? Občas chodím na Cross-Country a tam jezdí amatéři i profíci náročným terénem na plné 2-3 hodiny! Asi se jim taky klepou ruce, ale nikdo si nijak nestěžuje! Kolik by toho asi ujeli jezdci, co mají problém udržet se na motorce už po 15 minutách a na silničních závodech?

300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 19:04 | Nahoru | #310
Sukin - Tak 10 kol v Hořicích je peklo? 51 kilometrů? Jak to tedy dělali jezdci dříve, když v Hořicích jezdili 16 kol a ve dvou třídách nebo dokonce ve třech? Jejich motorky nebyly ani zdaleka tak kvalitní jako dnes a povrch tratě byl proti dnešku jak okreska a dokonce dříve i s dlažbou! Nakonec Loicht jezdil nedávno v Hořicích tři třídy úplně běžně! Jak to dělají jezdci TT na Manu? Jak vydrží jet hodinu a půl takovou palbu?

300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 20:18 | Nahoru | #311
AKRO: Potřebuješ dost vysvětlení. Jezdci na Manu jsou dost vybíráni, aby mohli jet, Hořice jede dá se říct, kdo chce. Právě Martin Loicht byl tím vybraným, stejně jako víc závodů zvládne i Indi a Kamil. Kdyby tak pečlivě byli vybíráni i jezdci pro Hořice a další závody, co by jezdili ti ostatní? Takže hantýrkou - nemotej výstup na osmitísícovku s lezením u nás nebo ligu mistrů s českým pohárem - dej si klidně jakékoliv další přirovnání, ať to líp pochopíš. Srovnávat závod v Hořicích, kde potřebuješ stále plné soustředění a jízdu na limitu s endurem je taky úplně mimo, ale to Ty asi vůbec nedokážeš pochopit.

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 20:22 | Nahoru | #312
Při 16-ti kolech dnes, by bylo tolik předjíždění o kolo a více, že by to byl pořádnej průser.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 20:51 | Nahoru | #313

Gill píše: Při 16-ti kolech dnes, by bylo tolik předjíždění o kolo a více, že by to byl pořádnej průser.



existuje určitá přirozená selekce, který se říká, "kvalifikační limit"... a proč existuje, to je celkem jasný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 20:56 | Nahoru | #314

wusa píše: existuje určitá přirozená selekce, který se říká, "kvalifikační limit"... a proč existuje, to je celkem jasný



..ale to by se třeba kvalifikovalo pouze cca 15 jezdců...když třeba Mára zajede standart v šestkách!....a ještě méně v klasikách či 125!

Naposledy editováno 28.11.2013 20:57:03

300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:01 | Nahoru | #315
2LEKO: A o tom asi Hořice nemají být.

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:08 | Nahoru | #316
wusa: Koukal jsem, že máš na stránkách anketu o počtu kol...nevím, ale jediný, kdo to omílá je AKRO a vzhledem i k nabitému programu dělat více kol, které by asi potom byly požadovány i v dalších třídách...asi nesmysl, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:08 | Nahoru | #317

2LEKO píše: ..ale to by se třeba kvalifikovalo pouze cca 15 jezdců...když třeba Mára zajede standart v šestkách!....a ještě méně v klasikách či 125!



a co? furt se tady mele o bezpečnosti, ne?

pokud chceš naplnit rošt jezdci, u kterých riziko několikanásobného předjetí nehrozí, holt se musíš rozhodnout mezi tím, jestli chceš jet první ligu nebo krajskej přebor

prosím, to není žádná výtka směrem k pořadateli (i když se to tady zítra rozmázne ), je to konstatování holýho faktu

není daleko doba, kdy podobný problém řešili i na té zbožňované TT, nebo NW a UGP

buď mám vizi a snažím se jí naplnit, nebo jedu ve vyjetých kolejích, nic mezi tím asi nefunguje

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:16 | Nahoru | #318

Gill píše: wusa: Koukal jsem, že máš na stránkách anketu o počtu kol...nevím, ale jediný, kdo to omílá je AKRO a vzhledem i k nabitému programu dělat více kol, které by asi potom byly požadovány i v dalších třídách...asi nesmysl, ne?



akro je jediný, kdo o tom tady mluví, je to stejnej kolovrátek jako jeho protinázor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:18 | Nahoru | #319

2LEKO píše: ..ale to by se třeba kvalifikovalo pouze cca 15 jezdců...když třeba Mára zajede standart v šestkách!....a ještě méně v klasikách či 125!

1. a Mára chce jet se špičkou nejlepších, nebo se prodírat přes dalších 15 o kolo?
2.standard se píše s d

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:21 | Nahoru | #320
Hořice nemají na to hrát nějakou mezinárodní ligu, přijede Pearson, o.k., je to skvělý jezdec, ale to je vše. Hořice jsou hlavně pro český kluky a nenechat je jet kvůli nějakýmu limitu, co splní pár jezdců? Já vím, Ty máš pocit, že Hořice jsou závod, který chce jet spousta jezdců atd., ale i přes velké snahy se sem zahraniční jezdci moc nehrnou. Rozdával jsem jim DVD ve Frohburgu, říkal o závodech, mluvil se spousty lidmi a...a nic moc...po 4-letech přijel Grams a to z důvodu IRRC příští rok, předtím Wolfi, ten taky trval dýl a to i od Schinkiho věděl o té trati atd. Navíc ti jezdci, co sem jezdí či jezdili ze zahraničí, tak pro problémy tu už jezdit nechtějí a to víš i Ty. Takže bych to neviděl tak mega extraligově.

300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:24 | Nahoru | #321
No třeba IRC podle mě není "pralesní" liga a už to jedou nějací fárové. A tam by to možná více kol sneslo. I když co já mám mluvit. Po 10 kolech na dromu vypouštím duši.

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:24 | Nahoru | #322

Gill píše: Hořice nemají na to hrát nějakou mezinárodní ligu, přijede Pearson, o.k., je to skvělý jezdec, ale to je vše. Hořice jsou hlavně pro český kluky a nenechat je jet kvůli nějakýmu limitu, co splní pár jezdců? Já vím, Ty máš pocit, že Hořice jsou závod, který chce jet spousta jezdců atd., ale i přes velké snahy se sem zahraniční jezdci moc nehrnou. Rozdával jsem jim DVD ve Frohburgu, říkal o závodech, mluvil se spousty lidmi a...a nic moc...po 4-letech přijel Grams a to z důvodu IRRC příští rok, předtím Wolfi, ten taky trval dýl a to i od Schinkiho věděl o té trati atd. Navíc ti jezdci, co sem jezdí či jezdili ze zahraničí, tak pro problémy tu už jezdit nechtějí a to víš i Ty. Takže bych to neviděl tak mega extraligově.



mám na věc jinej názor podložený osobními zkušenostmi

Hořice mají na to jet absoultní extraligu, jenom je to běh na dlouhou trať, pokud bude vize a chuť, jednou to přijde

pokud ale chce pořadatel jet to, co tady popisuješ, pak je vše ok a není potřeba o tom dál diskutovat

Naposledy editováno 28.11.2013 21:29:51

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:27 | Nahoru | #323

Gill píše: Hořice nemají na to hrát nějakou mezinárodní ligu, přijede Pearson, o.k., je to skvělý jezdec, ale to je vše. Hořice jsou hlavně pro český kluky a nenechat je jet kvůli nějakýmu limitu, co splní pár jezdců?



Plné české pole mám rád, ale kdyby to bylo jak popisuješ, tak se jedou dakšny a ne IRC.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:30 | Nahoru | #324

wusa píše: a co? furt se tady mele o bezpečnosti, ne?

pokud chceš naplnit rošt jezdci, u kterých riziko několikanásobného předjetí nehrozí, holt se musíš rozhodnout mezi tím, jestli chceš jet první ligu nebo krajskej přebor

prosím, to není žádná výtka směrem k pořadateli (i když se to tady zítra rozmázne ), je to konstatování holýho faktu

není daleko doba, kdy podobný problém řešili i na té zbožňované TT, nebo NW a UGP

buď mám vizi a snažím se jí naplnit, nebo jedu ve vyjetých kolejích, nic mezi tím asi nefunguje



...však ja bych s tím taky souhlasil..a bylo by to v pořádku..a aspoň by se pár rádoby závodníků uvědomilo kam patří!..ale asi by se pak nevybralo ani startovné a hlásilo by se jen pár špičkových jezdců..a bylo by po závodech!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:34 | Nahoru | #325

rejmondo píše: 1. a Mára chce jet se špičkou nejlepších, nebo se prodírat přes dalších 15 o kolo?
2.standard se píše s d



...však to píšu..prostě by pak ale jelo cca 10 borců!
...a k tomu "D" a nebo "T"...je možno psát oboje...a když si myslíš ,že ne,tak mě osobně je to celkem fuk!

..a hlavně bych to nechal na těch závodnících...oni si s tím poradí...a teoretici a rychlíci u klávesnice,to asi moc neovlivní,co se děje na trati!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:39 | Nahoru | #326

2LEKO píše: ...však ja bych s tím taky souhlasil..a bylo by to v pořádku..a aspoň by se pár rádoby závodníků uvědomilo kam patří!..ale asi by se pak nevybralo ani startovné a hlásilo by se jen pár špičkových jezdců..a bylo by po závodech!



to, o čem mluvím, nejde udělat ze dne na den, je to fakt běh na dlouhou trať, něco začalo, něco se pokazilo, naštěstí díky kontaktům určité věci fungují dál, teď je tu IRRC, to jsou ty výzvy, který se třeba už nikdy nebudou opakovat...

jinak přátelé, nezapomínejme, že IRRC do Česka nezavítá poprvé, jestli se nepletu, tak 3x se jelo v Těrlicku.... a uvidíme, jak se bude jezdcům z tohodle šampionátu chtít vracet do Hořic příště... Hořice to je něco diametrálně odlišnýho v porovnání s těmi holandskými, německými nebo belgickými "dromy"

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:41 | Nahoru | #327
matrixbiker: IRRC je seriál, který se pojede v Hořicích poprvé. Je to šampionát, který budou Hořice hostit a nikde není psáno, že se to tu pojede i další roky (viz.Těrlicko). Moc bych to nemíchal, protože IRRC je samostatný projekt, životaschopný s ČR i bez ČR (jak tomu bylo dříve za dreinationrennen či jak se to jmenovalo).

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:43 | Nahoru | #328

Gill píše: matrixbiker: IRRC je seriál, který se pojede v Hořicích poprvé. Je to šampionát, který budou Hořice hostit a nikde není psáno, že se to tu pojede i další roky (viz.Těrlicko). Moc bych to nemíchal, protože IRRC je samostatný projekt, životaschopný s ČR i bez ČR (jak tomu bylo dříve za dreinationrennen či jak se to jmenovalo).



3landen cup

300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:44 | Nahoru | #329

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

28.11.2013 v 21:46 | Nahoru | #330
Gill> Já to spíš myslel tak, že kdyby Hořice chtěli zůstat "domácí", tak se IRRC nejede na úkor plných čistě českých dakšnů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist