globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opotřebovaný boční čep klikové hřídele
Čau, po sundání magneta zapalování jsem zjistil, že není vůle v ložisku, ale že je vymačkaný boční čep na klice a protáčí se volně v ložisku. Nový ložisko nasadit rukou nejde, nebude mít takovou vůli, ale to neřeší muj problem. Četl jsem o nějakém tvrdochromu, že se čep přebrousí, nanese se asi měď a pak se to pochromuje. Jen jsem nikde nenašel cenu, nevíte na kolik by to vyšlo? Nerad bych platil větší částku než za jetou kliku. Stejně mám v plánu dělat přelisování s novou ojniční sadou.

Edit: Čep je opotřebovaný o 0,09mm, čep z druhé strany (od spojky) o 0,03mm.










Naposledy editováno 16.09.2013 18:59:01
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Opotřebovaný boční čep klikové hřídele

18.9.2013 v 20:42 | Nahoru | #31

simson.VENCA píše: Za novou origo kliku dám 11tis jelikož jsem student a motorku udržuji jen z letních brigád a malého kapesného, snažím se najít jiné východisko. Ale zas nechci žádnou fušeřinu.

Za prvé,zapoměl jsi zřejmě uvést že brigády děláš v parlamentu a kapesné asi máš také slušné?Za druhé jsi psal že se Ti jedná o levné vymezení nepatrné vůle pouze na těch dvou čepech? a nyní vysypeš prasátko a koupíš novou kliku Hot Rods a zítra napíšeš že jsi nechal udělat generálku motoru před smrtí!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotřebovaný boční čep klikové hřídele

18.9.2013 v 21:02 | Nahoru | #32
Dolph-cz> Jak píše Jilous že má zalepená ložiska na závodním motoru a dva roky bez problému,myslíš tedy že takto zatěžovaný motor běhá za nižší teploty bez přítomnosti oleje a benzínu?Loctite 638 je na tyto podmínky navrženo což si snadno ověříš v technickém listu.Mladej chtěl levné a zřejmě stejně jen dočasné vyřešení problému než mu klekne u takového motoru před smrtí něco jiného?Tak jsem mu jen navrhl toto rychlé a účinné a mnohokrát ověřené řešení,nehledej tedy v tom nic jiného.

Opotřebovaný boční čep klikové hřídele

19.9.2013 v 06:05 | Nahoru | #33
Koukám, že už tu nemá cenu nic řešit. Jilous to možná má na lepidle, ale má to lepený v karteru a ne na klice. A tím že se navážíš do mých financí, to už je věc druhá. Já si na tu motorku vydělával dva roky a tohle léto jsem taky strávil v práci. A když už to mám rozpůlený a budu dělat, jak ty asi nechápeš VÝBRUS, PÍSTNÍ SADU, KOYO LOŽISKA NA KLIKU, NOVOU KLIKOVOU HŘÍDEL S NOVÝM ORIGINÁLNÍM HORNÍM LOŽISKEM, KOMPLETNÍ PŘETĚSNĚNÍ + KOMPLET GUFERA, tak nevím co by se teda mělo vysypat po téhle opravě ;) Jo a nechávat dělat to nebudu. Učím se autotronikem a mám zájem se něco přiučit a když mi něco nejde, nebo to nevím, tak se obrátím na dědu nebo tátu. Samozřejmě že doma nejsme schopni udělat výbrus.

Naposledy editováno 19.09.2013 06:11:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotřebovaný boční čep klikové hřídele

19.9.2013 v 10:50 | Nahoru | #34

zdendula4 píše: Dolph-cz> Jak píše Jilous že má zalepená ložiska na závodním motoru a dva roky bez problému,myslíš tedy že takto zatěžovaný motor běhá za nižší teploty bez přítomnosti oleje a benzínu?Loctite 638 je na tyto podmínky navrženo což si snadno ověříš v technickém listu.Mladej chtěl levné a zřejmě stejně jen dočasné vyřešení problému než mu klekne u takového motoru před smrtí něco jiného?Tak jsem mu jen navrhl toto rychlé a účinné a mnohokrát ověřené řešení,nehledej tedy v tom nic jiného.



můj názor je,že to nevydrží.
nevydržel to ani materiál kliky,který se vlivem tlaků a rozpínání stlačil a zmenšil tak svůj průměr.

...a levně to sice chtěl(nechtěl kupovat kliku za 11tis.-což chápu),ale od začátku píše,že nechce polovičaté řešení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotřebovaný boční čep klikové hřídele

19.9.2013 v 16:38 | Nahoru | #35
Dolph-cz> Jo, ale to někteří jedinci nepochopí Dneska se mi ozval pán z firmy klikovky.cz a nabídl mi vcelku rozumnou cenu, tak ještě uvidím. Jinak všem dík za rady a doporučení opravářů.

(reakce na) Opotřebovaný boční čep klikové hřídele

19.9.2013 v 21:24 | Nahoru | #36
simson.VENCA> Vážení já nemusím nic chápat a ani Vám nemíním vyvracet Vaše laické názory,mluvím jen z celoživotní praxe strojaře a automechanika.Nevíte tedy proč se tyto materiály vůbec vyrábí a zřejmě zbytečně je používají závodní i soutěžní týmy celého světa včetně týmu Paříž-Dakar.Pokud by se z Vás někdo obtěžoval si přečíst recenze na materiály Fy.Teroson a Loctite tak by jste asi změnily úsudek.Malý příklad,před cca.pěti léty měl náš pracovní tým za ůkol vyřešit v rámci úspor zlevnění oprav na důlních převodovkách které tahají stovky tun,a kde klasická oprava navařováním stála okolo 40tisíc,už nevím koho napadlo použít způsob lepením a světe div se,převodovky bez opravy stále fungují podle nedávných zpráv dodnes.Dřive se také na opravy pneumatik na vozidlech používala tepelná vulkanizace a dnes se používá chemická,což je také lepidlo a zatím neexistují gumové elektrody.Kupujte tedy nové pneumatiky ať někomu uděláte kšeft a nelepte poškozené pneumatiky lepidly jelikož je to oprava polovičatá?nebo jako odborníci používáte opravné knoty?což je zase chemie.Jsem sice stará škola ale novým poznatkům a materiálům se nebráním.Toť vše,ostatní s Vámi by byla zbytečná diskuze.

Opotřebovaný boční čep klikové hřídele

19.9.2013 v 22:06 | Nahoru | #37
já jen píšu svůj názor podložený svými vlastními špatnými zkušenostmi se zázračnými lepidly....

něco lepit lze,ale tohle podle mně ne.

PS:a když už pominu to,že si myslím,že to držet nebude,tak každopádně tady máme další problém-a to takový,že není šance to nalepit nějak "přesně" a když vezmu v úvahu,že na jednom čepu je vůle 9 stovek,tak to ložisko klidně může být přilepené 4,5 stovky mimo střed klikovky,což už je dost hodně,když se klika centruje na max. 2 stovky

Opotřebovaný boční čep klikové hřídele

20.9.2013 v 07:42 | Nahoru | #38
Lepidlo na cep od klikovky nefunguje.

Opotřebovaný boční čep klikové hřídele

20.9.2013 v 09:09 | Nahoru | #39
Kup si lepidlo na loziska od firmy Wurth a mas opraveno a na porad.

Opotřebovaný boční čep klikové hřídele

20.9.2013 v 11:41 | Nahoru | #40
před x-lety jsem si nechal udělat opravu zadřený kliky na originál rozměry u firmy Berk v Satalicích, fungovalo to parádně ale byla to klika do 4t (kluzný ložiska), vycházelo to okolo jednoho litru za jeden čep
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs
Yamaha dt nejde do otáček [1, 2] Yamaha DT 125 R Kanin 31 30.12.2023 v 23:04 Kanin
Yamaha dt nejde do otáček Yamaha DT 125 R Remzy 11 15.11.2023 v 19:48 Kohlstein


TOPlist