globalmoto_kveten





Téma: Současný nej... výkon, rychlost
 
12.9.2013 v 21:15
Četl jsem nějaký starší debaty a tam bylo řečený, že hayabusa už není nejrychlejší. Jak to teďka teda máme? ZX-12R asi taky ne, možná ZZR-1400. Co má největší výkon? A co tam má nejdříve
ty 3 kilečka. Asi ňákej svižnej litřík- S1000RR? Nebo ZX-10R. Ať vím, na co začít šetřit. Chystá se nějaká bomba typu new Blackbird?

Naposledy editováno 12.09.2013 21:19:08
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 21:21 | Nahoru | #1
Z Třebíče to máš na německou dálnici celkem z ruky

Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 21:25 | Nahoru | #2
Carom> Už jsi měl někdy sračku? Ta má zrychlení že by ses posral

4 reakcí na tento příspěvek Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 21:35 | Nahoru | #3
to jo, a ten krouťák!

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 21:39 | Nahoru | #4

Carom píše: to jo, a ten krouťák!

Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 21:41 | Nahoru | #5
co je zrychleni

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 21:47 | Nahoru | #6

mm-art-airbrush píše: Z Třebíče to máš na německou dálnici celkem z ruky



ani nevis jak jsem rad ze to mam do rajchu cobydup

Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 21:48 | Nahoru | #7

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 21:48 | Nahoru | #8

Carom píše: to jo, a ten krouťák!



jestli muzu rict z vlastni zkusenosti, pred mesicem jsem se v Suze svezl na nove Buse a muzu rict, ze moje k5 tam ma ty tri kila driv nez Hayabusa. Takze

Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 21:58 | Nahoru | #9
Nemusím pořád lítat 299 (letos třeba jen jednou 282), stačí mi ten pocit, že to tam někde je.
Že ta nová busa je taková jemnější jsem už někde taky něco zaslechl.

3 reakcí na tento příspěvek Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 22:00 | Nahoru | #10
To je vlákno.
No na jaře chystám koupit zx10r a když vidím jak při prodeji píšou "prodávám protože se nechci zabít...prodávám tuhle mrchu" atd atd tak teda váhám

To je motorka pro idioty co se nemají rádi? nebo to prodávaj posránci

Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 22:05 | Nahoru | #11
Co byste pořád chtěli za vlákna? Vymyslet dneska dobrý vlákno není žádná p..l

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 22:05 | Nahoru | #12

Carom píše: to jo, a ten krouťák!



Jojo, posledně jsem uháněl na onu místnost a ono bylo obsazeno, uplně se mi v ten moment kroutily chodidla. Teď už vím proč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 22:40 | Nahoru | #13

dareckov píše: To je vlákno.
No na jaře chystám koupit zx10r a když vidím jak při prodeji píšou "prodávám protože se nechci zabít...prodávám tuhle mrchu" atd atd tak teda váhám

To je motorka pro idioty co se nemají rádi? nebo to prodávaj posránci



Ani jedno ani druhy. To pisou prodejci proto, ze uz to je zpravidla vyvalena mrcha s problemem pod kapotama, ktery krejou prave tema zvastama typu "je to mazel, ale koncim, nechci se zabit" nebo "koncim kvuli rodine" nebo "prestupuju na cestak" atd

Naposledy editováno 12.09.2013 22:40:36

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 22:41 | Nahoru | #14

Carom píše: to jo, a ten krouťák!



krouťák!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 22:44 | Nahoru | #15

dareckov píše: To je vlákno.
No na jaře chystám koupit zx10r a když vidím jak při prodeji píšou "prodávám protože se nechci zabít...prodávám tuhle mrchu" atd atd tak teda váhám

To je motorka pro idioty co se nemají rádi? nebo to prodávaj posránci



Ne, jsou to idioti kteří si myslej že na to nalákaj jiný idioty (jako třeba mě) kteří si myslej že je to megabrutálně hustopřísná motorka co neumí jezdit po dvou kolech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 23:14 | Nahoru | #16

FiZzeR píše: Ne, jsou to idioti kteří si myslej že na to nalákaj jiný idioty (jako třeba mě) kteří si myslej že je to megabrutálně hustopřísná motorka co neumí jezdit po dvou kolech



Koupil by si ji znova? A je to fakt střela? Váhám. Měl jsem zx6r a trochu bych uvítal větší krouták no.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

12.9.2013 v 23:29 | Nahoru | #17
dareckov> Hele záleží co od toho čekáš... Je to nepohodlný, bolej z toho záda, na rozbitejch silnicích je to tortura a jak jedeš míň jak dvě kila, tak je to o ničem. Jak je někde dobrej asfalt a dlouhý táhlý zatáčky, nebo někde nějaká šikovná rovinka tak je to nirvána. Baví mě to vytáčet až k omezovači, je to hrozně fajn, ale už na dvojku jedeš ty dvě kila... Jako je to celkově dobrá motorka (s pár víceméně snadno řešitelnejma mouchama) a ten motor je fakt úžasnej , ale já už jsem asi moc zvyklej na dvouvál, prostě mě to neuspokojuje Krom motoru bych vypíchnul hmotnost, je to neskutečně lehounký, to se japkám povedlo

Jestli bych si ji koupil znova? Ne Ale zatím to nevypadá, že by měla jít z domu, takže si ji asi nechám a budu ve výsledku vcelku spokojenej parchant

Jinak ale myslim že nejsem ten pravej koho by ses měl ptát, mám ji krátce... a motor je sériovka, je trošku udušenej, dá se z toho vyrazit leccos navíc... atre, předstih, přívěra apod, dost to ovlivní průběh a celkem věřím, že to pak může bejt slušná raketa. Zatím jsem se do toho nešťoural.

Naposledy editováno 12.09.2013 23:30:40

Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 07:19 | Nahoru | #18
Já někde četl, že současný nej je MMT Y2K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 08:18 | Nahoru | #19
FiZzeR> jak jsem z ninje přesedl na kámošovo RSV, tak se mi zdálo, že to dole jede tak nějak stejně - ve střední otáčkách nuda a vyšší mrtvo, pak jsem měl SV1000 na projetí, a tam se mi to líbilo o něco víc, ale to byly vyjížďky v kraťasech, no a co se mi líbí na ninje, tak ve 170 bez meziplynu podřdím na 2, tak se mi kolo neblokne

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 08:40 | Nahoru | #20

dareckov píše: To je vlákno.
No na jaře chystám koupit zx10r a když vidím jak při prodeji píšou "prodávám protože se nechci zabít...prodávám tuhle mrchu" atd atd tak teda váhám

To je motorka pro idioty co se nemají rádi? nebo to prodávaj posránci



to je jako se zbranema. Zbrane nejsou nebezpecne ale zalezi jaky idiot je ma v ruce.

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 08:43 | Nahoru | #21

FiZzeR píše: dareckov> Hele záleží co od toho čekáš... Je to nepohodlný, bolej z toho záda, na rozbitejch silnicích je to tortura a jak jedeš míň jak dvě kila, tak je to o ničem. Jak je někde dobrej asfalt a dlouhý táhlý zatáčky, nebo někde nějaká šikovná rovinka tak je to nirvána. Baví mě to vytáčet až k omezovači, je to hrozně fajn, ale už na dvojku jedeš ty dvě kila... Jako je to celkově dobrá motorka (s pár víceméně snadno řešitelnejma mouchama) a ten motor je fakt úžasnej , ale já už jsem asi moc zvyklej na dvouvál, prostě mě to neuspokojuje Krom motoru bych vypíchnul hmotnost, je to neskutečně lehounký, to se japkám povedlo

Jestli bych si ji koupil znova? Ne Ale zatím to nevypadá, že by měla jít z domu, takže si ji asi nechám a budu ve výsledku vcelku spokojenej parchant

Jinak ale myslim že nejsem ten pravej koho by ses měl ptát, mám ji krátce... a motor je sériovka, je trošku udušenej, dá se z toho vyrazit leccos navíc... atre, předstih, přívěra apod, dost to ovlivní průběh a celkem věřím, že to pak může bejt slušná raketa. Zatím jsem se do toho nešťoural.



naprosto souhlasim, akorat moje pristi motorka bude ZX-10R

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 08:51 | Nahoru | #22

honza_ píše: FiZzeR> jak jsem z ninje přesedl na kámošovo RSV, tak se mi zdálo, že to dole jede tak nějak stejně - ve střední otáčkách nuda a vyšší mrtvo, pak jsem měl SV1000 na projetí, a tam se mi to líbilo o něco víc, ale to byly vyjížďky v kraťasech, no a co se mi líbí na ninje, tak ve 170 bez meziplynu podřdím na 2, tak se mi kolo neblokne



Možná proto, že ninja má antihop RSV sice taky, ale ten pneumatickej, to se nedá moc srovnávat. A hlavně je RSV dvouvál s uplně jinak poskládanou převodovkou, tam podřadit ve 170 na dvojku tak se ti to potká

1 reakcí na tento příspěvek Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 08:53 | Nahoru | #23
hoši hoši vy jste asi ještě neviděli mýho vytuněnýho Simála co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 09:01 | Nahoru | #24

novej píše: hoši hoši vy jste asi ještě neviděli mýho vytuněnýho Simála co?



Viděli, ale tady se řeší jen produkční motorky, né motorky zbohatlíků v kterejch je našlapáno za dva míče...

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 09:24 | Nahoru | #25
FiZzeR> jo tak to jo, seriovka chápu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 14:44 | Nahoru | #26

FiZzeR píše: dareckov> Hele záleží co od toho čekáš... Je to nepohodlný, bolej z toho záda, na rozbitejch silnicích je to tortura a jak jedeš míň jak dvě kila, tak je to o ničem. Jak je někde dobrej asfalt a dlouhý táhlý zatáčky, nebo někde nějaká šikovná rovinka tak je to nirvána. Baví mě to vytáčet až k omezovači, je to hrozně fajn, ale už na dvojku jedeš ty dvě kila... Jako je to celkově dobrá motorka (s pár víceméně snadno řešitelnejma mouchama) a ten motor je fakt úžasnej , ale já už jsem asi moc zvyklej na dvouvál, prostě mě to neuspokojuje Krom motoru bych vypíchnul hmotnost, je to neskutečně lehounký, to se japkám povedlo

Jestli bych si ji koupil znova? Ne Ale zatím to nevypadá, že by měla jít z domu, takže si ji asi nechám a budu ve výsledku vcelku spokojenej parchant

Jinak ale myslim že nejsem ten pravej koho by ses měl ptát, mám ji krátce... a motor je sériovka, je trošku udušenej, dá se z toho vyrazit leccos navíc... atre, předstih, přívěra apod, dost to ovlivní průběh a celkem věřím, že to pak může bejt slušná raketa. Zatím jsem se do toho nešťoural.



Spíše přemýšlím, jestli se s tím dá normálně jezdit(občas i do práce) s 2-3 lidma co mají litrové naháče a nechtějí jezdit pořád přes 200.

Mě šestka seděla...jen fakt když chtěl člověk litrům stíhat pak poznal, že měla rezervy...najednou jsem musel podřadit na 3 a pořád to mít v otáčkách abych stíhal. A soustředit se.
Klidně bych si ji koupil znova, ale ten litr mě láká v tom, že mi vyřeší ten chybějící krouták. To že to poletí 300... o trochu míň mi jela 636.
Takové ty atributy že není pohodlná apod to mi nikdy nevadilo. To k SS patří.
Finančně mám tak na rok 2004-2005. Mě se stejně ty novější nelibí

Jinak jiné varianty na stůl? Trochu koukám i po z1000... no a z750 asi bych byl zklamán ne?

edit: sakra jak se zde dělají odstavce. Ty delší texty zarovnané to je kekel

Naposledy editováno 13.09.2013 14:48:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 15:08 | Nahoru | #27
dareckov> Jo, dá se na tom jezdit i pomalu Nasypeš tam šestku a pak už jen kroutíš heftem. Ale žere to prakticky furt stejně (6,5-7).

Hele na silnici to moc o tom výkonu není, já taky čekal jak na ní oproti RSVčku porychlím, a ono vůbec A stejně se musí držet v poslední čtvrtině točkoměru (kterej je naprd vidět a nepoznáš když jseš v omezovači), přijde mi že ten spodek fakt není nic moc.

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 15:36 | Nahoru | #28

dareckov píše: Spíše přemýšlím, jestli se s tím dá normálně jezdit(občas i do práce) s 2-3 lidma co mají litrové naháče a nechtějí jezdit pořád přes 200.

Mě šestka seděla...jen fakt když chtěl člověk litrům stíhat pak poznal, že měla rezervy...najednou jsem musel podřadit na 3 a pořád to mít v otáčkách abych stíhal. A soustředit se.
Klidně bych si ji koupil znova, ale ten litr mě láká v tom, že mi vyřeší ten chybějící krouták. To že to poletí 300... o trochu míň mi jela 636.
Takové ty atributy že není pohodlná apod to mi nikdy nevadilo. To k SS patří.
Finančně mám tak na rok 2004-2005. Mě se stejně ty novější nelibí

Jinak jiné varianty na stůl? Trochu koukám i po z1000... no a z750 asi bych byl zklamán ne?

edit: sakra jak se zde dělají odstavce. Ty delší texty zarovnané to je kekel



Co fzs nebo fz1?

(reakce na) Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 16:03 | Nahoru | #29

FiZzeR píše: dareckov> Jo, dá se na tom jezdit i pomalu Nasypeš tam šestku a pak už jen kroutíš heftem. Ale žere to prakticky furt stejně (6,5-7).

Hele na silnici to moc o tom výkonu není, já taky čekal jak na ní oproti RSVčku porychlím, a ono vůbec A stejně se musí držet v poslední čtvrtině točkoměru (kterej je naprd vidět a nepoznáš když jseš v omezovači), přijde mi že ten spodek fakt není nic moc.



a tak stále lepší jak 636

_monty: Nelibí se mi vůbec :(

1 reakcí na tento příspěvek Současný nej... výkon, rychlost

13.9.2013 v 16:20 | Nahoru | #30
tak tři kila mě fakt netrápí ...do těch mi chybí ještě 70km/h
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist