ty 3 kilečka. Asi ňákej svižnej litřík- S1000RR? Nebo ZX-10R. Ať vím, na co začít šetřit. Chystá se nějaká bomba typu new Blackbird?
Naposledy editováno 12.09.2013 21:19:08
2 reakcí na tento příspěvek Současný nej... výkon, rychlost
4 reakcí na tento příspěvek Současný nej... výkon, rychlost
3 reakcí na tento příspěvek Současný nej... výkon, rychlost
No na jaře chystám koupit zx10r a když vidím jak při prodeji píšou "prodávám protože se nechci zabít...prodávám tuhle mrchu" atd atd tak teda váhám
To je motorka pro idioty co se nemají rádi? nebo to prodávaj posránci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost
dareckov píše: To je vlákno.
No na jaře chystám koupit zx10r a když vidím jak při prodeji píšou "prodávám protože se nechci zabít...prodávám tuhle mrchu" atd atd tak teda váhám
To je motorka pro idioty co se nemají rádi? nebo to prodávaj posránci
Ani jedno ani druhy. To pisou prodejci proto, ze uz to je zpravidla vyvalena mrcha s problemem pod kapotama, ktery krejou prave tema zvastama typu "je to mazel, ale koncim, nechci se zabit" nebo "koncim kvuli rodine" nebo "prestupuju na cestak" atd
Naposledy editováno 12.09.2013 22:40:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost
dareckov píše: To je vlákno.
No na jaře chystám koupit zx10r a když vidím jak při prodeji píšou "prodávám protože se nechci zabít...prodávám tuhle mrchu" atd atd tak teda váhám
To je motorka pro idioty co se nemají rádi? nebo to prodávaj posránci
Ne, jsou to idioti kteří si myslej že na to nalákaj jiný idioty (jako třeba mě) kteří si myslej že je to megabrutálně hustopřísná motorka co neumí jezdit po dvou kolech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost
FiZzeR píše: Ne, jsou to idioti kteří si myslej že na to nalákaj jiný idioty (jako třeba mě) kteří si myslej že je to megabrutálně hustopřísná motorka co neumí jezdit po dvou kolech
Koupil by si ji znova? A je to fakt střela? Váhám. Měl jsem zx6r a trochu bych uvítal větší krouták no.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost
Jestli bych si ji koupil znova? Ne Ale zatím to nevypadá, že by měla jít z domu, takže si ji asi nechám a budu ve výsledku vcelku spokojenej parchant
Jinak ale myslim že nejsem ten pravej koho by ses měl ptát, mám ji krátce... a motor je sériovka, je trošku udušenej, dá se z toho vyrazit leccos navíc... atre, předstih, přívěra apod, dost to ovlivní průběh a celkem věřím, že to pak může bejt slušná raketa. Zatím jsem se do toho nešťoural.
Naposledy editováno 12.09.2013 23:30:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost
dareckov píše: To je vlákno.
No na jaře chystám koupit zx10r a když vidím jak při prodeji píšou "prodávám protože se nechci zabít...prodávám tuhle mrchu" atd atd tak teda váhám
To je motorka pro idioty co se nemají rádi? nebo to prodávaj posránci
to je jako se zbranema. Zbrane nejsou nebezpecne ale zalezi jaky idiot je ma v ruce.
FiZzeR píše: dareckov> Hele záleží co od toho čekáš... Je to nepohodlný, bolej z toho záda, na rozbitejch silnicích je to tortura a jak jedeš míň jak dvě kila, tak je to o ničem. Jak je někde dobrej asfalt a dlouhý táhlý zatáčky, nebo někde nějaká šikovná rovinka tak je to nirvána. Baví mě to vytáčet až k omezovači, je to hrozně fajn, ale už na dvojku jedeš ty dvě kila... Jako je to celkově dobrá motorka (s pár víceméně snadno řešitelnejma mouchama) a ten motor je fakt úžasnej , ale já už jsem asi moc zvyklej na dvouvál, prostě mě to neuspokojuje Krom motoru bych vypíchnul hmotnost, je to neskutečně lehounký, to se japkám povedlo
Jestli bych si ji koupil znova? Ne Ale zatím to nevypadá, že by měla jít z domu, takže si ji asi nechám a budu ve výsledku vcelku spokojenej parchant
Jinak ale myslim že nejsem ten pravej koho by ses měl ptát, mám ji krátce... a motor je sériovka, je trošku udušenej, dá se z toho vyrazit leccos navíc... atre, předstih, přívěra apod, dost to ovlivní průběh a celkem věřím, že to pak může bejt slušná raketa. Zatím jsem se do toho nešťoural.
naprosto souhlasim, akorat moje pristi motorka bude ZX-10R
honza_ píše: FiZzeR> jak jsem z ninje přesedl na kámošovo RSV, tak se mi zdálo, že to dole jede tak nějak stejně - ve střední otáčkách nuda a vyšší mrtvo, pak jsem měl SV1000 na projetí, a tam se mi to líbilo o něco víc, ale to byly vyjížďky v kraťasech, no a co se mi líbí na ninje, tak ve 170 bez meziplynu podřdím na 2, tak se mi kolo neblokne
Možná proto, že ninja má antihop RSV sice taky, ale ten pneumatickej, to se nedá moc srovnávat. A hlavně je RSV dvouvál s uplně jinak poskládanou převodovkou, tam podřadit ve 170 na dvojku tak se ti to potká
1 reakcí na tento příspěvek Současný nej... výkon, rychlost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost
novej píše: hoši hoši vy jste asi ještě neviděli mýho vytuněnýho Simála co?
Viděli, ale tady se řeší jen produkční motorky, né motorky zbohatlíků v kterejch je našlapáno za dva míče...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost
FiZzeR píše: dareckov> Hele záleží co od toho čekáš... Je to nepohodlný, bolej z toho záda, na rozbitejch silnicích je to tortura a jak jedeš míň jak dvě kila, tak je to o ničem. Jak je někde dobrej asfalt a dlouhý táhlý zatáčky, nebo někde nějaká šikovná rovinka tak je to nirvána. Baví mě to vytáčet až k omezovači, je to hrozně fajn, ale už na dvojku jedeš ty dvě kila... Jako je to celkově dobrá motorka (s pár víceméně snadno řešitelnejma mouchama) a ten motor je fakt úžasnej , ale já už jsem asi moc zvyklej na dvouvál, prostě mě to neuspokojuje Krom motoru bych vypíchnul hmotnost, je to neskutečně lehounký, to se japkám povedlo
Jestli bych si ji koupil znova? Ne Ale zatím to nevypadá, že by měla jít z domu, takže si ji asi nechám a budu ve výsledku vcelku spokojenej parchant
Jinak ale myslim že nejsem ten pravej koho by ses měl ptát, mám ji krátce... a motor je sériovka, je trošku udušenej, dá se z toho vyrazit leccos navíc... atre, předstih, přívěra apod, dost to ovlivní průběh a celkem věřím, že to pak může bejt slušná raketa. Zatím jsem se do toho nešťoural.
Spíše přemýšlím, jestli se s tím dá normálně jezdit(občas i do práce) s 2-3 lidma co mají litrové naháče a nechtějí jezdit pořád přes 200.
Mě šestka seděla...jen fakt když chtěl člověk litrům stíhat pak poznal, že měla rezervy...najednou jsem musel podřadit na 3 a pořád to mít v otáčkách abych stíhal. A soustředit se.
Klidně bych si ji koupil znova, ale ten litr mě láká v tom, že mi vyřeší ten chybějící krouták. To že to poletí 300... o trochu míň mi jela 636.
Takové ty atributy že není pohodlná apod to mi nikdy nevadilo. To k SS patří.
Finančně mám tak na rok 2004-2005. Mě se stejně ty novější nelibí
Jinak jiné varianty na stůl? Trochu koukám i po z1000... no a z750 asi bych byl zklamán ne?
edit: sakra jak se zde dělají odstavce. Ty delší texty zarovnané to je kekel
Naposledy editováno 13.09.2013 14:48:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Současný nej... výkon, rychlost
Hele na silnici to moc o tom výkonu není, já taky čekal jak na ní oproti RSVčku porychlím, a ono vůbec A stejně se musí držet v poslední čtvrtině točkoměru (kterej je naprd vidět a nepoznáš když jseš v omezovači), přijde mi že ten spodek fakt není nic moc.
dareckov píše: Spíše přemýšlím, jestli se s tím dá normálně jezdit(občas i do práce) s 2-3 lidma co mají litrové naháče a nechtějí jezdit pořád přes 200.
Mě šestka seděla...jen fakt když chtěl člověk litrům stíhat pak poznal, že měla rezervy...najednou jsem musel podřadit na 3 a pořád to mít v otáčkách abych stíhal. A soustředit se.
Klidně bych si ji koupil znova, ale ten litr mě láká v tom, že mi vyřeší ten chybějící krouták. To že to poletí 300... o trochu míň mi jela 636.
Takové ty atributy že není pohodlná apod to mi nikdy nevadilo. To k SS patří.
Finančně mám tak na rok 2004-2005. Mě se stejně ty novější nelibí
Jinak jiné varianty na stůl? Trochu koukám i po z1000... no a z750 asi bych byl zklamán ne?
edit: sakra jak se zde dělají odstavce. Ty delší texty zarovnané to je kekel
Co fzs nebo fz1?
FiZzeR píše: dareckov> Jo, dá se na tom jezdit i pomalu Nasypeš tam šestku a pak už jen kroutíš heftem. Ale žere to prakticky furt stejně (6,5-7).
Hele na silnici to moc o tom výkonu není, já taky čekal jak na ní oproti RSVčku porychlím, a ono vůbec A stejně se musí držet v poslední čtvrtině točkoměru (kterej je naprd vidět a nepoznáš když jseš v omezovači), přijde mi že ten spodek fakt není nic moc.
a tak stále lepší jak 636
_monty: Nelibí se mi vůbec :(