globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otázka po otázce
S CR250r 2001 jezdim hoby vostřejší výlety s kámošema na endurech po lesích atd. Všude se dočítám po kolika mth mam měnit píst atd. Muže mi někdo říct kolik je to přibližne litrů benzínu, popř.láhví oleje při 1:40?? Pak mám spousty dalších konkrétních otázek, na který jsem po několika hodinách hledání na foru nenašel odpověď. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Otázka po otázce

11.9.2013 v 23:55 | Nahoru | #1
to se nedá takhle říct, jednou za to taháš pak jedeš klídek, já si koupil motohodiny za 300 a je vyřešeno :D

2 reakcí na tento příspěvek Otázka po otázce

12.9.2013 v 03:04 | Nahoru | #2
ty hovado jedno jezdíš s kamarádama po lesích a plašíš zvěř jo. Meli by ti tam myslivcí natáhnout provázek. To nevíš že se v lese nemá řvát natož pak jezdit na motorce ?!

O bože zbav nás takýchto kokotou

Naposledy editováno 12.09.2013 03:06:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 08:27 | Nahoru | #3
šinys> myslim si že benzín je zrovna dobrý vodítko, když za to taham jak řikáš tak to žere víc a když to jede na volnoběh tak míň ne? CR sem koupil když měla nový nikasil a píst wiseco, kluk co mi jí prodal do zkrz ní prolil 40litrů benzínu (1 lit láhev oleje), já s ní najel dalších přibližně 40litrů a píst šel hulit, udělal sem nový nikasil + píst wösner a už tou mašinou zas prošlo 40 litrů. Když jde ze středních otáček nahoru tak se ozve takový zachrčení, málo kdo to slyší kdo na ní jel ale já jo, a přesně tohle dělala pár jízd předtím než se kousla. Chápu servisní intervaly, ale dočítám se na foru že někdo má píst třeba 2 roky a dokonce jezdí 3x tejdně atd.nerozumim, ja těch 80lit benzínu sem schopnej tím prolejt za 2 měsíce a to budu jezdit 2x tejdně. Klidně jí rozeberu a změřim to, ale bohužel nemám mikrometr a už vubec ne dutinoměr. Chci se jen dostat k nějakejm reálnejm hodnotám, příde mi že má hodně malej nájezd. Odseděl sem na ní tak 50 hodin, styl jízdy: mam jí v ruce, nebojim se jí, ale nejsem žádnej MX závodník. Díky za odpovědi.

(reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 08:34 | Nahoru | #4
Mlsoun13> Mě v lese zas vadí banda fousatejch chlapů v zelenym, co střílí zvířata pak je otevřou mačetou a vyndaj z nich pajšl a všechen ten bordel, tak sem si řek, že by sme ty zvířata měli trochu vyplašit aby se báli lidí a běželi se schovat hned jak uslyší motor, protože myslivci už moc nechodí pěšky. Jo a když vidim jak se točí prachy při těžbě dřeva tak na ten zvuk 2T sou docela zvyklí.

1 reakcí na tento příspěvek Otázka po otázce

12.9.2013 v 08:40 | Nahoru | #5
To m chces rict ze na te 250 vydrzel pist 80l benzinu ? :d To je nejak málo ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 08:43 | Nahoru | #6
Joraell> No a sme u toho! A když sem to poslal oulehlovi tak mi řek: no 6desetin nebo setin(ted nevim) co se divíte. No prostě skoro 2 litrový láhve oleje.

Naposledy editováno 12.09.2013 08:44:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 08:45 | Nahoru | #7

hace píše: Joraell> No a sme u toho! A když sem to poslal oulehlovi tak mi řek: no 6desetin nebo setin(ted nevim) co se divíte. No prostě skoro 2 litrový láhve oleje.



Obrábět, nebo orat, je to skoro jedno :)
Jakej olej a kolik ho tam dáváš? (vypadá to, že 1:40, souhlasí?)

Naposledy editováno 12.09.2013 08:46:15

(reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 08:58 | Nahoru | #8
Dave81> 1:40 přesně tak zajeto 1:33, olej do pil zn. oregon bohužel polosyntetika, ne že bych nechtěl dát o stovku víc za olej, ale jedná se mi o dostupnost, když to smontuju tak sem nadrženej a kousek ode mě je krám na pily no a čekej než ti to přiveze ppl. A oulehla mi řikal do telefonu 1:40 a klidně i kvalitní olej do pil v některejch případech je i lepší, pila se hůř chladí a točí stejně atd.

1 reakcí na tento příspěvek Otázka po otázce

12.9.2013 v 09:02 | Nahoru | #9
Taky bych rad vedel cim to mazes....Ta zivotnost je nejaka divna...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 09:03 | Nahoru | #10
miguel323> ted sem to napsal

(reakce na) Otázka po otázce

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2013 v 10:08 | Nahoru | #11
hace> Líbí se mi, jak uvažuješ s tím palivem místo mth
Husaberg FE450 má v manuálu uvedeno, že poměr k 15 mth je 100 litrů paliva. Přijde mi to nějak moc, ale je to tak. Pokud vycházím z údaje na budíku, tak mi vychází na 15 mth cca 30 litrů paliva a cca 330 km. Nedělám údržbu podle litrů, ale hodin a to z opatrnosti.
Rozdíl oproti mnou projetým palivu na 15 mth a uvedýma 100 litrama je prostě dost velký. Je možný, že jsem moc opatrný.



1 reakcí na tento příspěvek Otázka po otázce

12.9.2013 v 10:27 | Nahoru | #12
Hele olej do pily je celkem v pohode, ale to co popisujes me prijde sakra mala zivostnost :) Normalne ti nikasil vydrzi nekolik pistu a pist najede urcite okolo 200 litru benzinu a u 250 i nekolikanasobne vic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 10:47 | Nahoru | #13
Joraell> Proto se ptam, zkušenost mam takovou že mi předtim praskl wiseco v novym nikasilu (jm moto) po 80-100 litrech benzínu, kluk přede mnou 1lit oleje a já taky 1 lit oleje, když sem jí koupil výkon všechno ok super, akorád sem při vyšších točkách zaslechl takový zachrčení, kámoš řikal: jo, to je koleno na těch pružinách ve vysokejch točkách. Tak sem jezdil asi měsíc a pak cvak a konec. Ted píst wösner + nikasil (oulehla) a jezdí zas jak divá, přošlo zkrz ní 40litrů paliva a při posledních 10 litrech už zase slyšim občas to zachrčení a dělá to hlavně když je plně zahřátá, když si jedu pro cigára tak ne. A oulehla mi právě řikal když ten píst wiseco a válec viděl: no co se divíte, vždyt tam je vůle 6 desetin (nebo setin,nevim co řek ) to je jasný že se kousne, no ale to vše po 80 litrech, je mi jasný když ten píst vyměnim že mi nikasil vydrží několik pístů, ale nevim kdy ho mam měnit, podle zkušenosti sem na polovině.

(reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 12:29 | Nahoru | #14
hace> Že někdo jezdí třeba 2 roky třikrát týdně jsem tady psal já taky Měl jsem KX 250 2T a největší prdel byla že jsem ji prodal a po roce koukám na net a klučina jí prodával.Ze srandy jsem mu volal a mimo ložisek v krku řízení a řetězovky ne ní ani nesáhl Pokud někdo jezdí ostrej kros tak ty motorky dostávají úplně jinej čoud.Takhle když jezdíte tak musí vydržet o mnoho víc Jinak ted jsem měl zase Kawu a na té jsem lítal taky půl roku a taky nic

1 reakcí na tento příspěvek Otázka po otázce

12.9.2013 v 12:34 | Nahoru | #15
A neleješ tam do toho M2T Nebo teda je to prča ale kamarád leje do krosek Zásadně Mogul TSF.Říkel jsem si je to blázen šetřit kvůli 150kč na flašce oleje.No ale když jezdil na CR 125 už druhý rok tak jsem to tam začal lít taky a fakt nikde žádný problém a motorka jela pořád jako z praku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 12:41 | Nahoru | #16
hace> Ta životnost se mi moc nezdá... Jak často čistíš vzduchový filtr? Necháš motorku před vyjetím vždycky ohřát?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 17:25 | Nahoru | #17
rybíz5> M2T neleju a at mi nikdo neřiká že najede na KXu 2 roky často jako já a všechno v poho :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 17:31 | Nahoru | #18
Michal-#5> Filtr čistim vždycky když projedu 1 lit oleje asi tak měsíc a půl a zahřát ji nechám vždy 5min určitě (cigáro) a pak vim že za ní nemužu hned tahat, ona ani nejde do toček dokud neni zahřátá...zatim ste se nikdo nevyjádřil k tomu zvuku tomu zachrčení, jestli se píst takhle začne ozívat nebo je to vůbec píst?

(reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 18:15 | Nahoru | #19
hace> litr oleje je hrozne moc, filtr max jeden trenink nebo zavody coz je podle hodinek tak 1-1,5 hodiny kdyz se prasi tak i mezi rozjizdkama. Dela to na zivotnosti hrozne moc.
Se zvukem promin ale nemam kristalovou kouli bez poslechu na vlasni usi je to tezky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 20:16 | Nahoru | #20
Mlsoun13> Je mi Tě líto

Otázka po otázce

12.9.2013 v 21:21 | Nahoru | #21
Filtr 1,5 měsíce? Jak vypadá po takovej době?To už ta motorka ani nemůže jet.Jak píše Michal-#5,chce ho to prát po každým tréninku,když je prach nebo bahno tak po každej rozjíždce(cca 25min).Kyž jezdíš jenom les tak vydrží dýl,ale víc jak 1 nádrž ho tam nenechávej.A doporučoval bych ti ty hodiny. Je to fakt dobrá věc a tolik to nestojí.
Benzín přepopčítávat na mth je dost nepřesný.To rachtání může bejt cokoliv,píst taky trochu rachtá když je volnej ,ale 40litrů je fakt hodně málo na píst,rači bych začal lejt plnou sintetiku.

(reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 22:29 | Nahoru | #22

ziki.xt píše: Mlsoun13> Je mi Tě líto


polib mi

(reakce na) Otázka po otázce

12.9.2013 v 22:42 | Nahoru | #23
hace> cau zkus na miste zatahnout za plyn a pritom nohou zapri koleno vyfuku jestli ti to nedrnci u valce na tech pruzinach... jinak pomereni valce a pistu ti klido zaridim... zatim cus

(reakce na) Otázka po otázce

13.9.2013 v 19:44 | Nahoru | #24

hace píše: rybíz5> M2T neleju a at mi nikdo neřiká že najede na KXu 2 roky často jako já a všechno v poho :D

Ano opravdu jsem jezdil minimálně dvakrát až třikrát týdně a pokaždé byla nádrž pryč a mimo oleje a svíček jezdila..Fakt nemám potřebu si vymýšlet Proč bych si o dva roky později kupoval to stejné ale novější kdyby se to sralo jako tobě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist