Předem se omlouvám, jsem technicky méně zdatný, tak jestli někoho téma pohoršuje, ať jej nečte)
Mám DL 650 r.v 2012 pořízen 6/2012
V rámci záruky dodržuji pravidelný servis po 6tis. Nikde jsem nenašel rozpis prací dle nájezdu, nemáte jej někdo?
6/2012 nájezd 1tis, olej+filtr
8/2012 nájezd 6tis, olej + filtr
7/2013 nájez 12tis KM, výměna olej + filtr + vzduchový filtr
9/2013 nájezd 18tis, výměna olej + filtr + vzruchový filtr + svíčky.
- skutečně je nutné měnil vzuchový fitrl po 1 měsíci po 6tis KM?
- V strom má 4 svíčky?
- Teče mi přední vidle - opraví mi v rámci záruky
- nutné vyměnit zadní brzdové desky(přední jsou OK 70%) + řetězovou sadu
Trochu mi vrtá hlavou, zda je to možné? Koliv Vám vydrží desky + řeťězovka? Myslel jsem že nájez bude cca dvojnásobný.
Jezdím 80% ve dvou, ale jezdím hlavou, netahám plný plyn a na brzdy jdu více na předek něž zadek( tak proč zadní?)
Řetěz pravidelně myju petrolejem a mažu, tak se ptám, zda mě servis netahá za nos...? Kolik najedete vy?
Ještě doplňující dotaz - jak moc dodržujete interval na olej 6tis? Přijde mi hrozně krátký, blbě se do něj vejde nějaký delší výlet..
Naposledy editováno 03.12.2015 15:07:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní Interval
And píše: V ofiko Honda servise mi technik říkal, že nikdy nemění jen olej, vždy i s filtrem jinak je to k ničemu.
Podle manuálu je to co každá třetí výměna oleje tak i filtr.
Radši to měním vždy zároveň, nemám důvod mu nevěřit a jak říkám ty dvě kila...
Honda taky obvykle ma psany vymeny oleju i s filtrem, nema 6bez a 6s. Poloz si prosim otazku, co ma vetsi vahu zda oficialne vydane doporuceni firmy Honda nebo neco co rekne technik v ceske Honde.
Samozrejme tomu nijak neuskodis, ale rekl bych ze to jestli je ten filtr schopnej neco odfiltrovat asi fabrika rekne s vetsi spolehlivosti.
TO je jako jsem videl na vlastni oci cloveka co mel malyho varana co ma vymenu oleje po 12 tkm a on menil olej po 2 tkm protoze , kdyz je to dvaca tak se to vic honi.