globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servisní Interval
9.9.2013 v 10:39
Zdar, mám na Vás dotaz ohledně servis a servisních intervalů.
Předem se omlouvám, jsem technicky méně zdatný, tak jestli někoho téma pohoršuje, ať jej nečte)

Mám DL 650 r.v 2012 pořízen 6/2012
V rámci záruky dodržuji pravidelný servis po 6tis. Nikde jsem nenašel rozpis prací dle nájezdu, nemáte jej někdo?

6/2012 nájezd 1tis, olej+filtr
8/2012 nájezd 6tis, olej + filtr
7/2013 nájez 12tis KM, výměna olej + filtr + vzduchový filtr
9/2013 nájezd 18tis, výměna olej + filtr + vzruchový filtr + svíčky.
- skutečně je nutné měnil vzuchový fitrl po 1 měsíci po 6tis KM?
- V strom má 4 svíčky?
- Teče mi přední vidle - opraví mi v rámci záruky
- nutné vyměnit zadní brzdové desky(přední jsou OK 70%) + řetězovou sadu

Trochu mi vrtá hlavou, zda je to možné? Koliv Vám vydrží desky + řeťězovka? Myslel jsem že nájez bude cca dvojnásobný.

Jezdím 80% ve dvou, ale jezdím hlavou, netahám plný plyn a na brzdy jdu více na předek něž zadek( tak proč zadní?)
Řetěz pravidelně myju petrolejem a mažu, tak se ptám, zda mě servis netahá za nos...? Kolik najedete vy?

Ještě doplňující dotaz - jak moc dodržujete interval na olej 6tis? Přijde mi hrozně krátký, blbě se do něj vejde nějaký delší výlet..

Naposledy editováno 03.12.2015 15:07:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní Interval

10.9.2013 v 08:02 | Nahoru | #1

Piwell píše: 5 let myju řetězy pračkou od KettenMaxu, nejen řetězy svých motorek.

díky za info, na mě v obchodě koukali jak na idiota, že to myju pračkou, že tím vymetu všechno mazadlo z válečků. Mám zatím najeto 10tis, takže zatím nevím. Petrolej - není problém, že to nechá mastné? Nevím jak na to pak chytne mazadlo, v mém případě vosk.

(reakce na) Servisní Interval

10.9.2013 v 14:49 | Nahoru | #2

clay01 píše: díky za info, na mě v obchodě koukali jak na idiota, že to myju pračkou, že tím vymetu všechno mazadlo z válečků. Mám zatím najeto 10tis, takže zatím nevím. Petrolej - není problém, že to nechá mastné? Nevím jak na to pak chytne mazadlo, v mém případě vosk.



No, popravdě jsem přesvědčen o tom, že je docela žádoucí aby na válečkách a celkově na vnějších částech řetězu nezůstávalo starý mazadlo, který obsahuje jemný částečky prachu. To má potom podobný účinky jako brusná pasta. Pokud mysleli, že pračkou vymyješ mazadlo uvnitř válečků tak to pak nevím jaký by ty kartáče uvnitř pračky musely mít štětiny a co by to muselo bejt za těsnící kroužky na řetězu

Edit: Já po umytí řetěz důkladně otřu a pokud je to možné, nechám ho třeba den nebo dva bejt. Pak terve mažu. Namazanej ho optimálně taky nechám tak den než vyjedu, i když stačí nějaká ta hodinka. Když byl kalup a nemohl jsem moc čekat tak jsem po umytí a otření řetěz lehce pofoukal stlačeným vzduchem z kompresoru (samozřejmě jsem dost snížil tlak). Vim, že to není optimální protože se tlakem vzduchu může petrolej "zafoukat" pod kroužky a mazivo tak "naředit", ale pokud jsou kroužky OK, stejně by se to nemělo dostat ven. Jen ještě podotknu, že používám řetězy DID s X-kroužky.

Naposledy editováno 10.09.2013 14:59:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist