Poznatky...
Po telefonu prodejce tvrdil, že skútr je ve výborném stavu s málo najetými km (17500), podloženými servisní knihou, novou baterií a že je to skutečně model se vstřikováním. Když jsem se ale na tento skútr přijel podívat osobně, nestačil jsem se divit. Když jsem otevřel servisní knížku, hned na první straně bylo zřejmé že první prohlídka nebyla v roce 2007 ale že je to přepsané z čísla 06 na 2007 a na všech stranách v kolonce najetých km, byly přepsané/dopsané číslice - na třetí straně, při serv. prohlídce v roce 07, jsem poznal že původní číslice byly cca 9100km! Už v roce 2007! poslední dvě strany servisní knihy byly viditelně sfalšované/kopírované!
Takže když jsem se poté koukl na skůtr a trochu se ohnul, hned jsem měl jasno, model se vstřikováním to není, viděl jsem karbec!
Údajně novou baterii prodejce ještě musel nabíjet a když po pár minutách nabíječka ukazovala plně nabito a skútr pořád nechtěl naskočit, bylo mi taky jasno, nová není. Při pohledu z blízka jsem na baterii viděl vyražený rv 2011 a zoxidované kontakty.. Když nakonec motor naskočil, cca minutu běžel a z ničeho nic chcípl... Když jsem prodejci řekl že to není rok 07, ale 06 s karbcem, strašně se urazil a se slovy "no tak to budete muset shánět někde jinde" zabouchl vrata od garáže a už jsem ho neviděl...
Takže jsem jel cca 300km uplně na nic, půl dne pryč a ještě na.ranej
Doporučuji od něj nic nekupovat..
E: písmenka
Naposledy editováno 08.09.2013 13:52:37
2 reakcí na tento příspěvek Prodejce AC-moto - pozor podvodník!
Bez jakýkoliv nadsázky je 90-95% skútrů šmelenejch, stočenejch, opravovanejch po velkejch ránách atd. Zbylejch 5-10% jsou třeba 1-2 roky starý kousky s přiznanejma 50-80000km apod.
Naposledy editováno 08.09.2013 17:07:52
Italové to na tom jezdí každý den, stojí to furt venku a i ten 2roky starej má nejeto 20t. a je hnusnej.
Kšeft se skůtrama funguje tak že vemeš 6-10ks za balíčkovou cenu a složíš z toho 6-8 funkčních, zbytek na díly.
foky píše: Více-méně dneska téměř neexistuje dovoz skútru ve slušnym stavu (pokud se bavíme o klasickym dovozu "na kšeft").
Bez jakýkoliv nadsázky je 90-95% skútrů šmelenejch, stočenejch, opravovanejch po velkejch ránách atd. Zbylejch 5-10% jsou třeba 1-2 roky starý kousky s přiznanejma 50-80000km apod.
Ono je to ale celkem pochopitelný, v Itálii nebo skoro kdekoliv je to postrk z bodu A do bodu B a ten prostě jezdí, a dokud jezdí, tak není důvod ho měnit, až se to začne sypat, tak si pro to přijede český šikula a hned je zánovní strojek na světě
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
edit před rokem a půl jsem sháněl malou dodávku na cestování a mimo jiné jsem zabrousil do jednoho brněnského bazáru kouknout na starší Vito, trochu sem to okoukl a šel jsem do kadikanclbudky, bazárista na mě vybalil naučenou písničku o invalidním důchodci a dal mě klíče, ať se na to jdu kouknout, no otevřel jsem motorový prostor, motor poblitej od oleje a to tak, že byla pocákaná i část nad motorem (měl u toho nějakých 170t. km najetých
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 08.09.2013 22:12:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Držák telefonu na X-MAX 250 ( 2010-... Yamaha X-max 250 | Hugis3 | 6 | 3.7.2022 v 21:23 Kikirík0 |
jak opravit vodní pumpu Yamaha X MA... Yamaha X-max 250 | Abs | 5 | 3.5.2022 v 11:49 martin84 |
pneu Yamaha X-max 250 | Mibus | 7 | 2.2.2022 v 12:51 PlusOne |
prosba o radu Yamaha X-max 250 | Mibus | 4 | 8.6.2021 v 13:21 frcus |
Budíky X-max 250 rv 2008 při starto... Yamaha X-max 250 | Pegas57 | 1 | 8.3.2021 v 21:34 HornisGSX |