bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: diagnostika Caponord
5.9.2013 v 22:41
Ahoj pánové, potřebuji bych vědět, kde se dá udělat diagnostika na Caponorda.
Vím o spojení konektorů pod sedlem, ale raději bych nějkou hlubší.
( Klasicky svítí EFI 1, občas i EFI 11 a škube.)
Poraďte kam zajet. díky Zbýna

diagnostika Caponord

6.9.2013 v 04:59 | Nahoru | #1
A v čem si myslíš že je lepší diagnostika lepší? Že vypíše jiný chyby? Chybové kódy.

diagnostika Caponord

6.9.2013 v 07:17 | Nahoru | #2
to zbynek2006: Mno kam zajet... pokud chceš jistotu tak do Aprilie, kde mají originální diagnostiku. Jinak kabel mám i já, ale musel bys do Prahy. Je otázkou jestli zjistíme něco víc... Jinak EFI 1 je v pohodě a normální, Efi -1 pokud máš zaplej chcípák. Efi 11 jsem pro Caponorda nenalezl a z jiných diskuzí u RSV to znamená chybu senzoru vačky, ale je to z webu nemám osobní zkušenost.

Píšeš že ti to škube, můžeš to rozvést.... v jakých otáčkách/situacích, studený/zahřátý atp....

Jak dlouho máš Capa?

Naposledy editováno 06.09.2013 08:33:41

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Caponord

6.9.2013 v 11:02 | Nahoru | #3
Zkus, jestli Ti pálí všechny svíce, často odchází cívky a pak to škube a svítí EFI. Vyndavej je jednu po druhé a projiskřuj orpti motoru a uvidíš, na ostatní chyby stejně asi moc nepříjdeš. Tohle je jednoduchá zkouška.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Caponord

10.9.2013 v 16:08 | Nahoru | #4

sseba1 píše: Zkus, jestli Ti pálí všechny svíce, často odchází cívky a pak to škube a svítí EFI. Vyndavej je jednu po druhé a projiskřuj orpti motoru a uvidíš, na ostatní chyby stejně asi moc nepříjdeš. Tohle je jednoduchá zkouška.



cívky a svíčky jsou kódy EFI 33, 34, 35, 36

(reakce na) diagnostika Caponord

12.9.2013 v 18:27 | Nahoru | #5
siskin> to já vím, mně to ale hlásilo tři jiné:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diagnostika Caponord

14.9.2013 v 22:41 | Nahoru | #6
Zdarec pánové, už mám motku nějakej ten pátek a vím o ní docela dost.
Chybový kód 11 by caponord vůbec neměl mít, a kód 1 taky není v manuálu.
Děje se toto: jdu nastarovat studený motor, většinou chytne O.K a běží cca 2000 ot/mit po chvíli se ustálí na volnoběh. Zapnu světla motor chcípne a místo hodin píše EFI 1.
Chcípnu klíčkem, EFI 1 zmizí, a moto funguje tak jak má.
Chytne vždy, ale někdy se převaluje na cca 800 ot/min. a rozvítí se kontrolka EFI
Zase chcípnu, ale chcípákem, aby budíky zůstaly pod napětím,a pořád zůstala svítit kontrolka EFI. Ihned udělám diagnostiku a píše EFI 1 a EFI 11.
Protože ani jeden z kódů není v seznamu, tak jsem doufal, že diagnostický přístroj napíše víc ??
Nehodlám tady vířit nějaké téma ohledně samodiagnotiky ( je toho plný Google) , prostě to chci napíchnout na diagnostiku, to je vše !

diagnostika Caponord

15.9.2013 v 18:44 | Nahoru | #7
EFI 1 značí všechno OK, EFI-1 slabou baterku. Autodiagnostika je silně orientační, někdy neukáže nic ani při poruše. Pomoct ti může snad jen originální diagnostika, ale někdy ani ta ne. Poruchu nemusí zaregistrovat ani univerzální diagnostika. Existuje údajně závislost mezi opakovaným zapínáním zapalováním a svícením (blikáním) EFI. POužívat červený chcípák k běžnému vypínání se silně nedoporučuje. Nrjdřív nechej přeměřit dobíjení.

(reakce na) diagnostika Caponord

21.9.2013 v 20:21 | Nahoru | #8
zbynek2006> Mne to podobne blblo, bol som s tým v servise, kde to vraj odstránili, ale za dva dni to blblo znova. Prestal som si to nevšímal a jazdil tak. Keď som menil sviečky tak som zistil, že mám prasklinu na fajke na prednom valci, takže sa tam dostávala voda a kontakt bol zoxidovaný. Vymenil som kábel od indučky (je v jednom celku aj z fajkou) a všetky sviečky. Žiadne chybové hlásenie sa viac neobjavilo. Myslím si, že to bol pravdepodobne dôvod zmienených problémov. Od vtedy prešli štyri sezóny a všetko funguje ako má.

Naposledy editováno 21.09.2013 20:27:02

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Caponord

27.7.2015 v 19:12 | Nahoru | #9
Ahojte, chcem sa spýtať, na Caponorde mi po spojení diagnosticej koncovky vypisuje EFI a kód poruchy 44...ked rozpojim koncovku tak mi blika cervene EFI..zhasne po tom,ako zase spojim koncovku..aka to može byt porucha? Dakujem

(reakce na) diagnostika Caponord

29.7.2015 v 21:58 | Nahoru | #10
Balky> vítej do klubu, po všech problémech, výměn všeho možného, servisu a " opravy" v Aspritu, hlášení neexistujících kódů, jsem našel vyhřátou kostru na
motoru ( umístěna na 1. válci L strana ) . Udělal jsem novou kostru a rok je to v pohodě. Jen to na mě bliká když to hoooodně přetáčím, ale protože to nic nedělá, a mám
cívky a kabely ze suzuki GSXR750, tak to neřešim. , Radím zkontrolovat kabely a ukostřní

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Caponord

30.7.2015 v 15:05 | Nahoru | #11
Zbyek2006...dakujem... chcem sa ta spytat, ci tam pasuju cievky z tej suzuki GSXR750? su rovnake? dakujem

1 reakcí na tento příspěvek diagnostika Caponord

30.7.2015 v 15:16 | Nahoru | #12
A ešte sa chcem spytat, či nevieš kde by som zohnal ten maly mikrospinac,čo je na spojkovej packe...diky

(reakce na) diagnostika Caponord

4.8.2015 v 21:46 | Nahoru | #13
zdarec mají jinej konektor, ale jinak jsou stejný, už mám na nich najeto cca 30 000km a v poho.
tenkrát jsem je sehnal od kamaráda i s kabelama, ty jsme přeletoval a hotovo.

(reakce na) diagnostika Caponord

4.8.2015 v 21:49 | Nahoru | #14
BalkyM> no ten jsem taky nemohl sehnat, tak jsem tam dal průtokový tlakový spínač zase z GSX 750, a soustruhu nechal udělat prodloužení a hotovo.
jestli chces pošlu fotky

diagnostika Caponord

3.12.2015 v 14:05 | Nahoru | #15
Ahojte, chcem sa ešte spýtať...menil som cely airbox, teda aj s čidlom na vzduch (motorček) a po naštartovaní mám otáčky asi 2000, o keď sa moto zohreje, tak otáčky vybehnú až na 3500 a nejdu dole. Ako keby sa motorcek vzduchu nepohyboval a ostal otvoreny a stale ide vela vzduchu alebo co. Neviem co s tym. Da sa to urobitg nejakym pripadnym resetom cez diagnostiku..moc dakujem za info...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist