bmw_r1300gs_cartec





Téma: ucpavka vyfuky-kroutak?
 
5.9.2013 v 21:08
Zdravim mam KX450F a mam na ni ladak a chci aby to melo vic sily ve strednich otackach a mam v planu dat do koncovky jen 1 mm tlustej krouzek abych zmensil vystupni otvor.....pomuze to?Nebo jak zvysit vykon uprostred pole misto vrchu a taky jak prodlouzit servisni intervaly?Preci jen moto budu pouzivat spis do lesa a sem tam nejakou mensi trat zadny mega tahani za plyn a skoky 15 metru.....

ucpavka vyfuky-kroutak?

6.9.2013 v 12:26 | Nahoru | #1
Jestli ti o tu masinu jde,tak zapomen na nejaky prodluzovani servisniho intervalu.....jako myslis nejakej Longlife olej a podobny blbiny....Ne.... pitchovina...

ucpavka vyfuky-kroutak?

6.9.2013 v 19:31 | Nahoru | #2
ale to ne....spis sem treba slysel ze u 2T se da upravit vyfuk ze se zvysi objem a pretryskuje se to a pak se to tolik nevytaci a nema to zas spickovej vykon ale ma to lepsi kroutak.....tak jen neco podobneho...samo olej menit dle serv.intervalu a vse kontrolovat ale spis jen omezit vykon a posunout kroutak niz do otacek.....o to me jde spis......

ucpavka vyfuky-kroutak?

6.9.2013 v 19:48 | Nahoru | #3
milimetr je málo,klidně tam udělej zúžení o 5 milimetrů a vyzkoušej-ta motorka bude "hodnější" v celém spektru otáček,spodek nebude tak ucukaný.

ty servisní intervaly na max 10 hodin,víc ne.

1 reakcí na tento příspěvek ucpavka vyfuky-kroutak?

6.9.2013 v 19:53 | Nahoru | #4
jj jde mi o to spis jak ten kroutak.....takze klidne i vic zuzit jo?A o kolik tak asi....mam trubku co ma 1 mm stenu tak esi ju tam davat nebo sehnat jinaci co ma tlusci stenu.....budu to delat napresno ze vyfuk zahreju a trubku budu mit v mrazaku a tim to tam napasuju...tekze to tam uz nevytahnu takze mam na to 1 pokus....tak jak zvolit silnou stenu?

(reakce na) ucpavka vyfuky-kroutak?

6.9.2013 v 20:45 | Nahoru | #5
Milagros> já mám laďák RASS a ten je udělaný tak ,že ve výstupní trubce je zespodu vyvrtaná dírka a restriktor pak vložím dovnitř a přitáhnu šroubkem.

nějaký milimetr nemáš šanci poznat-mám k němu tři restriktory-asi po dvou milimetrech a až u toho nejmenšího pozoruju nějak výraznější změny o kterých má smysl mluvit.i tak je to pořád ostrá motokrosová 450,ale s tím restriktorem je to přece jen hodnější,spodek tak šíleně nerve ruce,dá se lépe dávkovat a vrch je pořád až až....

ucpavka vyfuky-kroutak?

6.9.2013 v 20:47 | Nahoru | #6
no a ještě dodám,že nějak nechápu o jakém lepším krouťáku ve středu mluvíš,moje CRF jde na 1,2,3,4 na přidání okamžitě na záda-a to vážím metrák....

2 reakcí na tento příspěvek ucpavka vyfuky-kroutak?

7.9.2013 v 22:05 | Nahoru | #7
jo moje KX taky ale jen to chcu trochu aby to bylo hodnejsi......samo nemam problem to ukocirovat ale jezdime ted nejak spis enduro a tam je lepsi to stredni pasmo......no tak ja s tim neco polaboruju...tak dik

(reakce na) ucpavka vyfuky-kroutak?

8.9.2013 v 18:28 | Nahoru | #8

Milagros píše: ......samo nemam problem to ukocirovat .... dik



to máš dobré..,já čím jsem starší,tím častěji si říkám,proč jsem nekoupil dvěpade...,ta 450 je po 10minutách jak neřízená střela.

(reakce na) ucpavka vyfuky-kroutak?

8.9.2013 v 20:08 | Nahoru | #9

Milagros píše: jo moje KX taky ale jen to chcu trochu aby to bylo hodnejsi......samo nemam problem to ukocirovat ale jezdime ted nejak spis enduro a tam je lepsi to stredni pasmo......no tak ja s tim neco polaboruju...tak dik

tak když chceš aby to bylo hodnější,tak proč nezměníš převod?do vejfuku bych se nehrabal...

ucpavka vyfuky-kroutak?

8.9.2013 v 20:15 | Nahoru | #10
Zkusil bych tlumitko jako bejva na ladacich pro velky moto - hledat db killer v googlu a podle obrazku zkusit narychlo něco vyprasknout, ono na každy moto se to chova trochu jinak ale me na v2 s tlumitkama výrazne lepší nez bez a to i kdyz mám pro ty výfuky bez tlumítek postavenou mapu pro fi...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist