globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čím to sakra povolit!?!?!
Předem dík za každou dobrou radu. Chci nechat přezout přední gumu a za boha nejde povolit šroub. Pojišťováky povoleny, klíčem to nejde a když dali hoši v pneuservise na klíč trubku, tak tomu povolují hrany.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 16:10 | Nahoru | #1

J.M.K. píše: Nebo měnit žárovky v předních mlhovkách... co se mně sem tam dostane do rukou příručka od "moderního auta", tak prakticky v žádné není výměna popsaná, jen věta "obraťte se na servis". Třeba u Punta stačí najet předkem na šikminu, vlézt pod nárazník, tam sundáš víčko a žárovku vyměníš, ale u jiných typů to také někdy chce sundat celý nárazník. Konstruktéři by měli povinně absolvovat "stáže" na opravárenských dílnách, jinak to není možné, co dnes vymyslí za paskvily.



Jmk: konstruktér nema důvod neco dělat tak aby si to nakej domácí kutil mohl sám doma snadno bastlit.
Ono z tvého pohledu je snadny říct ze konstruktér je debil, ale chtěl bych te občas vidět ... Kdyz mas design a musíš do narazniku nacpat mlhovku, saní k brzdam, chladič, intercooler a ještě tak aby to dobře prošlo crashtestama...a konstrukční řešení nestalo majlant, ono dneska si málokdo priplati statisíce za vymakane konstrukční řešení... Stačí se podivat jaky auta jezdi po silnici... To neni ze by jiny nebyly, zákazníci chtěj levnější a levnější....

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 17:00 | Nahoru | #2
assassin> To si nerozumíme, nemám na mysli, aby si mohl vozidlo opravit každý kutil, ale že by konstruktéři měli myslet na opraváře - profi opraváře na dílnách, ne domácí kutily. Viz ten můj příklad s VCR... po sundání krytu musíš sundat čelní panel, pak vše odpojit, sundat několik šroubů, přičemž pár z nich je mizerně přístupných, potom odehnout několik pacek najednou (aby měl člověk 5 rukou!) kvůli vycvaknutí zákl. desky z bedny, desku i s mechanikou vytáhneš, ale abys desku z mechaniky sundal, musíš odpájet několik "kšand" - normální člověk by tam očekával konektory. Čili fakt musíš celý magneťák rozmontovat kvůli výměně jednoho prasklého řemínku a to se na mě nezlob, ale to nemohl vymyslet normální člověk. Se staršími VCR nebyl problém, tam stačilo sundat kryt, rozpojit pár konektorů, sundat pár šroubů a mechanika byla venku.

S tím,že kunčafti "tlačí ceny dolů", máš recht, ovšem to už je na jinou diskusi. Mimochodem právě ta složitost demontáže a montáže kvůli jednomu vadnému dílu je přesně to, proč se leckdy oprava nevyplatí, poněvadž by vyšla skoro dráž, jak nový přístroj - hodně toho "nažene" cena za práci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dlouho nestartovaná motorka Cagiva Raptor 650 Lycantrop 23 31.7.2023 v 11:54 PetrL3
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Cagiva Raptor 650 na 35 kW Cagiva Raptor 650 mototot 3 3.9.2022 v 19:25 strakon
Cagiva Raptor 650 / Suzuki SV 650 p... Suzuki SV 650, Cagiva Raptor 650 MichnaP 8 15.3.2022 v 11:27 Bozo
Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650 [1, 2, 3] Honda CB 600F Hornet, Cagiva Raptor 650 QU33G 61 12.5.2021 v 17:06 QU33G


TOPlist