1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
Malibu86 píše: Jestli máš možnost ta si nech na laseru vypálit bazmek o síle 25mm kterej bude mět vnitřní tvar jak matka na ose a vnější tvar klasické matky.Tento bazmek nasaď na osu a za pomoci ořechu a rázové pistole to musí jít.Ten forichtung není špatný zakalit at to neožvíkáš během chvilky.
Hele docela by me zajímalo kde bežné pálí z 25mm kalitelne, tzn nejake nástrojové oceli....
assassin píše: Hele docela by me zajímalo kde bežné pálí z 25mm kalitelne, tzn nejake nástrojové oceli....
To kalení byl jen nápad aby to hned neomlel,když jsem dělal na laseru tak jsme pálili z blata nebo pevnostní oceli.Neznám jeho možnosti,nebo kdo by mu to vypálil.Už jen tím pálením je to v místě řezu tvrdší než zbytek výpalku.V podstatě jde zakalit i hřebík,je jen otázka do jaké míry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
A to druhé jest Gaz 69, výrobený eště v Gorkém, né v Uljanovsku (s kapotů s vylisovaným "GAZ" a nikoliv "UAZ"), nyní pod střechů u mých synovečků. Tam je origo pedál.
Nákupní cenu radši neuvedu, páč bych byl ukamenován. Vyřazovali to Lihové milice. Jednalo se vlastně o záchranu před sešrotováním...
Pawka píše: potom co sem uz zkusil vsechno pri povolování až hrany byli semlty, začal sem utahovat a ono to ŠLO
Ještě že emerickej nesmysl má na vidli vyražený, že je tam levej závit jinak bych u toho asi taky trávil horký chvilky
Naposledy editováno 05.09.2013 22:06:48
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
..Roko.. píše: Ty vole tohle je to italský charisma Jsem strojař a klasickej nervák, ale tohle bych fakt nedal. Miluju blbuvzdornost japonskejch motorek, páč srát se s mechanikou už v tak posraným systému, jaká motorka je, tak to moje klíče nepřežijou
Tl1000,Busa, Gsxr .... Mají to úplne stejne ....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
assassin píše: Tl1000,Busa, Gsxr .... Mají to úplne stejne ....
Nemá, GSXR 1000 má v ose imbus 24, místo těch plošek na klíč, a povolit to jde krásně. dotahuju to momenťákem na 100 Nm podle manuálu..
edit: Tak mě napadá, že se talošům ten vnitřní šestihran asi nechtěl dělat, bylo by to hodně výrobně náročný, naproti tomu dvě plošky jsou raz dva
Naposledy editováno 06.09.2013 12:10:35
pilot84 píše: Nemá, GSXR 1000 má v ose imbus 24, místo těch plošek na klíč, a povolit to jde krásně. dotahuju to momenťákem na 100 Nm podle manuálu..
edit: Tak mě napadá, že se talošům ten vnitřní šestihran asi nechtěl dělat, bylo by to hodně výrobně náročný, naproti tomu dvě plošky jsou raz dva
mrkni na starší GSXR, ty novější už to maj s imbusem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
pilot84 píše: Nemá, GSXR 1000 má v ose imbus 24, místo těch plošek na klíč, a povolit to jde krásně. dotahuju to momenťákem na 100 Nm podle manuálu..
edit: Tak mě napadá, že se talošům ten vnitřní šestihran asi nechtěl dělat, bylo by to hodně výrobně náročný, naproti tomu dvě plošky jsou raz dva
Ja myslel srada...
1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!
S italkama to chce mit trpelivost.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!
pilot84 píše: edit: Tak mě napadá, že se talošům ten vnitřní šestihran asi nechtěl dělat, bylo by to hodně výrobně náročný, naproti tomu dvě plošky jsou raz dva
Když není výrobně náročný čtverec, tak imbus by taky šel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dlouho nestartovaná motorka Cagiva Raptor 650 | Lycantrop | 23 | 31.7.2023 v 11:54 PetrL3 |
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
Cagiva Raptor 650 na 35 kW Cagiva Raptor 650 | mototot | 3 | 3.9.2022 v 19:25 strakon |
Cagiva Raptor 650 / Suzuki SV 650 p... Suzuki SV 650, Cagiva Raptor 650 | MichnaP | 8 | 15.3.2022 v 11:27 Bozo |
Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650 [1, 2, 3] Honda CB 600F Hornet, Cagiva Raptor 650 | QU33G | 61 | 12.5.2021 v 17:06 QU33G |