globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čím to sakra povolit!?!?!
Předem dík za každou dobrou radu. Chci nechat přezout přední gumu a za boha nejde povolit šroub. Pojišťováky povoleny, klíčem to nejde a když dali hoši v pneuservise na klíč trubku, tak tomu povolují hrany.





Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 14:56 | Nahoru | #151
Tak uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuž?

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 15:29 | Nahoru | #152
Taky čekám, jak to dopadlo! ......... TAK UŽ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 15:32 | Nahoru | #153

Malibu86 píše: Jestli máš možnost ta si nech na laseru vypálit bazmek o síle 25mm kterej bude mět vnitřní tvar jak matka na ose a vnější tvar klasické matky.Tento bazmek nasaď na osu a za pomoci ořechu a rázové pistole to musí jít.Ten forichtung není špatný zakalit at to neožvíkáš během chvilky.



Hele docela by me zajímalo kde bežné pálí z 25mm kalitelne, tzn nejake nástrojové oceli....

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 15:53 | Nahoru | #154
boze, to jsou nervy.
jak to dopadlo?

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 16:03 | Nahoru | #155
Vy jste všichni zvědaví Tak,ale cóóóó!?!?!?

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 16:26 | Nahoru | #156
Vyšrouboval oba šrouby a vyndal???? Mohlo by se stát, že má ta osa vybrání a to ji asi nepovolí. Na Jawě se musí taky povolit a vyndat ten šroub co stahuje dole tu osu na vidli.

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 16:43 | Nahoru | #157
Už?

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 17:16 | Nahoru | #158

assassin píše: Hele docela by me zajímalo kde bežné pálí z 25mm kalitelne, tzn nejake nástrojové oceli....



To kalení byl jen nápad aby to hned neomlel,když jsem dělal na laseru tak jsme pálili z blata nebo pevnostní oceli.Neznám jeho možnosti,nebo kdo by mu to vypálil.Už jen tím pálením je to v místě řezu tvrdší než zbytek výpalku.V podstatě jde zakalit i hřebík,je jen otázka do jaké míry.

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 18:42 | Nahoru | #159
tvl to jsou nervy,

TAK JO NEBO NE?!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 20:36 | Nahoru | #160
J.M.K.> Š 440, též zvaný Spartak (blahé paměti), ročník 1957, řazení pod volantem, slonová kost, exportní provedení, cena 27.600,- Kčs . Špagátový systém.
A to druhé jest Gaz 69, výrobený eště v Gorkém, né v Uljanovsku (s kapotů s vylisovaným "GAZ" a nikoliv "UAZ"), nyní pod střechů u mých synovečků. Tam je origo pedál.
Nákupní cenu radši neuvedu, páč bych byl ukamenován. Vyřazovali to Lihové milice. Jednalo se vlastně o záchranu před sešrotováním...

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 20:43 | Nahoru | #161
TAK CO

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 21:31 | Nahoru | #162
je třeba druhou stranu udržovat v čistotě když je tak na ráně




Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 22:05 | Nahoru | #163

Pawka píše: potom co sem uz zkusil vsechno pri povolování až hrany byli semlty, začal sem utahovat a ono to ŠLO


Ještě že emerickej nesmysl má na vidli vyražený, že je tam levej závit jinak bych u toho asi taky trávil horký chvilky

Naposledy editováno 05.09.2013 22:06:48

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 22:37 | Nahoru | #164
Ty vole tohle je to italský charisma Jsem strojař a klasickej nervák, ale tohle bych fakt nedal. Miluju blbuvzdornost japonskejch motorek, páč srát se s mechanikou už v tak posraným systému, jaká motorka je, tak to moje klíče nepřežijou

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 22:40 | Nahoru | #165
Pořád nejde?

Čím to sakra povolit!?!?!

5.9.2013 v 23:30 | Nahoru | #166
...já mám teď to kritický období...a nepatří ta hadička sem?...ukažte?...rin tin tyty rin tin

Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 06:53 | Nahoru | #167
já zase období Které hovado to minule dotahovalo, že tu je zase stržený závit. (zatím 3/4 domečků a 5/8 kde ten domeček drží v hlavě)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 08:24 | Nahoru | #168

..Roko.. píše: Ty vole tohle je to italský charisma Jsem strojař a klasickej nervák, ale tohle bych fakt nedal. Miluju blbuvzdornost japonskejch motorek, páč srát se s mechanikou už v tak posraným systému, jaká motorka je, tak to moje klíče nepřežijou



Tl1000,Busa, Gsxr .... Mají to úplne stejne ....

Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 08:29 | Nahoru | #169
Marexi, uz nas tolik nenapinej. Vzdyt clovek pri tom cteni malem vystuduje strojarinu.

Naposledy editováno 06.09.2013 08:31:16

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 11:55 | Nahoru | #170

assassin píše: Tl1000,Busa, Gsxr .... Mají to úplne stejne ....



Nemá, GSXR 1000 má v ose imbus 24, místo těch plošek na klíč, a povolit to jde krásně. dotahuju to momenťákem na 100 Nm podle manuálu..

edit: Tak mě napadá, že se talošům ten vnitřní šestihran asi nechtěl dělat, bylo by to hodně výrobně náročný, naproti tomu dvě plošky jsou raz dva

Naposledy editováno 06.09.2013 12:10:35

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 12:43 | Nahoru | #171

pilot84 píše: Nemá, GSXR 1000 má v ose imbus 24, místo těch plošek na klíč, a povolit to jde krásně. dotahuju to momenťákem na 100 Nm podle manuálu..

edit: Tak mě napadá, že se talošům ten vnitřní šestihran asi nechtěl dělat, bylo by to hodně výrobně náročný, naproti tomu dvě plošky jsou raz dva



mrkni na starší GSXR, ty novější už to maj s imbusem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 12:51 | Nahoru | #172

pilot84 píše: Nemá, GSXR 1000 má v ose imbus 24, místo těch plošek na klíč, a povolit to jde krásně. dotahuju to momenťákem na 100 Nm podle manuálu..

edit: Tak mě napadá, že se talošům ten vnitřní šestihran asi nechtěl dělat, bylo by to hodně výrobně náročný, naproti tomu dvě plošky jsou raz dva



Ja myslel srada...

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 13:18 | Nahoru | #173

assassin píše: Ja myslel srada...



Tak sranda je to možná pro vás, ale Marex už někde visí v garáži

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 13:21 | Nahoru | #174

Marex píše: .



Hod KOORDINÁTY! Je hezky, tak se u toho šroubu zítra všichni sjedem a zlejem

Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 16:07 | Nahoru | #175
Že ten už to povolil a druhej den už z toho chlastá, že se tu neukázal?

Naposledy editováno 06.09.2013 16:08:12

1 reakcí na tento příspěvek Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 16:10 | Nahoru | #176
Shodil to ze skaly, ale zapomnel vystoupit
S italkama to chce mit trpelivost.

Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 16:19 | Nahoru | #177
Nešlo to, tak to uřezat a teď čeká na novou než dorazí z Itálie Prý to do jara přijde

Naposledy editováno 06.09.2013 16:19:56

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 16:20 | Nahoru | #178

Redguy píše: Shodil to ze skaly, ale zapomnel vystoupit ..............


...to už by byl na nově

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 16:35 | Nahoru | #179

pilot84 píše: edit: Tak mě napadá, že se talošům ten vnitřní šestihran asi nechtěl dělat, bylo by to hodně výrobně náročný, naproti tomu dvě plošky jsou raz dva



Když není výrobně náročný čtverec, tak imbus by taky šel

(reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

6.9.2013 v 18:04 | Nahoru | #180

kubacech píše: Když není výrobně náročný čtverec, tak imbus by taky šel



Jo jo, čtverec vyvrtáš trojúhelníkovým vrtákem vrtačkou s vykloktanými ložisky z L*dlu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dlouho nestartovaná motorka Cagiva Raptor 650 Lycantrop 23 31.7.2023 v 11:54 PetrL3
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Cagiva Raptor 650 na 35 kW Cagiva Raptor 650 mototot 3 3.9.2022 v 19:25 strakon
Cagiva Raptor 650 / Suzuki SV 650 p... Suzuki SV 650, Cagiva Raptor 650 MichnaP 8 15.3.2022 v 11:27 Bozo
Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650 [1, 2, 3] Honda CB 600F Hornet, Cagiva Raptor 650 QU33G 61 12.5.2021 v 17:06 QU33G


TOPlist