globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: karburator mikuni
2.9.2013 v 21:18
zdravim mam problem s ulejvanim svicky furt je cerna hladinu jsem steloval jehlu jsem zdvilh,a furt tam jde moc paliva,mam jeste prihnout plovaky, ale mam to podle manualu 1,5cm hladinu,nebo nemuze to byt ta uzaviraci tryska ze furt propousti?

karburator mikuni

2.9.2013 v 21:27 | Nahoru | #1
Jehlu spíš sesaď dolu a mrkni se na bohatost volnoběhu.Co tam máš za výfuk?

karburator mikuni

2.9.2013 v 22:01 | Nahoru | #2
ale nekde jsem cetl ze kdyz zdviham jehlu tak hladina klesa, myslis air screw.tam mam 4 otocky podle manualu tam maji byt 2 ale zda se meto horsina ty 2 uz fakt nevim co stim obednal jsem si tu uzaviraci trysku novou mozna to propousti jak se to trepe kdyz je to nakople.

karburator mikuni

2.9.2013 v 22:14 | Nahoru | #3
Nevím jak to tam přesně máš.Jestli tam máš pístky ventilku,tak v jakém jsou stavu




Nenapsal si co ti to vlastně dělá.Jak to jede a tak.A ten výfuk tam máš jaký?

1 reakcí na tento příspěvek karburator mikuni

2.9.2013 v 22:19 | Nahoru | #4
záleží jakou jehlu myslíš, pokud jehlový ventil plováku tak snižuješ hladinu v plovákovce a ochuzuješ směs, pokud mluvíš o jehle v šoupátku tak obohacuješ směs,
nemuze to byt ta uzaviraci tryska ze furt propousti? - může být že máš vymačkaný sedlo jehlovýho ventilu nebo samotnou jehlový ventil

karburator mikuni

2.9.2013 v 22:23 | Nahoru | #5
presne tuhle trysku tam mam ale nevypada ze by byla spatna,mam tam vyfuk HGS ale jen koncovku to nema vliv nee? je to 2T ...toz dam novou svicku vydrzi tak 2 vyjizdky a jepo ni uplne cerna a mokra,motorka je 2007 vyrobena.a pist jsem menil v zime..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburator mikuni

2.9.2013 v 22:26 | Nahoru | #6
kawajawa> takze kdyz zdvihnu jehlu na soupatku tak obohacuju nebo ochuzuju?

karburator mikuni

2.9.2013 v 22:26 | Nahoru | #7
Výfuk má velký vliv a kor na 2T.Jestli máš origo koncovku,tak jí tam dej a uvidíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburator mikuni

2.9.2013 v 22:27 | Nahoru | #8

Riider píše: kawajawa> takze kdyz zdvihnu jehlu na soupatku tak obohacuju nebo ochuzuju?

obohacuješ

karburator mikuni

2.9.2013 v 22:30 | Nahoru | #9
jakoze to ma vliv na tlaky a spatne to pali joo jen blba koncovka to seme nezda..tak skusim snizit jehlu a uvidim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburator mikuni

2.9.2013 v 22:33 | Nahoru | #10

Jardas444 píše: obohacuješ



tak, jinak ten pilot screw - jinak taky vzdušník, ale motorkari.cz tomu prostě říkají pilot screw, má vliv pouze na volnoběžnou směs

karburator mikuni

2.9.2013 v 22:34 | Nahoru | #11
Výfuk na 2T je tlakově vypočítanej.Když tam dáš otevřenej,tak počítej s tím,že ti to bude dělat bordel stále.Když dáš laďák (otevřenej)na 4T,tak musíš přetryskovat karbec.

karburator mikuni

3.9.2013 v 06:19 | Nahoru | #12
fakt nekdo tady na foru me psal ze u 2T to nema vliv,vsak on je uplne stejny tvarove akorat je kratsi ten vyfuk.. tenhle tam mam akorat na 07
rok.. http://www.2hmoto.c...r-250-rok-92-96.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburator mikuni

3.9.2013 v 11:11 | Nahoru | #13

kawajawa píše: tak, jinak ten pilot screw - jinak taky vzdušník, ale motorkari.cz tomu prostě říkají pilot screw, má vliv pouze na volnoběžnou směs



Tak aby nevznikla mylka:

ono pilot screw jsou dva druhy , vetsinou u starsich motorek je ten kterym pridavas vzduch (povolujes pridavas vzduch tudiz ochuzujes)=vzdusnik air pilot screw apod, u novejsich motorek je jen pilot srew kterym naopak pri povoleni pridavas benzin, tudiz obohacujes.

Taktez neni pravda, ze by pilot screw mel vliv pouze na volnobeznou smes, tady to mas pekne namalovany. Dost znatelne ovlivneni smesi je patrny jeste do 1/2 otevreni plynu.

karburator mikuni

3.9.2013 v 16:41 | Nahoru | #14
ja mam v manualu napsane air screw tak co stim teda pridavam vzduch? ja to povolil na 4 otacky.a volnobech mam nastaveny sroubkem co je z boku na soupatko tak to me taky pridava vic smesi mam ho povolit ? to ale zas nebudu mit volnobech.

(reakce na) karburator mikuni

3.9.2013 v 17:21 | Nahoru | #15
gugo> neboj ,deně mám ruce od šmíru, směs to ovlivňuje do cca 3000rpm.
Riider : na manuál kašli, seřizuje se to tak, že to nastartuješ a začneš povolovat, začnou se ti zvedat otáčky motoru (stále povoluješ) jak mile začnou klesat nebo se to zvedání otáček zastaví, přitáhneš šroubek zpátky o cca půl otáčky a hotovo

Edit: A k tomu výfuku ten odkaz je koncovka neboli tlumič výfuku, ve skutečností výfuk je to koleno hned u motoru.

Naposledy editováno 03.09.2013 17:25:35

karburator mikuni

3.9.2013 v 21:31 | Nahoru | #16
myslis tim air screw? stim jsem tocil a nejak se mi nezdalo ze by se ty otacky zdvihaly,akorat me pripadalo ze to min kouri s vyfuku,no akdyz to udelam jak pises ,projedu se a svicka je furt cerna tak co mam delat prihnout jeste plovaky nebo jak..kdyz je cerna tak furt je tam moc paliva nee rikam to dobre.

karburator mikuni

3.9.2013 v 22:18 | Nahoru | #17
Už jsem ti říkal že ti to dělá tlumič výfuku.

karburator mikuni

4.9.2013 v 15:22 | Nahoru | #18
ja tam skusim dat ten stary a uvidime jestli mas pravdu ale moc tomu neverim..

karburator mikuni

4.9.2013 v 22:32 | Nahoru | #19
pak jedině menší hlavní trysku, když to nebude tou koncovkou

karburator mikuni

5.9.2013 v 21:50 | Nahoru | #20
tak hladinu jsem snizil,jehlu jsem dal niž,tryska mensi,original vyfuk je tam taky,a svicka je cerna a mokra furt, co kdyz si kupim novou jehlu, na te co tam mam je cislo...(6DGY26-64) ale nevim jakou koupit vetsi poradte..tady http://partsdepot.c...a/2007/CR250R/27314/

1 reakcí na tento příspěvek karburator mikuni

6.9.2013 v 02:49 | Nahoru | #21
A voni ti to nebo to smrdi ja mam taky porad ten problem

(reakce na) karburator mikuni

6.9.2013 v 19:54 | Nahoru | #22
medzaj> voní dneska jsem jezdil a vypada ze uz to spaluje, svicka je sucha a neni uz cerna konecne chapu svuj karburator jak funguje mel jsem to rozdelane snad 10x ale jeste by to neco chtelo jen chloupek neceho at je to supr ale kdyz to bude fungovat tak budu spokejeny,v pondeli me dojde uzaviraci tryska,tak uvidim jestli se neco zlepsi..
jinak dekuju vsem za rady
ps:kdyztak jeste faxnu

1 reakcí na tento příspěvek karburator mikuni

6.9.2013 v 20:37 | Nahoru | #23
A co jsi s tim teda udelal

(reakce na) karburator mikuni

8.9.2013 v 09:38 | Nahoru | #24
medzaj> snizil jehlu a nastavil dobry pomer vzduch s benzinem a jeste prihnul plovaky at tam nejde tolik paliva podle manualu mam mit hladinu 1,5cm dal jsem to 1,2 ale jeste si myslim ze by to klidne mohlo jit na 1cm.a v pondeli me dojde uzaviraci tryska tak tu vymenim jeste taky.jestli neco malinko nepropousti..

1 reakcí na tento příspěvek karburator mikuni

8.9.2013 v 12:36 | Nahoru | #25
A na kolikatým zářezu maš jehlu. A jak se to měří ty plováky popíšeš mi to pls? A kolilk máš otáček na vzdušníku?

(reakce na) karburator mikuni

10.9.2013 v 21:12 | Nahoru | #26
medzaj> jehlu mam na 2zařezu,nemas manual? toz to je tezko tak popisovat vsak nevis kde mas plovaky, vytahnes je a prihnes si ten zadni zobacek podle potreby jakou chces hladinu,ta ma byt zarovno spary vanicky,a ktomu vzduchu to ma kazda motorka jinak podle manualu tam maji byt 2 kolik mas met ty nevim ale klidne tam dej 5,6 otocek na ten vzduch, a bude po problemu a svicka nebude uz cerna..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist