globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor - otevření
Zdravím, někde jsem četl že v karburátoru a za karburátorem jsou nějaký vložky, jedna je nějakej plíšek kterej omezuje průchod směsi a druhej něco se šoupátkem. Myslíte že to tam budu mít, když vytočím motorku do 11 tis. otáček a jede mi to 120 na rovině? Popřípadě poraďte co se musí udělat a jak se k tomu dostat, koukal jsem se že tam je taková krabička, asi filtr nebo něco na vzduch, je to na pár šroubech, ale vespod je to přilepený izolepou, tak abych tam něco nestrhl. Ještě k něčemu jinýmu, je na mé motorce potřeba otevírat CDI tím přestříhnutím toho mostu?? Díky moc všem

Uzavřeno 10.09.2013 v 12:46 uživatelem TheBudhaaa

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor - otevření

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2013 v 22:57 | Nahoru | #1
Jestli motorka jede 120km/h, tak už odškrcená bude - seškrcená na 15k (pro A1) by jela s bídou stovkou. Ten "plíšek" je plechová vložka mezi karbcem a sacím hrdlem a omezuje průřez sání a někdy bývá podobná i na spoji válce a výfukového kolena (v horším případě jsou přepážky přímo uvnitř kolena, které se pak musí bohužel rozříznout a pak svařit). Jestli se montoval i nějaký doraz omezující zdvih šoupátka, nevím.
Ale na CDI jednotce nic upravovat nemusíš - kdyby omezená byla, tak by omezovala buď otáčky, nebo přímo rychlost (stačí odpojit jazýčkový kontakt v tachometru) tak, aby motorka nepřesáhla 80 - 85km/h. Týká se to motorek dovezených z Němec.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor - otevření

31.8.2013 v 23:06 | Nahoru | #2
Jo díky, tak že v tom karburátoru nejspíš bude ten plíšek? Jestli ano, budu na to něco víc potřebovat nebo to můžu jen odšroubovat a dát pryč, četl jsem, že to nějak ovlivní i trysky nebo co. Do výfuku jsem koukal a tu přepážku nenašel, nejspíš bude v tom koleni, zkusím tam zajet drátem jestli se zasekne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - otevření

31.8.2013 v 23:16 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Jestli motorka jede 120km/h, tak už odškrcená bude...



TheBudhaaa> To znamená, že s největší pravděpodobností tam žádné omezení ani v karburátoru, ani ve výfuku nemáš. Kolik bys čekal, že ti to pojede, když to vytočíš na 11 tis. k červenýmu poli?

Karburátor - otevření

31.8.2013 v 23:16 | Nahoru | #4
Ale houby... říkám Ti, že jestli motorka jede kolem 120km/h, tak už je odškrcená a žádné restrikce už tam nebudou. Třeba by šla vyladit i na vyšší výkon (z moderního dvoutaktu 125ccm jde dostat i přes 40k), ale bude to vždy na úkor životnosti motoru a zadřených NSR125, RS125 apod. už se tady také řešilo priveľa.
Třeba se tu ozve někdo, kdo tuhle motorku má a opravdu jí rozumí, ale já být Tebou bych na ní nic nepředělával.

Karburátor - otevření

31.8.2013 v 23:43 | Nahoru | #5
Tady to máš vše http://www.hondansr125.hu.cz/otevreni.html Otevřená nsr jede 160km/h :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - otevření

1.9.2013 v 01:18 | Nahoru | #6
biker_john> No ale mě jede 120 km/h na 4tou rychlost ze 6ti a víc už to nemá sílu vytáhnout (na rovince) Když už tak za 100 let.. :D

Naposledy editováno 01.09.2013 01:20:43

Karburátor - otevření

1.9.2013 v 01:20 | Nahoru | #7
Mimochodem znám lidi kterým to dá i 190 km/h a nedělá to tý motorce moc velkej problém..

Karburátor - otevření

1.9.2013 v 08:29 | Nahoru | #8
Mám pro tebe jenom jednu radu, změň si avatar!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - otevření

1.9.2013 v 09:05 | Nahoru | #9

TheBudhaaa píše: biker_john> No ale mě jede 120 km/h na 4tou rychlost ze 6ti a víc už to nemá sílu vytáhnout (na rovince) Když už tak za 100 let.. :D



Aaha..tak to asi nikoho nenapadlo, že nemluvíš o nejvyšším kvaltu.. To je jako kdybych napsal, že mi ZRX jede jen 70 a co s tím, ale záhy dodal, že jen na jedničku. Holt se musíš zeptat těch známých, co jim to těch 190 jede.

(reakce na) Karburátor - otevření

1.9.2013 v 09:06 | Nahoru | #10

J.M.K. píše: Jestli motorka jede 120km/h, tak už odškrcená bude - seškrcená na 15k (pro A1) by jela s bídou stovkou. Ten "plíšek" je plechová vložka mezi karbcem a sacím hrdlem a omezuje průřez sání a někdy bývá podobná i na spoji válce a výfukového kolena (v horším případě jsou přepážky přímo uvnitř kolena, které se pak musí bohužel rozříznout a pak svařit). Jestli se montoval i nějaký doraz omezující zdvih šoupátka, nevím.
Ale na CDI jednotce nic upravovat nemusíš - kdyby omezená byla, tak by omezovala buď otáčky, nebo přímo rychlost (stačí odpojit jazýčkový kontakt v tachometru) tak, aby motorka nepřesáhla 80 - 85km/h. Týká se to motorek dovezených z Němec.



-omezené CDI neznamená že to ty otačky nevytočí,jenom to změní předstih k horšímu,takže na trojku to muže vytočit až do aleluja ale nad 9500 se tam snižuje výkon

(reakce na) Karburátor - otevření

1.9.2013 v 09:09 | Nahoru | #11

biker_john píše: Aaha..tak to asi nikoho nenapadlo, že nemluvíš o nejvyšším kvaltu.. To je jako kdybych napsal, že mi ZRX jede jen 70 a co s tím, ale záhy dodal, že jen na jedničku. Holt se musíš zeptat těch známých, co jim to těch 190 jede.



není to to samé,on když tam dá 5,6 tak už mu to rychlej nepojede,protože motor jelikož je uškrcený tak nemá silu

Karburátor - otevření

1.9.2013 v 11:41 | Nahoru | #12
Tak že to CDI mám střihnout? To pak k tomu mám ještě přeštelovat karburátor a koupit novou svíčku?

Karburátor - otevření

1.9.2013 v 11:56 | Nahoru | #13
jo, přesně tak, počítám že restrikci ve vejfuku nemáš

Karburátor - otevření

1.9.2013 v 12:02 | Nahoru | #14
Myslíš tu clonu v koleni? To nevím, zkusím to projet drátkem jestli tam na něco narazím..

Karburátor - otevření

1.9.2013 v 12:09 | Nahoru | #15
A když už rovnou budu kupovat novou svíčku, mám koupit ještě nějakou silnšjší? Bude to dál při otvírání potřeba? A ještě jak mám poupravit ty směse v karburátoru? :D Jsem amatér.

Naposledy editováno 01.09.2013 12:11:55

Karburátor - otevření

1.9.2013 v 15:53 | Nahoru | #16
Jestli ti to jede 120 (z prudkýho kopce až 130 při obrovským trápení) tak je to jako můj případ. Máš odstraněnej plíšek v sání před karbecem, máš clonu (restrikci) ve výfuku a klasickou jednotku CDI.

Největší rozdíl poznáš po odstranění restrikce ve výfuku, zvýší se ti výkon na 17 kw.

Jak píšeš o tom plíšku tak kdybys ho tam měl tak ti to jede maximálně 80 km/h, motorku máš zřejmě z německa ve velkým techničáku máš maximální rychlost 80 km/h ale někdo ten plíšek už odstranil.

Karburátor - otevření

1.9.2013 v 17:55 | Nahoru | #17
Ok, díky moc a mám si teda koupit lepší svíčku dopředu a jak přenastavit ten karburátor na to CDI.

Karburátor - otevření

2.9.2013 v 05:59 | Nahoru | #18
musíš ladit směs. A podle mě tam už tu svíčku máš. jinak podívej se na ten vejfuk a cdi. A pak lad směs
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist