bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zašroubovat nebo zasunout
Ahoj, můžete mě prosím poučit jak měřit hladinu oleje, jestli měrku zašroubovat nebo jen zasunout? Doteď jsem ji zašroubovávala ale teď jsem na foru četla že se má jen zasunout.
Díky za odpověď
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

28.8.2013 v 19:41 | Nahoru | #61
J.M.K.> to snad nebude tak hrozné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

28.8.2013 v 21:21 | Nahoru | #62
kubacech> No nech být... viděls někdy, jak dovede zlomená ojnice rozsekat půlku motoru? Při nejmenším prorazí karter.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

28.8.2013 v 21:24 | Nahoru | #63

J.M.K. píše: kubacech> No nech být... viděls někdy, jak dovede zlomená ojnice rozsekat půlku motoru? Při nejmenším prorazí karter.



na autě mi "akorát" proletěla olejovou vanou a podřela válec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

28.8.2013 v 21:30 | Nahoru | #64
kubacech> Tak tos měl štěstí. Vanu vyměníš, válec jakbysmet, ale jak ojnice rozmlátí karter, můžeš motor zahodit. Viděl jsem kdysi motor z Il-10, kde praskl píst, šprajcnul se, urvala se ojnice a ve válci vyrazila cca 15cm díru. A snad ještě více by se dalo diskutovat nad tím, jakou paseku dovede na motorce (i na jezdci) nadělat řetěz, přetržený za plného tahu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

28.8.2013 v 21:40 | Nahoru | #65
J.M.K.> to jsem byl mladý blbeček, kterého nikdo neposlouchal, když jsem říkal, že utopený motor s válcem plným vody se nedá roztlačit A potom samozřejmě všichni ruce pryč a mi zůstalo auto s odepsaným motorem

zašroubovat nebo zasunout

28.8.2013 v 21:42 | Nahoru | #66
...jsem pro zásun

(reakce na) zašroubovat nebo zasunout

28.8.2013 v 21:43 | Nahoru | #67

1100Virago píše: mi_psi: Kolik jsi měl motorek BMW nebo KTM? Jaké typy? Jezdil jsi například první model VN1500? Ten dokázal sežrat litr oleje na tisíc km po sjetí z linky.



tata kdysi vn 1500 měl. ten dokázal sežrat litr oleje aj dřív, jak za 1000 km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

28.8.2013 v 21:48 | Nahoru | #68
kubacech> A kolik už jsem viděl motorů Trabant s ohnutými ojnicemi po tom, co řidič zapomněl zavřít kohout, pořádně mu netěsnil plovák a kor, když bylo auto čumákem do kopce, byl motor "utopený" cobydup. Pak samozřejmě s ním starter nehnul, takže zpátečka, pustit z kopce, spojka... a bylo po ptákách.

1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout

29.8.2013 v 20:53 | Nahoru | #69
Já bych zasunul a pak ho tam ještě zašrouboval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

29.8.2013 v 21:43 | Nahoru | #70

Stehlajslada píše: Já bych zasunul a pak ho tam ještě zašrouboval


pro sichr

(reakce na) zašroubovat nebo zasunout

30.8.2013 v 07:07 | Nahoru | #71

MONIKA2 píše: pravda, doteď jsem zašroubovávala a ještě jsem nezadřela


Ono zalezi zrejme na mazacich schopnostech 'merky'
PS
Pres svuj kmetsky vek tuhle polohu z Kamasutry neznam!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

30.8.2013 v 07:59 | Nahoru | #72
J.M.K.> jo, takhle mi - to jeste vetsina z vas nebyla na svete - podala ojnicka ruku na Jawe 500OHC. A byla to sranda k popukani v jejakejch stotriceti! Jenze v ty dobe docela pohoda: inzeraty ve Svete motoru byly pravdivy a na
Konevce v Praze bylo na pultona vsechno!

(reakce na) zašroubovat nebo zasunout

30.8.2013 v 12:13 | Nahoru | #73
pesastor> To dneska by to bylo jiné kafe, shánět takový motor... to už možná snazší najít kapku vody v Pacifiku.
Jinak kámošoj se zase v plné rychlosti "rozlítla" ojnice na Trabantu a krom zničeného karteru měl v masce díru jako od mašinkvéru. Naštěstí to také bylo v době, kdy sehnal jiný motor i masku za pár dnů.

(reakce na) zašroubovat nebo zasunout

30.8.2013 v 21:48 | Nahoru | #74
MONIKA2> Sichr je sichr,a jak je konec suchej tak je to vše málo promazané Tak nalít a znovu zasunout a zašroubovat a překontrolovat,a tak dlouho opakovat dokud to není hotovo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

30.8.2013 v 21:53 | Nahoru | #75
J.M.K.> dnes jsem si vyzvedl staré domečky vytuněné helicoilem a až na problém se servaným šroubem v hlavě, který asi budu muset v zimě rovněž helicoilem opravit, tak je po cvakání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

30.8.2013 v 22:53 | Nahoru | #76
kubacech> No vidíš. Včíl mně ešce napadlo, jestli nakonec ty "nové" domečky nebyly vylágrované. To by se potom tuplem nebylo čemu divit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout

31.8.2013 v 00:02 | Nahoru | #77
J.M.K.> je možné, že to na nich původně bylo přidřené u GeeSa člověk nikdy neví. Že to je možná jinak zajeté jsem si myslel, ale řekl jsem si, že je to hliník, tak si sedne

(reakce na) zašroubovat nebo zasunout

31.8.2013 v 11:09 | Nahoru | #78
kubacech> Sedne si až potom, co uteče do Humpolce.

zašroubovat nebo zasunout

16.9.2013 v 20:18 | Nahoru | #79
tak už jsem chybu odhalil. Po té, co jsem dal nové (staré) domečky, tak jsem najel asi 200km a začalo to klepat znovu. Tak jsem to odstavil a světe div se, jak jsem čekal, jeden domeček držel pouze na jednom šroubu, protože druhý byl po servání nahrazen delším, který držel asi na jedné otáčce a ta rupla. Tak jsem to rozdělal, z netu objednal Helicoil a raději odvrtám a dám vložku do všech 8 co tam jsou
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist