bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapojení alternátoru ČZ 175
20.8.2013 v 10:22
Zdravím všechny!
Potřeboval bych poradit s mou ČZ 175. Kutil přede mnou odstranil svorky z deklu altíku a zapojil ho natvrdo do drátů, které vedou z altíku. Barev drátů si nevšímejte :) Zajímají mne především dva černé rozpojené dráty. Mají být spojené? Díky moc za rady





1 reakcí na tento příspěvek Zapojení alternátoru ČZ 175

20.8.2013 v 10:43 | Nahoru | #1
neni to alternátor, ale dynamo.
Tady je schéma



a tady je zapojení z dynama na dvoucívkový relé, které tam nejspíš máš

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení alternátoru ČZ 175

20.8.2013 v 10:57 | Nahoru | #2

Zapojení alternátoru ČZ 175

20.8.2013 v 12:07 | Nahoru | #3
Někde na netu jsem viděl aji tu svorkovnici co se dává místo toho původního relátka .
Hlavně jemným smirkem očisti tu rezavou váčku a namaž olejem !

(reakce na) Zapojení alternátoru ČZ 175

20.8.2013 v 12:13 | Nahoru | #4

kuba350 píše: neni to alternátor, ale dynamo.
Tady je schéma



a tady je zapojení z dynama na dvoucívkový relé, které tam nejspíš máš



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení alternátoru ČZ 175

21.8.2013 v 10:49 | Nahoru | #5
rancher> To je ono, tady je vidět, že ty dva dráty jsou spojené a vedou na první kontakt relátka. Co by mě ale ještě zajímalo, tak jak to mám zapojit bez spínací skříňky, protože tu tam také nemám :)

(reakce na) Zapojení alternátoru ČZ 175

21.8.2013 v 10:55 | Nahoru | #6

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení alternátoru ČZ 175

3.7.2014 v 15:48 | Nahoru | #7
Zdar chlapi. Chci se zeptat zdali je vporadku, ze u CZ477 s blinkrama mam 50W regulator. Bohuzel vykon dynama nevim bo stitek na nem prinytovany je zoxidovany do necitelna.

Nekde jsem cetl, ze verze s blinkrama ma 75W dynamo a takovy by mel byt i regulator.

Zapojení alternátoru ČZ 175

3.7.2014 v 22:27 | Nahoru | #8
A takhle se to chová

(reakce na) Zapojení alternátoru ČZ 175

4.7.2014 v 19:16 | Nahoru | #9
MimoCZ> Sice součástí relé je i proudoví omezovač ale dle videa to nebude tvůj hlavní problém(pokud tam máš opravdu jen 4V)

Zapojení alternátoru ČZ 175

7.7.2014 v 21:53 | Nahoru | #10
Tak jsem přes víkend dolil a nabil baterii. Dávala nějakých 6.3V. Po zamontování motorka nastartovala a šla krásně do otáček. Po připojení měřáku bylo na baterce cca 5.8V a i při vysokých otáčkách tam nebylo víc. Kontrolka dobíjení stále svítí, poblikává resp. pouze při volnoběhu občas zhasla. Takže nedostatek energie a ještě zjistit proč. Zdali je v háji dynamo nebo regulátor

Zapojení alternátoru ČZ 175

20.7.2014 v 14:39 | Nahoru | #11
Problém vyřešen. Příčinou byl vadný regulátor. Kamarád mi donesl starý, funkční z jiné motorky. Původní měl 50W a tenhle má 75W, takže jsem ze statoru odpojil regulační odpor. Při zapnutých světlech a max. otáčkách jsem na baterii naměřil 6,5V (prý by to mělo být 7,2V.
Při jízdě jsem zkusil odpojit baterii a motorka běžela dál. Považuji to za dostatečný test a problém dávám do krabice "vyřešeno".
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 Dnes v 07:51 cmiral
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin


TOPlist