bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K 1300 R, K 1300 S - brzdy
Dobré zprávy ve spolek. Dotaz na majitele káček. Řešil jste někdo nějakým způsobem brzdy? Že není káčko mašina na okruh je mi celkem jasné a proto mě neudiví, že v půlce třetího kola už ani nezpomaluje, ale v normálním provozu mě to trošku štve. Jezdím hodně ve dvou a celkem svižně a už mockrát se mi stalo, že jsem musel ubrat jen proto, protože jsem domačkával brzdu až k řidítkům a nic...Takže prosím o radu. Doporučíte nějaké destičky? Kapalinu? Komplet brzdy? Srát na to a doufat, že nějak zastavím?




Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 14:41 | Nahoru | #1
A máš vyměněnou brzdovku? BMW dělalo svolávačku, protože původní originál brzdovka pěnila

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 14:46 | Nahoru | #2

seikos píše: A máš vyměněnou brzdovku? BMW dělalo svolávačku, protože původní originál brzdovka pěnila



Mám. A podle mě se vůbec nic nezměnilo...

K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 16:18 | Nahoru | #3
Já bych to asi neřešil max zkusit jinou směs destiček, ber to tak, že příště si můžeš koupit motorku od firmy kde dávají pořádné brzdy.

K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 16:52 | Nahoru | #4
to je docela pruser

zacal bych od nejednodussiho - brzdovku (chtel jsem napsat vymenit motorku) pak sel pres desky a s kotoucema toho moc nenadelas.

(reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 17:09 | Nahoru | #5

Horten píše: Mám. A podle mě se vůbec nic nezměnilo...



A co koupit chlazené brzdové destičky?



A nebo by se měly dát koupit vkládací chladiče mezi desky a pístek

1 reakcí na tento příspěvek K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 17:22 | Nahoru | #6
Ehm, ke Káčku mě sem tam moje druhé "nedvouválcové a méněcestovatelské" já poňouká... Že to na rozmlsávající spojení Brembo/KTM mít nebude mi bylo jasné, ale že by to byla až taková tragédie, to by mě nenapadlo...
Mno, pokud pouze vadnou, tak změna směsi na deskách může pomoct, ale pokud se páčka i propadává dál a dál, tak jedinou cestu vidím v brzdovce a výměně hadic. Ale i tak s nezaručeným úspěchem

K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 17:27 | Nahoru | #7
moc váhy a moc výkonu... prostě nadopovanej humunkulus ...tím samože nemyslím tebe ...
Ty "chladiče" vypadaj zajímavě.
Má to opletený hadice? A nebrzdí to kvůli tomu, že jsou brzdy utavený a rudý, nebo prostě díky zvýšený teplotě natlakuješ gumový hadice o 2mm na průměru ? Když jsou brzdy "čerstvý" tak brzděj dobře ? Nemáš pobryndaný destičky ?

Kup už si zase pořádnou italskou mašinu co umí bezva brzdit a občas se posere ... nikdy bych nevěřil, že u toho Káčka zůstaneš ...

K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 18:04 | Nahoru | #8
Stejný problém jsem měl s Busou a s GSX-R. U Busy to vyřešila výměna za jiný brzdy. U GiXeRa výrazně (ale ne úplně) pomohla výměna brzdové pumpy a kapaliny, což je podstatně menší investice než prvně jmenovaná úprava. Pokud chceš brzdovku, která za něco stojí a neuvaříš jí hnedka jak podruhý za sebou zabrzdíš z 250 km/h pod kilo, tak doporučuju Motul RBF600. Věř nebo ne, ale co se vadnutí brzd a změknutí páčky týká, tahle banální investice hodně pomůže.

Já funkci brzdovky testuju na jednom místě kousek od baráku - sjezd k benzince z kopce rychlostí cca 240 km/h, prudký brzdy, zastavení, natankování. Po natankování (což zabere cca 3-5 minut) většinou došlo k totálnímu změnkutí páčky - promáčknutí až k řídítku. Teprve až RBF600 prošla touto zkouškou ohněm a to u vícero motorek, kde jsem jí používal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 18:12 | Nahoru | #9

Pete-Biggy píše: Ehm, ke Káčku mě sem tam moje druhé "nedvouválcové a méněcestovatelské" já poňouká... Že to na rozmlsávající spojení Brembo/KTM mít nebude mi bylo jasné, ale že by to byla až taková tragédie, to by mě nenapadlo...
Mno, pokud pouze vadnou, tak změna směsi na deskách může pomoct, ale pokud se páčka i propadává dál a dál, tak jedinou cestu vidím v brzdovce a výměně hadic. Ale i tak s nezaručeným úspěchem


Bud v klidu báwo má taky brzdy od bremba.

Naposledy editováno 19.08.2013 18:13:09

(reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 18:14 | Nahoru | #10

TOLI. píše: Bud v klidu báwo má taky brzdy od bremba.



Ale už né váhu ...

EDIT: a i z toho obrázku co dával Horten je vidět, že tohle pořádný brzdiče prostě nejsou.

Naposledy editováno 19.08.2013 18:15:35

(reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 20:17 | Nahoru | #11

seikos píše: A máš vyměněnou brzdovku? BMW dělalo svolávačku, protože původní originál brzdovka pěnila


myslím, že neměnili jenom brzdovku, ale vkládali do expanzní nádržky nějakou houbičku, aby to tam kvůli vibracím nepěnilo.

Jinak mě se na R12S osvědčily i na okruhu Bendix MF 296. Brzdí úžasně celých 20 minut ... i když mnohem lehčí motorku.

K 1300 R, K 1300 S - brzdy

19.8.2013 v 21:05 | Nahoru | #12
já mám k 1200r,jezdím svižně dost,taky ve dvou a měknutí nějak výrazně nepozoruju.

zvláštní.
tušíš co tam máš za desky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 07:43 | Nahoru | #13
TOLI.> Mno, ono jsou Bremba a Bremba. A ono taky dost záleží, jak je to jako komplet sladěné. Navíc třmeny nejsou všechno, a stejné brzdiče na moto A a moto B neznamená, že výsledek je stejný
Ale stejně, že by to byla na Káčku taková fraška, to se mi nechce věřit...

K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 09:09 | Nahoru | #14
Díky všem za rady. Nový brzdiče samozřejmě dávat nebudu, to je nesmysl. Vyzkouším tu kapalinu a uvidím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 09:12 | Nahoru | #15

Pete-Biggy píše: TOLI.> Mno, ono jsou Bremba a Bremba. A ono taky dost záleží, jak je to jako komplet sladěné. Navíc třmeny nejsou všechno, a stejné brzdiče na moto A a moto B neznamená, že výsledek je stejný
Ale stejně, že by to byla na Káčku taková fraška, to se mi nechce věřit...



Tak vyloženě fraška to není. Hodně záleží na tom, jak jedeš. Ona ta motorka umí jet fakt hrozně rychle, ale je to těžká mrcha. Pokud opakovaně brzdíš ze 180-200 na 50, tak ty brzdy prostě uděláš. Třeba Gross dolů dám tak tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 09:44 | Nahoru | #16

Horten píše: Tak vyloženě fraška to není. Hodně záleží na tom, jak jedeš. Ona ta motorka umí jet fakt hrozně rychle, ale je to těžká mrcha. Pokud opakovaně brzdíš ze 180-200 na 50, tak ty brzdy prostě uděláš. Třeba Gross dolů dám tak tak...





Ale stejně by mě zajímaly zkušenosti jiných majitelů. V nějakém testu jsem zmínku o vadnutí zaregistroval, ale třeba kámoš o podobném problému u 12ky vůbec nemluví. Je mi jasné, že to je strašně moc o stylu jízdy, ale aby mi šla páčka až na doraz a já brzdil i očima, na to bych neměl. Vyměň kapalinu, pro klidné svědomí možná i ty desky a uvidíš. Každopádně přeju, ať to vychytáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 09:50 | Nahoru | #17

Pete-Biggy píše:

Ale stejně by mě zajímaly zkušenosti jiných majitelů. V nějakém testu jsem zmínku o vadnutí zaregistroval, ale třeba kámoš o podobném problému u 12ky vůbec nemluví. Je mi jasné, že to je strašně moc o stylu jízdy, ale aby mi šla páčka až na doraz a já brzdil i očima, na to bych neměl. Vyměň kapalinu, pro klidné svědomí možná i ty desky a uvidíš. Každopádně přeju, ať to vychytáš



Já už jsem se i začal podezřívat z toho, že to není motorkou, ale že jsem prostě debil Známej má K1300S a taky v pohodě. Ale je fakt, že jezdí za 6 litrů a zadní guma mu vydrží 8t.....

1 reakcí na tento příspěvek K 1300 R, K 1300 S - brzdy

Skvělá odpověď, děkuji! 20.8.2013 v 10:16 | Nahoru | #18
..jaky mas hadice a jak stary jsou? Ty originalni gumove doporucuje samo BMW menit cca po 2 letech... Pokud uz mas zanovni pancerky, tak jedine lepsi brzdovku...

(reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 10:20 | Nahoru | #19
Horten> Tož určitě, máš úplně jiný styl jízdy, ale stejně...to, že brzdy svým stylem jsi schopný trošku zahnat do kouta bych ještě bral. Ale kurde jak se může stát, že ti jde páčka až na doraz a ty pak brzdíš i očima a strachuješ se, aby ses do další zatáčky vlezl. To mi příjde jako nepřijatelné Buď na své moto máš prostě zanedbanou údržbu a nemáš to v cajku a jestli nee, tak to je teda slušně řečeno polítováníhodné. U takovéhle motorky je přeci dost velký předpoklad, že nějaký ten majitel jezdí fakt echt zostra a na brzdy prostě musí být spoleh. Toť můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 11:04 | Nahoru | #20

Bubak-z-Nemecka píše: ..jaky mas hadice a jak stary jsou? Ty originalni gumove doporucuje samo BMW menit cca po 2 letech... Pokud uz mas zanovni pancerky, tak jedine lepsi brzdovku...



Tak to je pro mě novinka, hadice má origo, tzn. Tři roky starý...Díky za info

K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 11:14 | Nahoru | #21
menit preventivne brzdove hadice? to jsem jeste neslysel

3 reakcí na tento příspěvek K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 11:50 | Nahoru | #22
Teda nevím... trochu mě tohle téma straší. K 1300R chci jako další "level" po FZS 1000... a ta brzdí opravdu dobře

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 12:03 | Nahoru | #23

Lucas87 píše: Teda nevím... trochu mě tohle téma straší. K 1300R chci jako další "level" po FZS 1000... a ta brzdí opravdu dobře



To nejsem schopnej porovnat. Na druhou stranu fakt nejezdím úplně standardně...Když se nad tím zamyslím, tak na káčku jezdím ve dvou a nakufrovanej rychleji, než jsem jezdil sám na Tuonu

(reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 12:10 | Nahoru | #24

Lucas87 píše: Teda nevím... trochu mě tohle téma straší. K 1300R chci jako další "level" po FZS 1000... a ta brzdí opravdu dobře



K1200R brzdí o třídu líp jak Fazer. Předpokládám, že 13tka nebude horší než 12tka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 12:15 | Nahoru | #25
Horten> Mám esko a myslím ,že málo co brzdí tak dobře budeš tam mít nějakou chybičku

(reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 12:21 | Nahoru | #26
on ale Horten opravdu jezdí trochu mimo. Fakt. S mým S4RS jsem ho raději všude ani nestíhal...takže pocity stranou ... ten kdo s tím baworem jezdí za 6l/100km tu nemůže fakt říct nic, co by mu bylo k užitku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 12:43 | Nahoru | #27

KubaLC8 píše: menit preventivne brzdove hadice? to jsem jeste neslysel


Proč ne? Yamaha to doporučuje taky, mrkni do manuálu.

Lucas87 píše: Teda nevím... trochu mě tohle téma straší. K 1300R chci jako další "level" po FZS 1000... a ta brzdí opravdu dobře


Ale prd, velebnosti, stačí ji prohnat v zatáčkách a předek tuhne taky slušně. Je teda fakt, že k řídítku páčku nepromáčknu, ale už to není na brždění dvěma prsty, protože to už je pak posilovna a ne brždění

1 reakcí na tento příspěvek K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 13:59 | Nahoru | #28
Vypadam na to ze bych mel yamahu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 14:34 | Nahoru | #29
Krovak> Neříkám, že netuhne. Ale nenastala situace, kterou píše Horten. Já porovnával svoje brzdy s Z750, kde je to opravdu bída

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1300 R, K 1300 S - brzdy

20.8.2013 v 14:39 | Nahoru | #30
Lucas87> a teď si představ, že by jsi se svezl na motorce co opravdu brzdí ...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW K1300R - tecie zadny tlmic BMW K 1300 R yurij 3 17.3.2024 v 15:13 yurij
Zvýšení řídítek na BMW K1300R BMW K 1300 R stenlej 9 15.10.2023 v 18:01 Maximax68
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... wimi 71 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice
Voda v zadním světle BMW K 1300 R mmks 9 14.7.2023 v 14:56 mmks
BMW K1300R rezonance v motoru BMW K 1300 R garis66 7 4.7.2023 v 13:14 Luky954


TOPlist