globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 748
8.8.2013 v 10:56
Zdravím.

Sice jsem s HM spokojenej, ale chybí mi ten sportovní posez a tak hledám sportovní mašinu..
Tu a tam se svést a párkrát v roce na okruh. Nechci za to vytopit baťoh, tak
hledám ve starších modelech a pokud Ducati, tak jedině 916 řadu..
Zajímalo by mě, jestli ta mašina odvede svou práci na okruhu dobře a nebo
raději něco jiného?
Oproti gixxeru 748 asi moc nepojede, ale o tom mi nejde. Chci si tu jízdu
užít a ne se honit za sekundama..
Nebo raději 749, co se týče techniky, tak asi bude už jinde, ale ten design nic moc..
Chci jedině tuhle:




Anketa: 748?
Ano
74%
34
Ne
7%
3
Ses posral, ne?
20%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

8.8.2013 v 21:25 | Nahoru | #31
Petta> Tohle je stará fotka v origo stavu. Bílé monoposto jsme si musel taky pořídit, bez něj to není ono.
Já si na podvozek rozhodně stěžovat nemůžu, mým potřebám vyhovuje bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

8.8.2013 v 21:27 | Nahoru | #32
ludanek> Kolik má koní ta tvoje 1098? Jsi s tím spokojenej? Něco napiš o tý mašině..

(reakce na) Ducati 748

8.8.2013 v 21:29 | Nahoru | #33
pokor> Tak se trochu o tý mašině rozpovídej a nahoď ještě nějaký fotky, rád bych viděl víc..
Ty jí používáš kde? Kolik nalítáš atd...

Ducati 748

8.8.2013 v 22:21 | Nahoru | #34
Najedu s ní do 5000 za sezonu. Používám jí hlavně na silnici a jednou dvakrát do měsíce jí jezdim provětrat do Mýta na "okruh". Abych případně nerozmlátil kapoty zrcátka a světa, tak jsem si pořídil lamináty. A od té doby se s ní cítím na trati o dost bezpečněji. Na kochačku to moc není, je nepohodlná, láme zápěstí, topí pod zadek a na nohu, má malej rejd, žere olej, nebrzdí zadní brzdou, ale je boží, krásná a když za to trochu vemu a jen se nevezu tak funguje jak má. Servis mi vychází jednou za 2 roky. Tyhle motory trpí na vydírání vahadel, což se musí při servisu hlídat a včas vyměnit. Výměna za repasovaný je prý 500 za kus, ale zatim jsem to nemusel řešit. Jediný problém, který jsem za 3 roky řešil bylo nesvítící světlo vinou oxidace konektoru.

Ducati 748

8.8.2013 v 22:22 | Nahoru | #35









1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

8.8.2013 v 22:59 | Nahoru | #36

Petta píše: ludanek> Kolik má koní ta tvoje 1098? Jsi s tím spokojenej? Něco napiš o tý mašině..



Spokojenej jsem maximálně!! Dřív jsem jezdil čtyři roky na VTR SP-2, potom R1 07 a loni se zase vrátil na V2
Mě ten dvouválec prostě baví víc, je s ním větší sranda.. Koní tam snad je všech 160, najeto mám necelou devítku a náramně si každou jízdu užívám! Jezdit jen tak z bodu A do bodu B na ní nejde, není to žádná Honda. Ale na dobrý silnici kterou znám a můžu tam přitlačit, tam je prostě nejlepší!!! Tahat kolena po zemi není ani pro standardní podvozek Showa žádnej problém. Pro letošní rok jsem si koupil koncovky Akrapovič. Zvuk je opravdu masakrální a zpracování bezkonkurenční Taky jsem otevřel spojku a vyměnil přítlačnej talíř, pružiny a mističky. Je teda nepohodlná jako prase, topí pod zadek, ale nevyměnil bych jí ani za nic...jenom za 1098R




Ducati 748

8.8.2013 v 23:01 | Nahoru | #37
Já počítám i s menším nájezdem.. Tak to asi nebude tak hrozný s tou spolehlivostí. Snad se ty vahadla nebudou muset měnit často..
Akorát tedy ta zadní brzda. Jsem zvyklej jí používat. Zkoušel jsi ji zprovoznit nebo je to zbytečný a po opravě zase za chvíli nebrzdí?

Ducati 748

8.8.2013 v 23:11 | Nahoru | #38
Brzda se pořád zavzdušňuje, asi to bude podobnej problém jako u RSV, že se od motoru přehřívá pístek. Spolehlivost záleží na tom, jak se o daný kousek starali předchozí majitelé. Hlavně nezapomínat dolívat olej a je to bez problémů. Mechanik má 916 se 70tis, která půl života strávila na okruhu a neříkal, že by se moc sypala.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748

8.8.2013 v 23:20 | Nahoru | #39
On ten houba zas tolik nekecal. Rozdil mezi 748 a 749 je. Jak píše Pokor, vahadla (stejně jako u 916tek) stačilo jezdit s většíma vůlema a mohl se dělat tvrdokov (a to byla ta levnější varianta) ...
Na "každodenní" blbnutí bych si taky 748mu nekoupil, to už je tak na nedělní ježdění (možná přeháním) ...ale na 5tkm ročně bych už dnes hledat buď 749, nebo se poohlídnul po dvouventilovým 900SS. Krom toho, zachovalou 748mu v dobrým stavu a za dobrý peníze... to už bude fakt docela umění najít... hlavně ten servis jak byl dělanej, od toho se to všechno bude dál odvíjet.

Ducati 748

8.8.2013 v 23:22 | Nahoru | #40
A nevíš, jak je na tom 996? Jestli má taky nějaký nemoci, jako ty vahadla? Předpokládám, že zadní brzda taky nebude fungovat?

(reakce na) Ducati 748

8.8.2013 v 23:28 | Nahoru | #41
t_freedom> problém je, že já ten design 749 nezkousnu.. prostě se mi nelíbí. mně nevadí drahej servis, ale chci, aby mašina fungovala. za 5 let se suzuki jsem neměl jedinej problém, ale to nelze srovnávat.
co třeba narvat do 748 motor z 749 nebo jiný novější? technicky asi nebude problém, když jsem viděl 996 s motorem 1098/1198..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748

8.8.2013 v 23:46 | Nahoru | #42
Neviděl bych to zas tak černě. Můj drahoušek má na budíku už 50tis a žádný problémy nepozoruju. Výměna motoru nebude asi taková sranda. Předpokládám, že by se musela vyměnit i komplet elektrika.

edit: Souhlasim s Fredomem, že bude problém sehnat pěknej kousek jakýkoliv 748 natož týhle docela raritní barevný kombinace.

Naposledy editováno 08.08.2013 23:52:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

8.8.2013 v 23:51 | Nahoru | #43
pokor> Já si taky myslím, když nekoupím vraždu, že když to hodím k panu Mrkývkovi, ať udělá komplet servis, tak bude sloužit dobře.. Kolem 4 000 Euro jsem v DE viděl slušný kusy do 20 tis. najeto se serviskou, i když se na to spoléhat taky nemůžu..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748

8.8.2013 v 23:57 | Nahoru | #44
Já bych se toho tak nebál, pokud to máš navíc jako druhou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 00:00 | Nahoru | #45
Petta> ...748 do 20tkm? ...kusy? jako množný číslo?
Chtěl si po Gixeru Ducati, koupíš HMko...a po pár měsících nemůžeš bejt bez 748my...a 749 nezkousneš... nějak tomu všemu nerozumím...
Nevím jestli ses na něčem podobným vůbec svezl(nějakej uhrkanej dvouválcovej, čtyřevntilovej nízkozdvih)...ale je to o dost rozdílný než 1100ccm HM motor...

(reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 00:01 | Nahoru | #46

pokor píše: Já bych se toho tak nebál, pokud to máš navíc jako druhou motorku.



...aha, jako druhou motorku...tak to už dává krapet větší smysl...

Ducati 748

9.8.2013 v 00:20 | Nahoru | #47
Nemůžu být bez toho sportovní posedu.. Takže hledám něco, na čem bych se vyblbnul na okruhu.
A k 749, taky by sis nekoupil mašinu, která se ti nelíbí, ne?
S HM jsem spokojenej, na český silnice a ve dvou mi to vyhovuje. Toho si určitě nechám..

Chci sportovní mašinu, na který se občas svezu sám a tu a tam na okruh.
A ani nepotřebuju, aby lítala 300. Takže výkon 748 mi bude stačit..

Doufám, že už jsi mi trochu porozuměl..

Ne, ještě jsem na tom nejel, ale ve vyšších to uhrkaný tolik nebude, ne?
Proto se tu ptám, abych zjistil, jestli to bude mašina pro mě..

Ducati 748

9.8.2013 v 00:48 | Nahoru | #48
S japonskou konkurencí mám zkušenost pouze z R6. Proti ní je 748 děsně nepohodlná a tvrdá mrcha s docela odlišným posezem, skoro jako bych seděl(ležel) nataženej na dřevěný lavici.

Motor je dost tvrdej oproti dvouventilům a prej trochu i oproti novějším čtyřventilům, který jsou hodnější. Přechod do tahu při přidání plynu není moc hladký, což nemusí být na okruhu úplně ideální.

Ducati 748

9.8.2013 v 09:27 | Nahoru | #49
Já jel na dvou i čtyřventilech...je to docela podstatnej rozdíl. Ale zase v rozdílnosti je krása. Sám sobě si taky říkám, že až nebudu vědět co s prachama tak postupně nějak odstrojím SS900, ořežu a vymazlím na roadstera ...
Čtyřventily jsou na spodu nevyvážený, krátkej zdvih a lehká klika. Ale když se roztočej zastaví je až 10t rpm. Jasně, že maj prudčí reakci na plyn a jsou v přechodu 0 - 1 trochu cukavější (U mě konkrétně se to dost zlepšilo po přemapovaní a odstavení katíku, zejména na spodu) ...
Jen fakt budeš muset dost intenzivně a opatrně hledat, abys našel hezkej kousek ve slušným stavu ... pak už jen piplat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 10:09 | Nahoru | #50

Petta píše: freddy32> ne ne, není to senna.. ta je trošku cenově jinde.. je to obyč. esko ve stříbrný barvě.. viz. foto v prvním příspěvku..
998 určitě ne, ty jsou ještě vysoko, 996 jsem taky uvažoval.. ale líbí se mi, jak 748 točí 11500 otáček. ve dvouválu to musí být mazec.

postni nějaký fotky..



Mně litr točí přes 11000..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 10:21 | Nahoru | #51
Pajinex> ..ale ty to asi nebudeš mít tak úplně originál sérivku, což ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 11:22 | Nahoru | #52

t_freedom píše: Pajinex> ..ale ty to asi nebudeš mít tak úplně originál sérivku, což ?


Toliko SPS motore plus T50mm a jednotka. Jiné úpravy netřeba. Ale na silnici se líp svezeš se základem (osobní zkušenost), tenhle je do 5t dost dýchavičný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 11:32 | Nahoru | #53
.

mm-art-airbrush píše: To jsem někde konkrétně napsal?


ne, nenapsal, máš pravdu
Freedom: díky, že ses mě skoro zastal
Jinak zakladatel ať si trochu připlatí a koupí 998ku, je to mnohem jednodušší než cpát 749 motor do 748ky...
a už končím, nebo zase budu za nepřítele ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 11:52 | Nahoru | #54
Dr.Houba> ...ale jen skoro

no taky mě napadla 998, ale koukal si v poslední době na inzeráty nějaký pěkný ? ufff, pod 150tCZK jsou podle mě jen střepy( a nebo ročníky 02-04 s 12000km )...a fakt pěknou seženeš tak od 170tCZK...a to je asi trochu nad jeho rozpočet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 11:54 | Nahoru | #55
Pajinex> myslím, že jsem ti to očumoval na D day v Mostě...(byls-li to ty)...máme vlastně stejný motory ...jenže ty máš origo 15/36 ...a já mám teď 14/43 (origo 15/42) ...což tu dýchavičnost dost podstatně mění

(reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 11:58 | Nahoru | #56
t_freedom> no brácha má např 748S s jasně doložitelnou historií a nemá ani 13tkm... za poslední 4 roky jsem na ní asi jel jen já a max tis. km, takže ono se dají najít kusy, které mají najeto opravdu hovno... Já hledal 998/998S a našel hezkou v Dánsku... :D
E: a za "hezkou" minimálně 8tis Euro, spíš k desíti... :)

Naposledy editováno 09.08.2013 12:01:10

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748

9.8.2013 v 12:00 | Nahoru | #57
No, tak ji tedy zkusím.. Přes zimu jí najdu a na jaře to vyzkouším..
998 je fakt nad můj rozpočet. Chci něco do kila a kdyby to bylo i se servisem,
tak úplně nejlepší..

Mně se tahle řada líbí už dlouho, ale jako první mašinu jsem to nechtěl..
Gixxer mě naučil celkem dost a teď je čas to zúročit..

(reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 12:11 | Nahoru | #58

ludanek píše: Spokojenej jsem maximálně!! Dřív jsem jezdil čtyři roky na VTR SP-2, potom R1 07 a loni se zase vrátil na V2
Mě ten dvouválec prostě baví víc, je s ním větší sranda.. Koní tam snad je všech 160, najeto mám necelou devítku a náramně si každou jízdu užívám! Jezdit jen tak z bodu A do bodu B na ní nejde, není to žádná Honda. Ale na dobrý silnici kterou znám a můžu tam přitlačit, tam je prostě nejlepší!!! Tahat kolena po zemi není ani pro standardní podvozek Showa žádnej problém. Pro letošní rok jsem si koupil koncovky Akrapovič. Zvuk je opravdu masakrální a zpracování bezkonkurenční Taky jsem otevřel spojku a vyměnil přítlačnej talíř, pružiny a mističky. Je teda nepohodlná jako prase, topí pod zadek, ale nevyměnil bych jí ani za nic...jenom za 1098R






Dík. Tak to je slušný.. Mašina nádherná, hned bych se svezl. A nějaký problémy byly?
Taky jsem čuchnul k 2V a sedí mi to.. Jako mohl jsem jí mít, ale jako jedinou mašinu
a to nejde. Zajet někam dál a ve dvou, to na sportovní mašině nešlo..
Gixxer není bůhvíjak nepohodlnej a stejně to bylo peklo.. Ty mašiny fungujou až od 150 kmh
a to prostě nešlo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 12:25 | Nahoru | #59

Petta píše:
Mně se tahle řada líbí už dlouho, ale jako první mašinu jsem to nechtěl..
Gixxer mě naučil celkem dost a teď je čas to zúročit..



tak na to zapomeň, kááámo... to si jen myslíš... ty zkušenosti z japonskýho otáčkovýho čtyřválu jsou ti dost k prdu...počkej až před zatáčkou na dvojku zavřeš plyn

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748

9.8.2013 v 12:40 | Nahoru | #60
t_freedom> Nestraš to 748 nedělá. To spíš když si před zatáčkou podřadí na dvojku a nevrkne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 motokuba 6 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 DN 52 6.11.2020 v 18:38 Figi25
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 motosnv2 22 26.5.2019 v 23:39 xstep26
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist