Sice jsem s HM spokojenej, ale chybí mi ten sportovní posez a tak hledám sportovní mašinu..
Tu a tam se svést a párkrát v roce na okruh. Nechci za to vytopit baťoh, tak
hledám ve starších modelech a pokud Ducati, tak jedině 916 řadu..
Zajímalo by mě, jestli ta mašina odvede svou práci na okruhu dobře a nebo
raději něco jiného?
Oproti gixxeru 748 asi moc nepojede, ale o tom mi nejde. Chci si tu jízdu
užít a ne se honit za sekundama..
Nebo raději 749, co se týče techniky, tak asi bude už jinde, ale ten design nic moc..
Chci jedině tuhle:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
Já si na podvozek rozhodně stěžovat nemůžu, mým potřebám vyhovuje bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
Petta píše: ludanek> Kolik má koní ta tvoje 1098? Jsi s tím spokojenej? Něco napiš o tý mašině..
Spokojenej jsem maximálně!! Dřív jsem jezdil čtyři roky na VTR SP-2, potom R1 07 a loni se zase vrátil na V2
Mě ten dvouválec prostě baví víc, je s ním větší sranda.. Koní tam snad je všech 160, najeto mám necelou devítku a náramně si každou jízdu užívám! Jezdit jen tak z bodu A do bodu B na ní nejde, není to žádná Honda. Ale na dobrý silnici kterou znám a můžu tam přitlačit, tam je prostě nejlepší!!! Tahat kolena po zemi není ani pro standardní podvozek Showa žádnej problém. Pro letošní rok jsem si koupil koncovky Akrapovič. Zvuk je opravdu masakrální a zpracování bezkonkurenční Taky jsem otevřel spojku a vyměnil přítlačnej talíř, pružiny a mističky. Je teda nepohodlná jako prase, topí pod zadek, ale nevyměnil bych jí ani za nic...jenom za 1098R
Akorát tedy ta zadní brzda. Jsem zvyklej jí používat. Zkoušel jsi ji zprovoznit nebo je to zbytečný a po opravě zase za chvíli nebrzdí?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748
Na "každodenní" blbnutí bych si taky 748mu nekoupil, to už je tak na nedělní ježdění (možná přeháním) ...ale na 5tkm ročně bych už dnes hledat buď 749, nebo se poohlídnul po dvouventilovým 900SS. Krom toho, zachovalou 748mu v dobrým stavu a za dobrý peníze... to už bude fakt docela umění najít... hlavně ten servis jak byl dělanej, od toho se to všechno bude dál odvíjet.
co třeba narvat do 748 motor z 749 nebo jiný novější? technicky asi nebude problém, když jsem viděl 996 s motorem 1098/1198..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748
edit: Souhlasim s Fredomem, že bude problém sehnat pěknej kousek jakýkoliv 748 natož týhle docela raritní barevný kombinace.
Naposledy editováno 08.08.2013 23:52:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
Chtěl si po Gixeru Ducati, koupíš HMko...a po pár měsících nemůžeš bejt bez 748my...a 749 nezkousneš... nějak tomu všemu nerozumím...
Nevím jestli ses na něčem podobným vůbec svezl(nějakej uhrkanej dvouválcovej, čtyřevntilovej nízkozdvih)...ale je to o dost rozdílný než 1100ccm HM motor...
A k 749, taky by sis nekoupil mašinu, která se ti nelíbí, ne?
S HM jsem spokojenej, na český silnice a ve dvou mi to vyhovuje. Toho si určitě nechám..
Chci sportovní mašinu, na který se občas svezu sám a tu a tam na okruh.
A ani nepotřebuju, aby lítala 300. Takže výkon 748 mi bude stačit..
Doufám, že už jsi mi trochu porozuměl..
Ne, ještě jsem na tom nejel, ale ve vyšších to uhrkaný tolik nebude, ne?
Proto se tu ptám, abych zjistil, jestli to bude mašina pro mě..
Motor je dost tvrdej oproti dvouventilům a prej trochu i oproti novějším čtyřventilům, který jsou hodnější. Přechod do tahu při přidání plynu není moc hladký, což nemusí být na okruhu úplně ideální.
Čtyřventily jsou na spodu nevyvážený, krátkej zdvih a lehká klika. Ale když se roztočej zastaví je až 10t rpm. Jasně, že maj prudčí reakci na plyn a jsou v přechodu 0 - 1 trochu cukavější (U mě konkrétně se to dost zlepšilo po přemapovaní a odstavení katíku, zejména na spodu) ...
Jen fakt budeš muset dost intenzivně a opatrně hledat, abys našel hezkej kousek ve slušným stavu ... pak už jen piplat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
Petta píše: freddy32> ne ne, není to senna.. ta je trošku cenově jinde.. je to obyč. esko ve stříbrný barvě.. viz. foto v prvním příspěvku..
998 určitě ne, ty jsou ještě vysoko, 996 jsem taky uvažoval.. ale líbí se mi, jak 748 točí 11500 otáček. ve dvouválu to musí být mazec.
postni nějaký fotky..
Mně litr točí přes 11000..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
t_freedom píše: Pajinex> ..ale ty to asi nebudeš mít tak úplně originál sérivku, což ?
Toliko SPS motore plus T50mm a jednotka. Jiné úpravy netřeba. Ale na silnici se líp svezeš se základem (osobní zkušenost), tenhle je do 5t dost dýchavičný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
mm-art-airbrush píše: To jsem někde konkrétně napsal?
ne, nenapsal, máš pravdu
Freedom: díky, že ses mě skoro zastal
Jinak zakladatel ať si trochu připlatí a koupí 998ku, je to mnohem jednodušší než cpát 749 motor do 748ky...
a už končím, nebo zase budu za nepřítele ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
no taky mě napadla 998, ale koukal si v poslední době na inzeráty nějaký pěkný ? ufff, pod 150tCZK jsou podle mě jen střepy( a nebo ročníky 02-04 s 12000km )...a fakt pěknou seženeš tak od 170tCZK...a to je asi trochu nad jeho rozpočet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
E: a za "hezkou" minimálně 8tis Euro, spíš k desíti... :)
Naposledy editováno 09.08.2013 12:01:10
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748
998 je fakt nad můj rozpočet. Chci něco do kila a kdyby to bylo i se servisem,
tak úplně nejlepší..
Mně se tahle řada líbí už dlouho, ale jako první mašinu jsem to nechtěl..
Gixxer mě naučil celkem dost a teď je čas to zúročit..
ludanek píše: Spokojenej jsem maximálně!! Dřív jsem jezdil čtyři roky na VTR SP-2, potom R1 07 a loni se zase vrátil na V2
Mě ten dvouválec prostě baví víc, je s ním větší sranda.. Koní tam snad je všech 160, najeto mám necelou devítku a náramně si každou jízdu užívám! Jezdit jen tak z bodu A do bodu B na ní nejde, není to žádná Honda. Ale na dobrý silnici kterou znám a můžu tam přitlačit, tam je prostě nejlepší!!! Tahat kolena po zemi není ani pro standardní podvozek Showa žádnej problém. Pro letošní rok jsem si koupil koncovky Akrapovič. Zvuk je opravdu masakrální a zpracování bezkonkurenční Taky jsem otevřel spojku a vyměnil přítlačnej talíř, pružiny a mističky. Je teda nepohodlná jako prase, topí pod zadek, ale nevyměnil bych jí ani za nic...jenom za 1098R
Dík. Tak to je slušný.. Mašina nádherná, hned bych se svezl. A nějaký problémy byly?
Taky jsem čuchnul k 2V a sedí mi to.. Jako mohl jsem jí mít, ale jako jedinou mašinu
a to nejde. Zajet někam dál a ve dvou, to na sportovní mašině nešlo..
Gixxer není bůhvíjak nepohodlnej a stejně to bylo peklo.. Ty mašiny fungujou až od 150 kmh
a to prostě nešlo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
Petta píše:
Mně se tahle řada líbí už dlouho, ale jako první mašinu jsem to nechtěl..
Gixxer mě naučil celkem dost a teď je čas to zúročit..
tak na to zapomeň, kááámo... to si jen myslíš... ty zkušenosti z japonskýho otáčkovýho čtyřválu jsou ti dost k prdu...počkej až před zatáčkou na dvojku zavřeš plyn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 | motokuba | 6 | 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX |
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 | DN | 52 | 6.11.2020 v 18:38 Figi25 |
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 | motosnv2 | 22 | 26.5.2019 v 23:39 xstep26 |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |