globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit 600 vs Bandit 1200
Zdar, do konce prázdnin bych si chtěl koupit nějakou větší motorku. Výběr skončil u Bandita Nevím ale, jestli jít do 600 nebo rovnou do 1200. Nejde o výkon nebo hmotnost, ten rozdíl tam není zas tak markantní a naježděno mám za těch 5 let taky celkem dost, takže se cítím i na to dvanáctikilo.

Spíš by mě zajímala praktická stránka věci. K dispozici mám 50 - 55 tisíc.
Taková cena je víceméně strop pro 600 a počáteční cena pro 1200, dívám se na modely kolem roku 2000. U toho 1200 spíš kolem 1998.

Co byste řekli že je lepší koupě? Jedna z dražších 600 nebo levnější 1200?

Konkrétně teď mi padla do oka tato: http://www.motoinze...sf-600-n-bandit.html
Anketa: Kterou?
GSF 600N
22%
15
GSF 1200N
78%
53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200

16.8.2013 v 19:55 | Nahoru | #1
Lihy> Angel GT je letošní novinka, tu si asi těžko mohl mít na Buellu, kterej máš od roku 2011(?). Jinak já měl na Bandasce jak sportovní, tak cestovní gumy a rozdíl je minimální. Stupačky jsem měl zbroušený až za indikátory, na výjezdech plný knedlík. Neklouzly nikdy. Proč obouvat lepidla na Bandita, když to není motorka, která je extrémně výkoná a díky nízkým stupačkám nemá ani extra velké náklony. Navíc ani s ní nejde jezdit nějaká velká kudla. Nemá na to podvozek. Ale jak si psal, ať si každý dává co chce. Jen doufám, že i na auto obouváš nějaké hodně lepivé sportovní gumy, abys měl vždy pocit bezpečí.

P.S.: Přečti si testy gum. Dneska jsou na tom cestovně-sportovní gumy stejně jako lepidla před pár lety.

Naposledy editováno 16.08.2013 19:57:48

(reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200

16.8.2013 v 21:21 | Nahoru | #2

Fidži_CZ píše: Jen doufám, že i na auto obouváš nějaké hodně lepivé sportovní gumy, abys měl vždy pocit bezpečí.

P.S.: Přečti si testy gum. Dneska jsou na tom cestovně-sportovní gumy stejně jako lepidla před pár lety.



Ale dyk já nepíšu že to bylo jen kvůli adhezi...prostě ty sportovní gumy maj jinej tvar a motorka je obratnější, ale na druhou stranu je nervóznější na rovinkách.
BTW. Stupačky sem pořešil přepákováním 3cm vejš 6cm vzad, podvozek byl celkem cajk, nejsem žádnej goliáš.

Testy už nečtu bo je to o ničem, každý motorce a každýmu člověku bude sedět něco jinýho. Osobně mě nejvíc seděly obyčejný jednosměsový "lepidla". Ty moderní gumy se divně sjížděj (dělaj hrany) a že by měly nějak zázračně vyšší dojezd, to se mi taky nezdá (na bulíku má zadek 4tisíce a jestli dá ještě 2 tak je to hodně), nehledě na to, že mě stejně ke konci životnosti serou protože sou debilně ojetý. Kraje zhoblovaný na placku, pak hrana jak kráva a pak zase placka. Asi mám divnej jízdní styl, ale u klasickejch gum se mi to nestávalo, měly maximálně placku na středu a zbytek byl zaoblenej bez hran, takže ke konci to chtělo sice víc přitlačit aby se naklopila, ale celej průběh náklonu byl plynulej.
PS. Nevim co to bylo za Angely, jestli ST nebo XY prostě to byla mrdka klouzavá (teť jezdim Conti Trail Attack což má bejt jakože enduro guma a oproti angelu je to luxus...až na to výše psaný debilní sjíždění, ale to mi zatim dělaly všechny jakože hájtech super multicompound sračky :( )
Proč bych řešil gumy na auto, to mám na přesuny z A do B. V autě jezdim na spotřebu 50,90,130...na blbnutí je motorka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 43 Včera v 19:09 lecomondo
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne


TOPlist