Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
Něco ke studiu: www.bikeland.org/board/viewthread.php
Naposledy editováno 30.08.2013 10:39:32
assassin píše: Rebel: trosku sem hledal a je to takhle, kawa od roku 2008 ma nakej vylepšenej closed loop režim, v určitejch režimech reguluje na stechiometrickou směs, takže origo o2 eliminator tohle proste nedokáže vyřešit. Řeší se to tak ze se tam nechaj oem lambdy a zapojí se do nich elektronicky udelatko - o2 optimizer od dynojetu, u tebe je problém ze do origo děr mas vloženou autotune lambdu, takže bys musel nechat navarit do výfuku další závit na lambdu a mít tam soucasné oem i autotune lambdu.
Něco ke studiu: www.bikeland.org/board/viewthread.php