Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
YOSH_BOY píše: zdar, tak jak to dopadlo? Četl jsem jen Tvuj problém a pak už to bylo na mě dlouhý, nějakou novou elektroniku mám na TL taky ale vím že to můžu doma rozbalit možná namontovat a pak to dál nechat na mojim inženýru na elektronku (assassin)a murkinovi protože jinak to nebude fachčit nikdy
Mno asi tak. Me to maka od zacatku "v pohode". Jen pro sichr to potrebuju odbornikem zkontrolovatJa mam problem s eliminatory lambda sonda. Po hodine + mi to hazelo chybu oem lambda sond. Eliminatory jsem tepelne odizoloval, jelikoz se mi zda, ze za to muze teplo od svodu / motoru. Prvni test dopadl dobre. Uvidim jak se to bude chovat dale