Chtěl bych něco co je spolehlivé, protože počítám s větším nájezdem kilometrů a hlavně s cestováním. Dále co nejmenší provozní náklady hlavně spotřeba a i kardan by se mi líbil, ale jsem ochoten ho oželet. Pohodlnost, protože budu jezdit hlavně s přítelkyní a bagáží. Výkon nebo alespoň velkých zátah odspodu, nepočítám s tím, že budu lítat 200, ale aby to do těch 160-ti táhlo jako bejk a potom ať je to klidně zdechlý. Rád bych taky upřednostnil jednoduchost stroje, aby se dalo lecos udělat doma v garáži jako rozvody, seřízení karbeců, atd... . Zároveň bych chtěl velkou dostupnost dílů za pěknou cenu. Maximálně si na motorku chci vymezit tak 80 000 ,-.
Mezi mé favority patří:
TDM 850/900 ... ale dost žerou olej
Suzuki VX 800 ... pěkná, kardan, ale motor podle všeho nespolehlivý ???
Kawasaki ZR-7 ... nevím proč si jí tolik lidí drží průměrně jen jednu sezonu ???
Honda Magna vf750c ... údajně problém s dílami
yamaha V-max 1200 ... za tu cenu u nás jsou dost vylágrovaný
Aprilia Caponord ... špatná dostupnost dílů
Dál nevim, možná ještě V-strom, Varadero...????
4 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku doporučujete
XJ-čko by nebylo špatný, ale není to už moc starý? Resp. to bude mít kvantum kilometrů. Kolik u toho vydrží motor? Jestli to měl někdo dva roky, najel na tom 10 000 km a řekne, že je nezničitelný, tak to nepovažuju za uspokojivou odpověď. U TDM je teda problém, že žere olej přes ventily, ovalita válců je OK?
Jinak mě ještě napadlo Varadero, Caponord, BMW 1100 GS a Africa twin. Možná by mě lákalo asi spíš cest. enduro z důvodu praktičnosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku doporučujete
E: nedá mi to a musim si dloubnout - to není JAWA abys to furt kuchal :)
Naposledy editováno 06.08.2013 14:08:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku doporučujete
A pokud se ti cena zdá neadekvátní, jsou tam samozřejmě další možnosti-blbě napsanej inzerát, hnusný fotky, špatně zařazená, neumístěná na dost webů, nic z toho by o tvý chytrosti nevypovídalo pěkně
Jak jsem koukal, popis je OK, fotky jsou jakžtakž. Holt ty kilemtry. Zdůrazni že ostatní jsou dost často stočené a že na přání zákazníka může mít i jinej nájezd
Naposledy editováno 06.08.2013 12:52:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku doporučujete
čydlo píše: Chlapy, neštvete mě už víc slevňovat nebudu
Dej ji za pade, a odvezu si ji jeste dneska I kdybych si ji mel jen vystavit v obyvaku
Dave81 píše: Frantass> jak tu zmiňuješ ty endura, ale i ty ostatní motorky (krom těch exotů) tak všechny vydržej hromadu km, jezdí jich po Čechách kvanta a majitelé ani netuší co ty motorky maj za sebou. A fungujou. Není to o najetých km, ale o stavu stroje - jakou mu předešlí majitelé dávali péči a jak s ním zacházeli. Když seženeš dobrej stav, tak se v ničem nebudeš muset vrtat, ani já, ani kluci co dobře znám se v motorkách nehrabou, dělaj jen běžnou údržbu (ca 1x ročně) a jinak prostě jezděj!!! Nehledej v tom vědu, jak jsem ti tu už psal - hlavně se zaměř na to vybrat slušnej kousek a neřeš, jestli na budíku má 25tkm, nebo 80 tkm! Ať jí někdo znalej okoukne a podle toho se rozhodni.
Ámen.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku doporučujete
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku doporučujete
pod 80 litrô
- spolehlivá? je tak jednoduchá že se na ní nemá co posrat
- cestování? pátek až nedľla jsem najel ve dvou s vľcama na týden pťes 900 kilometrô.
- provozní náklady? ať jedeš sám nebo jak já ve dvou s nabalenou motorkou 100-150 tak furt bere 7 na sto.
plus údržba nenáročná a nejsložitľjší je seťízení vôlí ventilô na tom ohv což je to samý co u favorita
- kardan? má
- rychlost a zátah? maximálka lehce nad 200, do 160 táhne jak lokomotiva na steroidech
olej nežere, na motoru a celkovľ motorce se nemá co pokazit, motorka nafurt, díly netťeba , já jsem svou koupil za 70
Guzzi V11 se mnľ pro tebe jeví jako ideální volba, akorát pro tebe asi klasický ne sportovní ťiditka, štít nad svľtlo aji když opravdu potťeba ze zkušenosti neni a originál nosič dozadu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku doporučujete
Jinak třinda byl dobrý stroj, motor venku za 10 minut, když se potřebuju otočit zvednu mašinu za prdel a prostě si jí na místě otočím, spotřeba a spolehlivost taky paráda. Ale smrdí, je ostuda to valit do kopce a ve dvou to jede jen z kopce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku doporučujete
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku doporučujete
MedWed píše: kurnik ta Brambora je hezka!!
Hlavně je krásnej ten popis , to přímo odporuje fyzikálním zákonům... hrozně silná a ohromná maximálka a při tom žere 4 litry , když spadne tak se jí nic nestane, žádný náklady na údržbu a při tom je to BMW...já to chcíííííííí
kawa...pavel píše: Hlavně je krásnej ten popis , to přímo odporuje fyzikálním zákonům... hrozně silná a ohromná maximálka a při tom žere 4 litry , když spadne tak se jí nic nestane, žádný náklady na údržbu a při tom je to BMW...já to chcíííííííí
z druhy strany... ja v tom popisu poznam i svou Baru... takze asi neni tak spatnej :D
Jinak s motorkou je to jako se ženskou. Některá je láska na první pohled(a stisknutí v náruči). K jiné se musíš "dopracovat".
Podobná otázka zní: Jakou holku by jste mi doporučovali.
OndraCB píše: Tahouna za ty prachy... a spolehlivýho... no dejme tomu něco takového?:
BMW K 1200 RS
Za tu dam ruku do ohne :), jinak svoji prave prodavam, pokud bys mel zajem...
Lukas
kawa...pavel píše: Hlavně je krásnej ten popis , to přímo odporuje fyzikálním zákonům... hrozně silná a ohromná maximálka a při tom žere 4 litry , když spadne tak se jí nic nestane, žádný náklady na údržbu a při tom je to BMW...já to chcíííííííí
Pro člověka co má kawu je to těžko pochopitelné ale je to tak. Najel jsem 50tis.km většinou s lidma na litrech a pokud nejeli přes 230 tak jsem se většinou v poho udržel a navíc ten krouťák při rozjezdu tam je, s laďákem byl 90 při 5800 a to je tam hned. Spotřeba se dostane na 4,5l a budeš tankovat jednou zatímco kamarád na litru už dvakrát a rychleji v provozu nejel. A když říkám že budeš točit plynem naplno a ta spotřeba taková nízká je, tak je to pravda howk Gumy nežere pač u tohohle řadového dvouválu je nárůst výkonu plynulý a nic o tom že je to hrozně silná moto s ohromnou maximálkou nepíši...nicméně er6 je proti tomu koloběžka
A ted o padání, byl jsme s tím několikrát v rygolu při malé rychlosti a máš slyšet ty řeči o tom že se to kuwa nedá rozbít fakt je to rozdíl oproti různým japonským plasťákům zejména ss, mám takovou zkušenost. Náklady na údržbu jsou zcela minimální, netřeba se bát toho že je to BMW, to jsme tím chtěl říct
Nechápu co je na tom všem tak zvláštního, ten inzerát je napsán tak polopaticky pro takové jako jsi ty, co to prostě neví.
memphis.unv píše:
pod 80 litrô
- spolehlivá? je tak jednoduchá že se na ní nemá co posrat
- cestování? pátek až nedľla jsem najel ve dvou s vľcama na týden pťes 900 kilometrô.
- provozní náklady? ať jedeš sám nebo jak já ve dvou s nabalenou motorkou 100-150 tak furt bere 7 na sto.
plus údržba nenáročná a nejsložitľjší je seťízení vôlí ventilô na tom ohv což je to samý co u favorita
- kardan? má
- rychlost a zátah? maximálka lehce nad 200, do 160 táhne jak lokomotiva na steroidech
olej nežere, na motoru a celkovľ motorce se nemá co pokazit, motorka nafurt, díly netťeba , já jsem svou koupil za 70
Guzzi V11 se mnľ pro tebe jeví jako ideální volba, akorát pro tebe asi klasický ne sportovní ťiditka, štít nad svľtlo aji když opravdu potťeba ze zkušenosti neni a originál nosič dozadu
Pěkná motorka, ale žere to jak tank....