Po několikaletém trendu prodávajících přesvědčovat lidi, že je auto/moto po lékařovi ročník 1928 (neprosto nepobírám proč by to mělo něco znamenat) tu byl trend nalhat lidem v inzerátech, že je na autě/moto všechno vyměněný (Jako prodám Oktávku 1.9TDI nové rozvody, tlumiče, poloosy, spojka, převodoka, motor, apod. sračky), aby se sem záhy na krátkou dobu vrátil opět trend "Auto/moto po dědečkoví ročník 1928". Naprostá novinka je ovšem "promlouvání do duše", kdy prodávající skrze inzerát promlouvá velmi úsměvným způsobem do duše potencionálním zájemcům, že je auto/moto v super stavu a že sice příznává třeba 50000km u šestiletý moto, ale že by mohla mít třeba 25000 a nikdo by nic nepoznal.
Po přečtení třeba
TOHOTO inzerátu jsem se už vážně málem pochcal smíchy.
To je opravdu potřeba vyzvacet do inzerátu takovýhle kokosárny, aby se něco prodalo?
E: písmenka
Naposledy editováno 02.08.2013 15:55:47