globalmoto_kveten





Téma: bárbí za volantem
 
2.8.2013 v 08:42
Včera večer jsem se odreagoval od učení a uklízení a vyrazil si třeskoletem na kafe do města. Historické centrum Tábora je pro auta docela nepraktické, spousta úzkých uliček, drobných křižovatek...

Jak jsem se pokoušel vyjet z města cestou domů, bylo předemnou fungl nový krásný Volvo. Projížděli jsme úsekem, který se zužoval na šířku auta, když proti Volvu vyjel starší manželský pár ve Fábii.
Situace začala eskalovat, totiž obě auta stály proti sobě a nic se nedělo asi tak po dvě minuty. Fábie couvat ani nemohla, čekalo by ji tak 75m a pak rovnou nepříjemná křižovatka se STOPkou. Volvo sice zařadilo zpátečku (světla), ale zůstávalo na místě. Nechal jsem moto u krajnice, vypnul motor a šel se k Volvu podívat. Nevím, zdali to bylo mnou, ale po víc jak 2 minutách začalo Volvo couvat tak těch 5m aby mohla Fábie projet (Volvo muselo couvat na 2x protože poprvé zapoměla řidička zatočit volantem a přibližovala se nebezpečně hradbám).
Po normální silnici Volvo "plavalo" zleva doprava docela drsnou sinusoidou. To už jsem se bál i předjet, ale risknul jsem to.

Ve Volvu seděl takovej milej blondatej zázrak a vedle nagelovanej Ken. Kena teda nechápu, už svou bývalou lásku jsem párkrát vyhodil od volantu, protože jsem měl strach o chodce a ostatní účastníky sil.provozu. Zajímalo by mě, kdo takovýmu trdlu dává řidičák. Nedavno sem zas potkal za sebou hustokrutýho cikána s hustokrutym Oplem, kterýmu se povedlo před křižovatkou zastavit sanitku s majákama.

Naposledy editováno 02.08.2013 08:44:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bárbí za volantem

2.8.2013 v 17:22 | Nahoru | #1

Creck píše: Boze vam v te Praze uz by vazne melo prestat chcat, jste z tech neustalych privalu vody vazne uplne mimo.

Najdi si crash testy a prestan uz tady porad hazet twingo, corsu apd...

Najdi si neco ve stejne cenove kategorii, snad i prazakovi musi byt jasne ze kdyz da za auto dve mega tak nebude ve stejne kvalite jako auto za ctvrt mega.

Bavime se tady snad o SUV VS normalni sedan. Najdi si dve podobna auta ve stejne cenove kategorii a pak mi rekni jestli SUV je bezpecnejsi.



Hele my se tu ale nebavíme o malých SUV typu tiguan, mám pocit ,že tu řešíme Q7, X5,GLK a podobný VELKÝ Suv vs zbytek výroby....je jasný ,že yeti vs octavia nebude markantní rozdíl, ale x5 vs octavia je už něco jinýho....Takže pokud nakouříš v x5 cokoli menšího a STARŠÍHO si ve výhodě pevností,lepšími deformačními zonami, hmotností, výškou,kinetickou energií, bezpečnostní výbavou....(airbagy, předpínače pásu, příprava brzd a auta na ostré brždění nebo přímo automatické brždění pokud zaspíš, automatické volání ZS (u luxusních aut ),
A to ještě věci jako automatický brzdění, držení v pruhu nebo upozornění při vyjetí, noční vidění, atd v octávce prostě nenajdeš a to sou věci který ti zvyšujou bezpečnost jako takovou...

Bmw x5 3.0D 2150kg
Bmw 5 3.0D 1785kg

Mercedes Gl 420cdi 2475 kg
Mercedes MLK 320cdi 2185
Mercedes E 350cdi 1735kg

Audi Q7 3.0D 2345kg
Audi a6 3.0D 1700kg

To máš stovky kg kinetický enrgie navíc oproti nový prémii, většina aut ale neni velká premie má mnohem mín kg (1450) a nejsou postavený tak pevně... PROTO radši VELKÝ SUV než octavii nebo sedana

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bárbí za volantem

2.8.2013 v 18:15 | Nahoru | #2
Scrappy.Bored> od kdy se kineticka energie meri v kilech???

(reakce na) bárbí za volantem

2.8.2013 v 19:18 | Nahoru | #3
Scrappy.Bored> zas X5 VS octavia

Garantuji ti ze kdyby ta ochcavka stala tolik co X5 tak muzes mit tu bezpecnou zonu z materialu co je v F1 (samozrejme vtip)

Tady to mas od stejne firmy , poznej pet rozdilu, navic pro BMW 5 hovori jasne ze ji tak lehce neprevratis jako vratkou X5





Mimochodem ani ta ochcavka nedopadla spatne :



Naposledy editováno 02.08.2013 19:32:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist