Jak jsem se pokoušel vyjet z města cestou domů, bylo předemnou fungl nový krásný Volvo. Projížděli jsme úsekem, který se zužoval na šířku auta, když proti Volvu vyjel starší manželský pár ve Fábii.
Situace začala eskalovat, totiž obě auta stály proti sobě a nic se nedělo asi tak po dvě minuty. Fábie couvat ani nemohla, čekalo by ji tak 75m a pak rovnou nepříjemná křižovatka se STOPkou. Volvo sice zařadilo zpátečku (světla), ale zůstávalo na místě. Nechal jsem moto u krajnice, vypnul motor a šel se k Volvu podívat. Nevím, zdali to bylo mnou, ale po víc jak 2 minutách začalo Volvo couvat tak těch 5m aby mohla Fábie projet (Volvo muselo couvat na 2x protože poprvé zapoměla řidička zatočit volantem a přibližovala se nebezpečně hradbám).
Po normální silnici Volvo "plavalo" zleva doprava docela drsnou sinusoidou. To už jsem se bál i předjet, ale risknul jsem to.
Ve Volvu seděl takovej milej blondatej zázrak a vedle nagelovanej Ken. Kena teda nechápu, už svou bývalou lásku jsem párkrát vyhodil od volantu, protože jsem měl strach o chodce a ostatní účastníky sil.provozu. Zajímalo by mě, kdo takovýmu trdlu dává řidičák. Nedavno sem zas potkal za sebou hustokrutýho cikána s hustokrutym Oplem, kterýmu se povedlo před křižovatkou zastavit sanitku s majákama.
Naposledy editováno 02.08.2013 08:44:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bárbí za volantem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bárbí za volantem
wegas píše: d) chce, aby se taky neco naucila
jenom moznost
No, nechat jí trápit se v provozu, když evidentně zdržuje není zrovna košer... já když jsem dodělala autoškolu a v couvání (a nejen couvání) jsem byla totál zelená, tak mě prostě táta vzal a dvě hodiny mě tepal jenom v couvání, než jsem to pořádně pochopila a naučila se to- pak jsem už neměla s couváním sebemenší problém- pokud sám uměl řídit a couvat, tak jí měl alespoň poradit kam a jak má točit, když to sama evidentně nezvládala a následně svojí bárbí vzít někam na volný prostranství a v tom couvání jí řádně zbuzerovat dokud by se to nenaučila..
Taky jsem blonďatý "zázrak" za volantem, ale měla jsem štěstí na chlapy v okolí kteří si mě vzali řádně do parády a naučili mě řídit celkem obstojně ....
fockewulf píše: puvodne jsem se rozhodoval,jestli ti rict "mazej zpet do kuchyne" nebo "brat drogy je spatne", ale tusim,ze ty uz znas spravnou odpoved
Obě jsou správně, mezi vařením polévky a hlavního chodu jsem si dala lajnu a možná si bouchnu ještě do žíly, když je ten pátek, tak si dopřeju víc než jindy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bárbí za volantem
Firecracker píše: Crash testy se provádějí přeci pro danou kategorii vozidel Přeci mě nechceš říct, že při nárazu do zdi/vyjetí do pole/střet s jiným autem dopadneš stejně v Q7 s 5* jako v Renaultu Twingo s 5*
Boze vam v te Praze uz by vazne melo prestat chcat, jste z tech neustalych privalu vody vazne uplne mimo.
Najdi si crash testy a prestan uz tady porad hazet twingo, corsu apd...
Najdi si neco ve stejne cenove kategorii, snad i prazakovi musi byt jasne ze kdyz da za auto dve mega tak nebude ve stejne kvalite jako auto za ctvrt mega.
Bavime se tady snad o SUV VS normalni sedan. Najdi si dve podobna auta ve stejne cenove kategorii a pak mi rekni jestli SUV je bezpecnejsi.
Naposledy editováno 02.08.2013 16:09:18
Creck píše: Boze vam v te Praze uz by vazne melo prestat chcat, jste z tech neustalych privalu vody vazne uplne mimo.
Najdi si crash testy a prestan uz tady porad hazet twingo, corsu apd...
Najdi si neco ve stejne cenove kategorii, snad i prazakovi musi byt jasne ze kdyz da za auto dve mega tak nebude ve stejne kvalite jako auto za ctvrt mega.
Bavime se tady snad o SUV VS normalni sedan. Najdi si dve podobna auta ve stejne cenove kategorii a pak mi rekni jestli SUV je bezpecnejsi.
ano je
Je vyšší a těžší než sedan
PS: a nejsem Pražák
Co bych v crash testech nacházel i malá auta mají 5*, ale to neznamená že jsou stejně bezpečná jako SUV
Naposledy editováno 02.08.2013 16:45:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bárbí za volantem
Creck píše: Boze vam v te Praze uz by vazne melo prestat chcat, jste z tech neustalych privalu vody vazne uplne mimo.
Najdi si crash testy a prestan uz tady porad hazet twingo, corsu apd...
Najdi si neco ve stejne cenove kategorii, snad i prazakovi musi byt jasne ze kdyz da za auto dve mega tak nebude ve stejne kvalite jako auto za ctvrt mega.
Bavime se tady snad o SUV VS normalni sedan. Najdi si dve podobna auta ve stejne cenove kategorii a pak mi rekni jestli SUV je bezpecnejsi.
Hele my se tu ale nebavíme o malých SUV typu tiguan, mám pocit ,že tu řešíme Q7, X5,GLK a podobný VELKÝ Suv vs zbytek výroby....je jasný ,že yeti vs octavia nebude markantní rozdíl, ale x5 vs octavia je už něco jinýho....Takže pokud nakouříš v x5 cokoli menšího a STARŠÍHO si ve výhodě pevností,lepšími deformačními zonami, hmotností, výškou,kinetickou energií, bezpečnostní výbavou....(airbagy, předpínače pásu, příprava brzd a auta na ostré brždění nebo přímo automatické brždění pokud zaspíš, automatické volání ZS (u luxusních aut ),
A to ještě věci jako automatický brzdění, držení v pruhu nebo upozornění při vyjetí, noční vidění, atd v octávce prostě nenajdeš a to sou věci který ti zvyšujou bezpečnost jako takovou...
Bmw x5 3.0D 2150kg
Bmw 5 3.0D 1785kg
Mercedes Gl 420cdi 2475 kg
Mercedes MLK 320cdi 2185
Mercedes E 350cdi 1735kg
Audi Q7 3.0D 2345kg
Audi a6 3.0D 1700kg
To máš stovky kg kinetický enrgie navíc oproti nový prémii, většina aut ale neni velká premie má mnohem mín kg (1450) a nejsou postavený tak pevně... PROTO radši VELKÝ SUV než octavii nebo sedana
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bárbí za volantem
Garantuji ti ze kdyby ta ochcavka stala tolik co X5 tak muzes mit tu bezpecnou zonu z materialu co je v F1 (samozrejme vtip)
Tady to mas od stejne firmy , poznej pet rozdilu, navic pro BMW 5 hovori jasne ze ji tak lehce neprevratis jako vratkou X5
Mimochodem ani ta ochcavka nedopadla spatne :
Naposledy editováno 02.08.2013 19:32:26
1 reakcí na tento příspěvek bárbí za volantem
Navíc pokud tu ukazuješ crash x5 z roku 2003tak sem hod jedničkovou octavii a né trojkovou at srovname srovnatelné. Takže x5 2014 je konkurent trojkový octávie....
Navíc deset let starý auto už neni moderní co se bezpečnosti týče a v segmentu suv dochází furt k zlepšení protože to je celkem nová kategorie....
Zbytečná diskuze, já prostě říkám ,že svojí budoucí rodinu posadim jedině do VELKÝHO Suv případně bmw řady 7 nebo S klády Audi A8 Lexus GS a at si všichni jezdí třeba kadetem.
Naposledy editováno 02.08.2013 21:44:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bárbí za volantem
Promin, ale tohle uz je vazne trosku na palici, nekdo z nas dvou to nema v hlave v poradku. Kdyz mam rozpocet dve mega na auto, urcite si nebudu vybirat mezi X5 a renault twingo. Porovnavat ktere z nich je bezpecnejsi, jelikoz by me asi z BMW vyhodili s otazkou jestli je jejich X5 bezpecnejsi nez twingo.
Nevim co tady porad nadhazujes realny provoz, vybirame tady auto s nejakym rozpoctem a jedine co ti tady tvrdim ze SUV VS sedan ve stejne cenove kategorii bude mit bezpecnost naprosto stejnou.
Pochopils nebo je to opet boj s vetrnymi mlyny ?
Creck píše: Scrappy.Bored> ne jediny kdo tady tvrdi nesmysly tak to jsi ty. Vezmes auto za dve mega, proti tomu postavis twingo a reknes ze rozumna volba je vzit si X5.
Promin, ale tohle uz je vazne trosku na palici, nekdo z nas dvou to nema v hlave v poradku. Kdyz mam rozpocet dve mega na auto, urcite si nebudu vybirat mezi X5 a renault twingo. Porovnavat ktere z nich je bezpecnejsi, jelikoz by me asi z BMW vyhodili s otazkou jestli je jejich X5 bezpecnejsi nez twingo.
Nevim co tady porad nadhazujes realny provoz, vybirame tady auto s nejakym rozpoctem a jedine co ti tady tvrdim ze SUV VS sedan ve stejne cenove kategorii bude mit bezpecnost naprosto stejnou.
Pochopils nebo je to opet boj s vetrnymi mlyny ?
Není to na palici, protože nejdřív jsi tvrdil, že crash testy vycházejí stejně. Pokud tvrdíš, že crash testy vycházejí stejně ta přeci nezáleží na ceně vozítka ne? Podle toho co jsi psal, tě malé twingo se stejně vychízejícím crash testem tedy 5* ochrání stejně jako Q7 se stejně vycházejícím crash testem (taky 5*) to je ta blbost co jsi naspsal. Mimo to v reálu když se střetně X5 a klasická 5 tak bude tak X5 ve výhodě protože je těžší a řidič sedí oproti klasické 5 výš.
Naposledy editováno 05.08.2013 10:37:51