globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1.8.2013 v 11:41
Shellka mně namlsala na ty malá LEGO autíčka a tak jsem natočil jejich 95ku Nitro+ do mé stařičké Mazdy 323 sedan 1.5 r.v.1996. Div se světe, citelně se jí zlepšila chuť po otáčkách. Prostě nebyla tak líná...
...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.

Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...

Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.

Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.

http://www.motorkari...ail&gallery=3697

Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16

Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16


Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 23:17 | Nahoru | #91
nejlíp se to pozná na 2t ;) já když vezmu ty jejich rádoby maxiturbopowrer paliva tak z 90% ta motorká škube a nejede tak jak má ;)žere to potom už jak tank. Jednou sem změřil průměrnou spotřebu 10L na 100. Normálně se pohybuju od 4,5 do 8 ;)

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

3.8.2013 v 01:54 | Nahoru | #92
Tankuju jen u ONO a.. kola se stále točí

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

3.8.2013 v 09:34 | Nahoru | #93

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

3.8.2013 v 11:25 | Nahoru | #94
já teda kupuju normální naftu i benzín a do Audi míchám naftu s aditivama. Dlouhý léta jsem jezdil k shelce a jak tak koukám, je poslední dobou slušně v hajzlu. Možná čas přejít ke konkurenci.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

3.8.2013 v 13:29 | Nahoru | #95
mě to taky jede líp na N98 od Tank ONO , ale neni to podle mě tim oktanovim číslem , ale tim , že N98 neobsahjje biosračky

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 3.8.2013 v 13:40 | Nahoru | #96
Tady je to zas jen hromada teorií a pocitů a fakta žádný.. Vy co tu dokola melete, že je to jen placebo efekt, máte to nějak podložený?? Máte podložený leda hovno, jen chytrý kecy a žádný fakta. To samý, jak když někdo tvrdí, že to jede líp, jen pocity, nic víc. To je jak debata o beďarech na prdeli.
Já tankuji výhradně v-power 95, moje moto žere tak málo, že těch pár korun řešit nemusim.. Jinak co se týče pocitů, rozdíl ve výkonu jsem pocítil akorát před lety
na suzuki gsx-f 600, kdy jsem natankoval v-power 95, jela znatelně líp odspodu, na ostatních moto a autech jsem rozdíl nezaregistroval. Další případ byl u té samé motorky, kdy jsem natankoval plnou toho v-power racing 100 a motorka byla líná, jakoby ztratila snad 20 koní...

Naposledy editováno 03.08.2013 15:36:30

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 3.8.2013 v 19:46 | Nahoru | #97
Já jsem do auta lil jen 95, protože bych se na plné nádrži nedoplatil - no a na motorce tam dávám jen ten Shell V-Power Nitro, nebo jak se to jmenuje - prostě ten 100 oktanový.

Za mě obyč. N95 a V-Power 95okt jsem rozdíl nepociťoval a je to fakt jen o tom složení, že to něco líp dělá.... 100 oktanů jsem ale vždycky poznal - jak na výkonu, tak na spotřebě.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 3.8.2013 v 21:20 | Nahoru | #98
...ser na kejdy. Já liju do eReSa jen Nitro 100oct. a nebo VERVU 100. Lil jsem to i do staré oktávky (2.0i 85kw) a motor šlapal jako hodinky, navíc volnoběh byl bez kolísání a to měla stařenka nakrouceno přes 230tis. km a bzučela, jako by byla nová! Do motorek jsem to lil taky, od fungláča i do SF a cajk. Ty dvě stovky navíc mě nezabijou a vim, že tam liju kvlaitní palivo bez těch zaranejch biosložek a motoru tím rozhodně neuškodím.

Jo a jen tak mimochodem, sotřeba jde opravdu tak o půl a třičtvrtě litru dolů!
Proti naturalu 95 z JZD Poličná...

Ale fakt.

Naposledy editováno 03.08.2013 21:22:18

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 3.8.2013 v 21:52 | Nahoru | #99
tankovával jsem do Suzuki GSX 600 F u shellu 100 oktanový benzín. Nevím jestli to bylo placebo efektem ale měl jsem pocit, že motor jede ochotněji do otáček - ale to bylo celé ... no uznávám, že i docela příjemné

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 3.8.2013 v 22:34 | Nahoru | #100
I já vím, že rozdíl mezi jedním benzínem a druhým benzínem bude jen placebo efekt.
Tak proč sakra dávám do nádrže ten šíleně drahý V-power? Že by to fakt jelo lépe?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

3.8.2013 v 22:36 | Nahoru | #101
Hoši já jsem asi kouzelník, já natankoval do 5l kanystru celých 6,5 litrů benzínu u OMV...

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

3.8.2013 v 22:40 | Nahoru | #102
Robertek> To je normální. Když se zahřeje, tak se rozepne, a musí mít kam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

3.8.2013 v 22:44 | Nahoru | #103

SuperSic58 píše: Tady je to zas jen hromada teorií a pocitů a fakta žádný.. Vy co tu dokola melete, že je to jen placebo efekt, máte to nějak podložený?? Máte podložený leda hovno, jen chytrý kecy a žádný fakta. To samý, jak když někdo tvrdí, že to jede líp, jen pocity, nic víc. To je jak debata o beďarech na prdeli.
Já tankuji výhradně v-power 95, moje moto žere tak málo, že těch pár korun řešit nemusim.. Jinak co se týče pocitů, rozdíl ve výkonu jsem pocítil akorát před lety
na suzuki gsx-f 600, kdy jsem natankoval v-power 95, jela znatelně líp odspodu, na ostatních moto a autech jsem rozdíl nezaregistroval. Další případ byl u té samé motorky, kdy jsem natankoval plnou toho v-power racing 100 a motorka byla líná, jakoby ztratila snad 20 koní...

http://www.auto.cz/100-oktanu-do-bezneho-motoru-test-benzinu-shell-v-power-16952

Měření na válcové stolici potvrdila zvýšení výkonu u Volkswagenu a Porsche, ale šlo o velmi malé zvýšení (max. +2,1%) a tudíž v mezích chyby měření daného zařízení. Naopak některé vozy ztrácely v určitých otáčkách i více než je dvouprocentní chyba měření.

Jako důkaz stačí?

Naposledy editováno 03.08.2013 22:45:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 4.8.2013 v 09:47 | Nahoru | #104
Fidži_CZ> Jj, to už sem čet. Ale je to stovka a v německu. Mě zajímá 95 v čr
Vim, že kdysi vyšel testík v ČMN, kdy testovali právě v-power 95. Zkoušeli to na cbr 600 a xjr 1300 a poměřovali i na brzdě a graf vykazoval mírný nárůst asi o 2 koně v celém rozsahu. Pak nalili tu v-power 100 a u obou naměřili naopak pokles výkonu oproti standardnímu n95. S tim se stotožňuju, já natankoval tu stovku jednou a jelo to uplně nahovno, bylo to znát až markantně, jak je to najednou líný..

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

4.8.2013 v 09:52 | Nahoru | #105
Kolic> A kde máš důkaz, že je to jen placebo efekt?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 4.8.2013 v 12:44 | Nahoru | #106
Já kdysi ještě do RM125 natankoval ten Maxxmotion 100 od OMV (byl za stejnou cenu jako obyč N95, tak proč si ho nenakoupit do zásoby, že ) a fakt to s tím jelo úplně jinak než s klasickým N95, hladší chod, větší chuť jít do otáček, menší vibrace, byla taková dravější, prostě rozdíl tam byl citelný

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

4.8.2013 v 13:28 | Nahoru | #107
LovoXXX>
já mám stejné pocity, když natankuju 100 oktanů i od haněné Shell. Motor má takový lehčí chod a je méně hlučný a i možná kvůli tomu člověk jede trochu jinak a spotřeba je o 0,5 - 0,75 l/100 menší (auto). Na motorce - enduru 4T 400 to neumím nějak moc poznat, protože jsem zaneprázdněn motivací abych přežil

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

4.8.2013 v 22:00 | Nahoru | #108
Jo třeba jel líp, ale ani u mý Mazdy 323F V6 a Audi TT sem to nepoznal... Nicméně jsem to zkoušel i do moto (teda něco jiného ->) 100 oktan (teda na zimu), ale když sem s tim jel, tak teda naprosto žádná změna mi nepřišla.
Bohužel se mi zdálo u sto oktanu na motorce, že to ještě horší :D ale asi pocit... :d .......doufám......................

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

4.8.2013 v 22:58 | Nahoru | #109
Hans190> no maš ve všem pravdu. ja v plzni tankovel na šelce u nadraži a nic jsem nepoznal. tak seru nato a tankuju na Ono na domažlicky protoze je to nejlepši cena ve meste. a rozdil tam je. me v praci řikaji ze ono ma nejhorši palivo. no ja kdyz ho natankuju tak v pohode startuji studeny motor bez sytiče. s nic jinym se mi to nepovedlo,takze nastavenim mota to neni...

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

5.8.2013 v 11:14 | Nahoru | #110
Tak moje zkušenost se 100 oktanovým benzinem je taková, že v autě je to lepší, lépe jde do otáček, je tišší atd. U motorky opačně - divný zvuk, méně táhne. Oba jsou to karbece, takže těžko říct, čím to...

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

5.8.2013 v 14:29 | Nahoru | #111
SuperSic58> požádal jsem redakci ČMN o ten test. Poslali mi ho a tak to v "Doplnění č.2" trochu rozmáznu.
Díky za tip.

Přidal jsem Doplněk č.2, kde se vše vysvětluje.
Test v pdf klidne pošlu, když bude zájem u jednotlivců.

Naposledy editováno 05.08.2013 14:42:04

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

5.8.2013 v 14:39 | Nahoru | #112
SuperSic58> požádal jsem redakci ČMN o ten test. Poslali mi jej a tak to v "Doplnění č.2 trochu rozmáznu Díky za tip.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

5.8.2013 v 16:16 | Nahoru | #113


Naposledy editováno 07.08.2013 06:35:06

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

5.8.2013 v 23:07 | Nahoru | #114
On 98 a více oktanů se pozná právě u aut nebo motorek který jsou na to stavěný právě kvůli tomu, že si s vyšším oktanovým číslem můžou dovolit "ostřejší" předstih, ale vážně pochybuju, že to ve stroji co dokáže fungovat na 95 někdo pozná. Natož rozdíl mezi 95 a nějakou ultra 95 Sám sem zkoušel jak s motorkou tak autem. Jediný rozdíl sem poznal po natankování na jistý žlutý benzínce s nejmenšíma cenama před pár lety - od té doby tam nejezdím.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

6.8.2013 v 08:18 | Nahoru | #115
Ty jo to je jasný ten přírustek tam je

Já jsem vzal 95-ku a dojel jsem na závodech druhý a teď jsem bral 98-čku a v Nepomuku jsem byl třetí. Asi mě ta motorka tak mocně jela že jsem to nedokázal zvládnout.

Jinak lejt nějáká ´´lepší´´ paliva do 20 let starého cesťáku a pozorovat nárusty výkonu je úplně mimo, to je jak cimrmanův třítaktní motor.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 6.8.2013 v 09:15 | Nahoru | #116
Já si pamatuju ještě z karburátorovýho ZRX1100, že to po zavření plynu tolik nedetonovalo(nedohořívalo ve vejfuku) v dojezdech a motor byl opravdu takovej "sametovější"
Ale čistě dle mýho skromnýho názoru to prostě přidat výkon moc nemůže. Výkon přidá jen víc vzduchu (nutnost přenastavit palivo) a nebo(evtn. kombinace obou) zvýšenej předstih (čidlo klepání asi na starým Zephyru 550 nebude) ...ale pocitově to musí jet min. o 20HP víc ...

NITRU ZDAR !

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 7.8.2013 v 08:26 | Nahoru | #117
Tak za mě ANO ANO ANO

Natankoval sem skusmo vervu bez jakýchkoli očekávání... A vo no to poznat opravdu jde... k maximálce se dostanu o něco rychleji jelikož i před omezovačem pořád krásnej zátah. Předtím se ji už tak od 230 moc nechtělo (je to jen šestka že jo).

Dodávám že jsem nedávno zjistil že mam přetryskovanej karbec možná proto až taková změna...

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

8.8.2013 v 13:53 | Nahoru | #118
Dnes jsem natankoval obě 95ky od Shellu, Fuel save 95 a V-power nitro plus 95, každou zvlášť do kanistru. Laicky můžu poměřit akorát barvu a potom zápach. Nevíte, co bych moh porovnat ještě v domácích podmínkách?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

9.8.2013 v 10:38 | Nahoru | #119
SuperSic58> zapal to a změř s jakou teplotou to hoří

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

9.8.2013 v 13:47 | Nahoru | #120
Hanz.D.> na to nemam vybavení)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist