globalmoto_kveten





Téma: Jawský litr už na jaře!
 
30.7.2013 v 13:17
viz článek, bude to konkurent Diavelu, mno jsem zvědav, dal me zarazilo katik na 2t?
tady
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 14:59 | Nahoru | #61
havrajz> Tomu věřím, že to v tu chvíli vážně mysleli. Ale moc šancí tomu nedávám tak jako tak, jelikož srovnávat zde zmíněnou NC700 s myšlenkou tohoto (dodělat nový spodek na hlavu nepovedeného motoru HTP) je asi jako srovnávat C172 Skyhawk s občasnými pokusy čínských kutilů o domácí stavbu dřevěného letounu, poháněného dvoutaktem ze sekačky, natáčeným šňůrou.

Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 15:16 | Nahoru | #62
Můžou vyrobit třeba nejlepší motocykl na světě a dokonce i za rozumnou cenu, ale dokud nebudou mít pořádný servis a zásobování alespoň spotřebním materiálem, tak to můžou zabalit. Na svoje přibližovadlo jawa dandy 50 (narozdíl od TDM) nemůžu sehnat ani vzduchový filtr

3 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 15:33 | Nahoru | #63
chcete říct jak je to s litrem ? rám vychází z 650 classic (vyvinuto=zadarmo), motor je na základě plánů MZ 1000 (MZ zkrachovala=plány zadarmo). No a dotace zbydou, takže všechno podle plánu :) v jawě samotný je vedení složený z týneckejch domorodců, který sou rádi, že dou ve 3 z fabriky a vzhledem k tomu, že se nikdy někam dál moc nepodívali, tak neni ani těžký je přesvědčit, že tvořej budoucnost :) katalyzátory na 350 sou focený jako prototyp, motorka stojí v "konstrukci" na dílně, lidi tam dělaj šikovný a když je k tomu důvod, svářet/obrábět uměj prvotřídně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 15:41 | Nahoru | #64

Malešice píše: na dílně, lidi tam dělaj šikovný a když je k tomu důvod, svářet/obrábět uměj prvotřídně.



Prvotridne = slepenec (ram) na 660ku? to teda potes

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 15:44 | Nahoru | #65
KubaLC8> psal sem, když je k tomu důvod, tzn. melouchy, fušky, atd. Na 660 neni důvod se snažit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 15:48 | Nahoru | #66

Malešice píše: ...lidi tam dělaj šikovný a když je k tomu důvod, svářet/obrábět uměj prvotřídně.


A nepřipadá ti že třeba zrovna propagační foto který pouštějí do světa je případ toho kde by bylo třeba aby ta kvalita byla vidět?

Tím neříkám že tam nedělají šikovní lidi, jen to že jestli to budou propagovat takhle, tak je to zabitý ještě než sjede první kus z linky...

Naposledy editováno 31.07.2013 15:51:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 15:53 | Nahoru | #67
Danny350> propagace značky neni práce těch, co vyráběj prototypy, ty maj za úkol svářet, řezat, zkoušet, atd. O propagaci se stará někdo jinej a to jak nad prací přemejšlí ukazuje právě to, že pustil do světa fotku s divnosvárem a rezavou trubkou. Prostě člověk na svym místě.

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 17:31 | Nahoru | #68

Malešice píše: Danny350> propagace značky neni práce těch, co vyráběj prototypy, ty maj za úkol svářet, řezat, zkoušet, atd. O propagaci se stará někdo jinej a to jak nad prací přemejšlí ukazuje právě to, že pustil do světa fotku s divnosvárem a rezavou trubkou. Prostě člověk na svym místě.


A co má nafotit, když tam nic jiného není, jedině, že by si to svařil sám, kdyby byli takový mistři jak říkáš, tak by nebyl problém dělat pořádnej svár automaticky, podle mě jsou to lemplové.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 17:32 | Nahoru | #69

ScooterBil píše: Na jake skole? Respektive je to nekde ke stazeni? Pripadne alespon skicu toho ramu :) Diky :)



ten výkres nikde nemám, ale mám obrázky modelu, který jsem podle toho výkresu udělal:

[img]



Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 17:35 | Nahoru | #70
omlouvám se těm, keří už to četli na jiných vláknech, že sem furt kopíruju to samý, ale už fakt nemám sílu něco psát

jawa za dva roky (nebo taky za pět let ) vtrhne na trh s novou úžasnou motorkou v objemové třídě, ve které se angažují všichni velcí výrobci a bude úspěšná zavedení producenti, kteří mají s výrobou těchto strojů vč. motorů zkušenosti v řádu desítek let a chrlí velké série, budou smutně přihlížet, jak jim nový dravec ukousne kus tržního koláče motocykl bude vybaven báječným novým motorem a nikdo nebude mít pochybnosti o jeho spolehlivosti a životnosti jako houby po dešti vyrostou nové značkové servisy s vyškoleným personálem a teď ještě tu o červené karkulce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 21:12 | Nahoru | #71
havrajz> Jen bych se zeptal, ta příčná trubka zhruba uprostřed rámu (první snímek) je držák kyvky? Dle toho, že tam vychází největší namáhání, pokud tedy to zobrazení dobře chápu.

Che> Možná už jsem to někde zahlédl, ale nejde, než souhlasit. Je to utopie, aby se firma, co v posledních letech nadělala takovou kupu kiksů, tak najednou vzpamatovala. Kor, když zřejmě má dnes po celém světě pověst nespolehlivých a poruchových ksindlů díky tomu, že značku "Jawa" lepí v Číně na spoustu mtorek vyráběných v několika fabrikách.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 22:47 | Nahoru | #72
J.M.K.> Ta trubka bude úchyt zadního tlumiče...

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

31.7.2013 v 23:54 | Nahoru | #73
2stroke> Děkuju.

1 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 00:38 | Nahoru | #74
mam v pc uz eji fotky tak mesic

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 00:43 | Nahoru | #75

Pawka píše: mam v pc uz eji fotky tak mesic



posli

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 07:13 | Nahoru | #76

2stroke píše: J.M.K.> Ta trubka bude úchyt zadního tlumiče...



ano

1 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 08:19 | Nahoru | #77
JMK, akurát že čínske stroje s nálepkou Jawa sú oveľa spoľahlivejšie ako česká Jawa, takže trepeš

Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 09:25 | Nahoru | #78
já sem teda jawu s čínským motorem měl a sral se

Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 09:26 | Nahoru | #79
jakou?

1 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 09:29 | Nahoru | #80
travela 125 nějak kolem roku 2000

Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 09:30 | Nahoru | #81
s tím Diavelem mužou krmit komunitu pod Tádžmahálem

v tý Jawě fakt někdo uvažukje prdelííííí
No Brain
jak někdo psal dříve......zkouší to na dotace

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 10:12 | Nahoru | #82

Che píše: travela 125 nějak kolem roku 2000


jo tohle no ono se tam tech činských motoru vystřidalo vícero, kamarad má práve dakarku a je spokojenej

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 11:31 | Nahoru | #83
jean192> Netrepu, čo treba taká "Jawa" Betka, lebo ten "New pionýr". Skor bys dovalil do konca štreke na somaroj, než na tychto bastlšrotech, tož nedristaj. Moj dedko mal J250/559 a nemala jedinú poruchu.

1 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 11:41 | Nahoru | #84
JMK, Aha, Betka a Pionýr ma nenapadli, to sú číny objednané špeciálne pre CZK trh. Číny, ktoré majú len nálepku Jawa sú spoľahlivé, medzi ne neradím české Jawy s čína motorom, ale len čistokrvné čínské motorky - jawy napr. pre juhoamerický trh. Betka a new pionýr sú typický produkt československého podnikania - ojebať koho sa dá a rýchlo sa nabaliť...

Naposledy editováno 01.08.2013 11:42:09

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 12:19 | Nahoru | #85
jean192> Máš recht, nejde jen o to, že na to nalepí "zaprodanou" značku "jawa", ale záleží na tom, v které fabrice byla motorka vyrobena a také na tom, přesně jak říkáš, co si dovozce objedná, jaké bude mít požadavky na kvalitu a jak si to ohlídá.

Jawský litr už na jaře!

1.8.2013 v 22:50 | Nahoru | #86

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

5.8.2013 v 13:36 | Nahoru | #87

Spazik píše: Kdyby udělali nějaký pěkný remake Jawy 500 OHC s vychytanýma mouchama, modernějším podvozkem a aby plnil dnešní emisní limity, myslím že by se po něm jenom zaprášilo.



Cela 500 OHC byla jedna velka moucha ... co bys na tom chtel vychytavat?

Jawský litr už na jaře!

5.8.2013 v 13:46 | Nahoru | #88
Je jasný, že kvalitní konstrukce motoru, rámu, podvozku vyžaduje hodně peněz a mozků, na což si Jawa také stěžuje. Ale odporný design a dílenské zpracování mi připadne, v našem státě plném designérů, jako zásadní průser a lemplovství.
Tak bych si nedovolil udělat přestavbu streeta a divím se, že jim s těma všude trčícíma šroubama a ostrýma hranama ty hnusy dělají technickou
Je mi to líto...

(reakce na) Jawský litr už na jaře!

5.8.2013 v 14:59 | Nahoru | #89
Malešice> Ten rám mi teda nepřijde moc stejnej....



Jawský litr už na jaře!

5.8.2013 v 22:03 | Nahoru | #90
Jawapičovole
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist