Naposledy editováno 13.03.2015 17:08:44
2 reakcí na tento příspěvek Tak sem taky dojezdil.
Nehoda 26.7 a moto doma po opravě 15.10.
Nehoda hlášena mnou na pojišťovnu 29.7 a po 3 dnech přijel likvidátor(vychcánek). Vše nafotil a a do protokolu zapsal vše na opravu! Moto dostalo bombu na zadní kolo a nasledný pád na levou stranu. Zrcátka ulámaný,př kapotáž orvaná,blinkry,víko motoru,ohnutý řidítka,promáčknutá nádrž,stupačky,boční plast,podsedlový plast,disk,pneu říznutá,kufr,helma odřená,bunda.
Škoda dle Motart Praha byla 96000,-
Byla vyžádána druhá prohládka likvidátora páč ten první prostě nepochopil, že mu seru na opravu dílů kitováním a stříkáním, vyrovnání disku atd.
Rám ok. Neustálé telefonování,vypisování protokolů a čekání na pojišťovnu na vyjádření zda se bude opravovat nebo ne.
Moto se tedy opraví. Rosekaný díly dává pojišťovna do aukce a o částku za vydražený díly krátí cenu opravy a já doplácím ze svého a jednám z kupcem věcí. Nehorázná píííčovina toto a dalších 14 dní v hajzlu ze sezony. Dále poškozen čelní štítek a podílím se 500kč na jeho výměně stím, že se sice poškodil při nehodě, ale nese známky jiného poškození které nesouvisí z nehodou. Čp zkouší cenu štítku 1600kč - těch mých 500kč. Originál stojí 3300 . Poškozenou pneu neuhradí protože sice je nad zákonným limitem, ale už žádný zázrak to není. Neřeším to už nemám sílu.
Dále se řeší škoda na těch ostatních věcech. To zase dělá v čp někdo jiný a zase dokumenty jiný.
Plotna a kufr vše urvaný a nepoužitelný,helma a bunda rozervaná a body od lékařů vše dohromady za 6000kč.
Nejlépe dopadl viník-ce (jako vždy).Patrně pokuta za nezvládnutí vozidla(nehoda bez zranění-musel bych více než 7 dní být nezchopen-nemůžu jsem osvč a doma 3 hladový krky)+ spolu účast na hav pojištění.