Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
prackarr píše: Jasně. Při sundání deklu spojky a změření přítlaku a kontroly stavu lamel pod tvým dohledem by ti v tak "špatném servisu",jako je je Śulc-Deyl jistě něco poškodili. Podle mně normálně couváš,aby nevyšlo najevo,že máš prostě spojku po smrti,což by u 20 let starý motorky,kterou Bůhví kdo a Bůhví jak honil,se dalo čekat.
Jednodušší je to svést na olej. A máš pokoj.
Já na olej nic nesvádim. Jen jsem konstatoval, že se starým Motulem to neklouzalo, s novým jo. Po nalití starýho zpět to klouže míň. Nic jinýho k tomu říct nemůžu, dokuď to nerozeberu. Jo, nejspíš by mi na tom nic nezničili, ale stejně si to radši zkontroluju sám. A nenecham si nic jinýho od nikoho vnutit. Netvrdim, že je spojka fit, ale neklouzala. Víc napíšu, až budu mít změřeno.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Blader píše: Já na olej nic nesvádim. Jen jsem konstatoval, že se starým Motulem to neklouzalo, s novým jo. Po nalití starýho zpět to klouže míň. Nic jinýho k tomu říct nemůžu, dokuď to nerozeberu. Jo, nejspíš by mi na tom nic nezničili, ale stejně si to radši zkontroluju sám. A nenecham si nic jinýho od nikoho vnutit. Netvrdim, že je spojka fit, ale neklouzala. Víc napíšu, až budu mít změřeno.
Ona jednoho dne každá spojka v provozu začne klouzat. I ta se stejným olejem.
Tobě prostě začala klouzat a viníkem je olej. Jak jinak.
Pokud by mě někdo zdarma nabídl službu,rozhodně bych ji využil. To není žádné nucení,ale nabídka. To že ji odmítáš svědčí o tom,že je ti samotnému jasné,že je to trochu jinak,jak nám tady píšeš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Blader píše: Já na olej nic nesvádim. Jen jsem konstatoval, že se starým Motulem to neklouzalo, s novým jo. Po nalití starýho zpět to klouže míň.
takže jestli jsem to dobře pochopil, tak ta spojka klouže pořád, ale o něco míň?