globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
25.7.2013 v 16:57
Zdravíčko! Musim se podělit o negativní zkušenost s olejem ze stejný krabice jako je na fotce, tedy krabice Motul 5100 10W40 MA2. Upozorňuju, že důležitý je právě to označení MA2. Léta jezdim Motul 5100, a až doteď jsem byl maximálně spokojenej. To se ale změnilo s výmenou za tenhle Motul 5100 s označením MA2 či nejspíš padělek. Na FireBladu mam od nalití novýho oleje problém s prokluzováním spojky. Uznávam, že už asi nebude nic extra, zřejmě je původní včetně pružin z roku výroby 1994, ale do poslední výměny oleje to bylo OK (edit: spojka je po následný rozborce v mezích normy co se týče lamel i pružin). V plným zátahu teď po přeřazení z 1. kvaltu na 2. spojka klouže jako ďas. Stejnej olej jsem ve stejnej den nalil do Afriky a nedlouho poté odjel na dovolenou. Párkrát se mi zdálo, že krátce klouzla spojka, ale nemůžu to tvrdit, motor Afriky jde s origo výfukem tak tiše, že je prakticky přehlušenej větrem. Ale s Afrikou jsem vypozoroval s novým Motulem po cca 3500km, že po krátkým odstavení a opětovným nastartování jsou o dost hlučnější ventily. Jen tak na minutku, než se zas všechno prohřeje, ale je to slyšet dost i v helmě. Volal jsem zkušenýho servizáka, kterýmu naprosto důvěřuju, a ten potvrdil, že jeden zákazník měl problém s prokluzující spojkou taky po výměně za olej z takový flašky. Dal novou spojku, nalil stejnej olej a po snad 600km zas prokluzy spojky. Nevim na jakým stroji, ani další detaily. Rozhodně tedy varuju před nalitím Motulu 5100 do výkonnýho motoru, pokud nese hrdě označení MA2 a nemá jasnej původ.





Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

27.8.2013 v 09:05 | Nahoru | #1

prackarr píše: Jasně. Při sundání deklu spojky a změření přítlaku a kontroly stavu lamel pod tvým dohledem by ti v tak "špatném servisu",jako je je Śulc-Deyl jistě něco poškodili. Podle mně normálně couváš,aby nevyšlo najevo,že máš prostě spojku po smrti,což by u 20 let starý motorky,kterou Bůhví kdo a Bůhví jak honil,se dalo čekat.
Jednodušší je to svést na olej. A máš pokoj.


Já na olej nic nesvádim. Jen jsem konstatoval, že se starým Motulem to neklouzalo, s novým jo. Po nalití starýho zpět to klouže míň. Nic jinýho k tomu říct nemůžu, dokuď to nerozeberu. Jo, nejspíš by mi na tom nic nezničili, ale stejně si to radši zkontroluju sám. A nenecham si nic jinýho od nikoho vnutit. Netvrdim, že je spojka fit, ale neklouzala. Víc napíšu, až budu mít změřeno.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

27.8.2013 v 12:55 | Nahoru | #2

Blader píše: Já na olej nic nesvádim. Jen jsem konstatoval, že se starým Motulem to neklouzalo, s novým jo. Po nalití starýho zpět to klouže míň. Nic jinýho k tomu říct nemůžu, dokuď to nerozeberu. Jo, nejspíš by mi na tom nic nezničili, ale stejně si to radši zkontroluju sám. A nenecham si nic jinýho od nikoho vnutit. Netvrdim, že je spojka fit, ale neklouzala. Víc napíšu, až budu mít změřeno.


Ona jednoho dne každá spojka v provozu začne klouzat. I ta se stejným olejem.
Tobě prostě začala klouzat a viníkem je olej. Jak jinak.
Pokud by mě někdo zdarma nabídl službu,rozhodně bych ji využil. To není žádné nucení,ale nabídka. To že ji odmítáš svědčí o tom,že je ti samotnému jasné,že je to trochu jinak,jak nám tady píšeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

27.8.2013 v 13:01 | Nahoru | #3

Blader píše: Já na olej nic nesvádim. Jen jsem konstatoval, že se starým Motulem to neklouzalo, s novým jo. Po nalití starýho zpět to klouže míň.


takže jestli jsem to dobře pochopil, tak ta spojka klouže pořád, ale o něco míň?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist