Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Blader píše: Jak jsem psal výše, nabídky nevyužiju, ale po sezóně plánuju si spojku zkontrolovat sám. Pak sem třeba písnu, co jsem zjistil.
Doplnim jen drobnej nevýznamnej detail - na bedně od novýho Motulu oproti starý neni hláška, že má spešl technologii proti prokluzu spojky.
Jinak můžu poskytnout zbytek MA2 Motulu devastatorovi k rozboru, abysme vyloučili možnost přebalenýho šitu.
Ale znovu zdůrazňuju, že si už nenecham do svý starý vylítaný vrány šáhnout nikym, komu nedůvěřuju a mam k tomu svý důvody. Ani na tak zdánlivě neškondnej sevis, jako je kontrola spojky.
Jasně. Při sundání deklu spojky a změření přítlaku a kontroly stavu lamel pod tvým dohledem by ti v tak "špatném servisu",jako je je Śulc-Deyl jistě něco poškodili. Podle mně normálně couváš,aby nevyšlo najevo,že máš prostě spojku po smrti,což by u 20 let starý motorky,kterou Bůhví kdo a Bůhví jak honil,se dalo čekat.
Jednodušší je to svést na olej. A máš pokoj.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
prackarr píše: Jasně. Při sundání deklu spojky a změření přítlaku a kontroly stavu lamel pod tvým dohledem by ti v tak "špatném servisu",jako je je Śulc-Deyl jistě něco poškodili. Podle mně normálně couváš,aby nevyšlo najevo,že máš prostě spojku po smrti,což by u 20 let starý motorky,kterou Bůhví kdo a Bůhví jak honil,se dalo čekat.
Jednodušší je to svést na olej. A máš pokoj.
Já na olej nic nesvádim. Jen jsem konstatoval, že se starým Motulem to neklouzalo, s novým jo. Po nalití starýho zpět to klouže míň. Nic jinýho k tomu říct nemůžu, dokuď to nerozeberu. Jo, nejspíš by mi na tom nic nezničili, ale stejně si to radši zkontroluju sám. A nenecham si nic jinýho od nikoho vnutit. Netvrdim, že je spojka fit, ale neklouzala. Víc napíšu, až budu mít změřeno.