Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
prackarr píše: ...Autor vlákna dostal nabídku na bezplatnou servisní prohlídku spojky jeho motorky. Jsem zvědav,jestli ji využije a s jakým výsledkem...
Jak jsem psal výše, nabídky nevyužiju, ale po sezóně plánuju si spojku zkontrolovat sám. Pak sem třeba písnu, co jsem zjistil.
Doplnim jen drobnej nevýznamnej detail - na bedně od novýho Motulu oproti starý neni hláška, že má spešl technologii proti prokluzu spojky.
Jinak můžu poskytnout zbytek MA2 Motulu devastatorovi k rozboru, abysme vyloučili možnost přebalenýho šitu.
Ale znovu zdůrazňuju, že si už nenecham do svý starý vylítaný vrány šáhnout nikym, komu nedůvěřuju a mam k tomu svý důvody. Ani na tak zdánlivě neškondnej sevis, jako je kontrola spojky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Blader píše: Jak jsem psal výše, nabídky nevyužiju, ale po sezóně plánuju si spojku zkontrolovat sám. Pak sem třeba písnu, co jsem zjistil.
Doplnim jen drobnej nevýznamnej detail - na bedně od novýho Motulu oproti starý neni hláška, že má spešl technologii proti prokluzu spojky.
Jinak můžu poskytnout zbytek MA2 Motulu devastatorovi k rozboru, abysme vyloučili možnost přebalenýho šitu.
Ale znovu zdůrazňuju, že si už nenecham do svý starý vylítaný vrány šáhnout nikym, komu nedůvěřuju a mam k tomu svý důvody. Ani na tak zdánlivě neškondnej sevis, jako je kontrola spojky.
Jasně. Při sundání deklu spojky a změření přítlaku a kontroly stavu lamel pod tvým dohledem by ti v tak "špatném servisu",jako je je Śulc-Deyl jistě něco poškodili. Podle mně normálně couváš,aby nevyšlo najevo,že máš prostě spojku po smrti,což by u 20 let starý motorky,kterou Bůhví kdo a Bůhví jak honil,se dalo čekat.
Jednodušší je to svést na olej. A máš pokoj.