Naposledy editováno 20.07.2013 22:53:58
Bylo by velice šikovné plánovat různé akce a srazy kde bychom si předávali mnohé zkušenosti a učili se navzájem ovládat ty naše stroje
GS 800F sice není uplně stvořeno na takovéto blbnutí ale tenhle borec s tím nemá evidentně žádný problém
Je teda fakt,ze ja nemuzu moc rikat,neb jsem vice-mene posera,ale zkousel jsem to na jemnym makadamu a kdyz jsem mel za dve a pridal jsem plnej krasne to slo do driftu a stacilo ubrat a krasne se to srovnalo,takze si myslim,ze by to slo vypilovat. Jen je otazka,jestli se povede prekonat strah o babicku a v neposledni rade i o sebe. Vzhledem k tomu ze nemam nikoho kdo by se o me v pripade urazu postaral,tak asi prehodnotim priority a v tom terenu se budu venovat spis tomu "technickymu enduru"
Naposledy editováno 11.09.2013 17:11:13
Velice se mi líbí jízda ve driftu ale musím přiznat že jsem zatím plně neuskutečnil své tréninkové přectavy.Jednak jsem nenašel šikovnou šotolinovou plochu a pak taky. Chybí trochu té odvahy na solo trening. Ale na druhou stranu častokrát si při solo projížďkách přičichnu k drivtovacím technikám ať je to přes brzdu ,nebo plyn a je to užasne zpestření . Naposledy to bylo za deště na Praze 3 (mokrý asfalt byl jsem promočenej úplně durch a trochu jsem spěchal snažil jsem se udržovat si respekt ale situace si žádala o unik od zaprděných a frustrovaných autystů tak jsem v dobré konstataci vzal jen o malinko víc za plyn do zatáčky. Motorka si trochu šmejkla do požadovaného směru takže jsem z respektem a v momentu zase plyn stáhl Skoro to možná vypadalo i zkušeně i když to bylo naopak ale bylo fajn že jsem to tak trochu měl i v úmyslu což zahřálo u srdíčka
a co se týče té rychlosti, člověk vůbec nemusí jet nějakejch 70-80, na Dakaru to dělaj aj rychleji, ale pro mě byla vždy priorita vrátit se domu v původním stavu (jinak samozřejmě s tím videem nemám nic společnýho )
Jinak jsem zkouukl to driftovací video a trochu mě překvapuje, že vše dává v sedle. Moje technika je naprosto jiná. Prdel používám pouze na přenášení váhy na zadek ( průjezd hlubší vodou, bahnitou louží) ale drifty dávám ve stupačkách, říkám ať si prdel dělá co chce a v podstatě bych řekl, že každá vyjíž´dka je jeden velkej smyk (občas až trochu neřízený)
Naposledy editováno 21.09.2013 19:33:34
Ale zní to skvěle máš s kým jezdit ??? Všeobecně jízda v terénu je ve stupačkách skoro nezbytná pokud se nechceme rozbít Motorka tak získává nižší těžiště a zároveň větší stabilitu snižuje se také riziko že nás motorka při průjezdu větších nerovností - vyhodí ze sedla Mě byla jízda ve stupačkách ze začátku hodně nepřirozená, ale zdá se že jsem si docela rychle zvyknul a dnes mě to velice baví. Je dobré si pouze přizpůsobit řadící páku a páčky na řidítkách tedy př. brzdy a spojky že ? sundal jsem si taky bumi ze stupaček pod kterými je klasické struhadlo s gumami to za mokra nebo po průjezdu kaluží nechutně klouzalo